Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RonnieKawa
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RonnieKawa

    Verkocht

    Verkocht
  2. RonnieKawa

    ABUS Granit 39 victory schijfremslot (ruilen krat jupiler)

    Aangeboden, in zeer goede staat, ABUS Granit 39 victory schijfremslot. Ruilen tegen een krat jupiler.
  3. RonnieKawa

    SPOOL textiel jas / broek mt 2XL (incl. uitritsbare voering)

    Aangeboden wegens het stoppen met motorrijden, mijn textiel jas en broek van het merk SPOOL. De maat is 2XL. Zowel voor de jas als broek. Er zitten beschermstukken in de schouders, elleboog en op de rug van de jas. Tevens kniestukken. Op het zitvlak van de broek zit een antislipstuk...
  4. RonnieKawa

    Honda CB550F bwjr 1979 (Loop / Sloop)

    Aangeboden, mijn Honda CB550F uit 1979. Heb de motor nog niet zo heel lang, had hem gekocht als een lopende motor, maar helaas heb ik nu al 2 tegenslagen gehad waardoor hij nu niet meer rijd. Aangezien ik niet supertechnisch ben en binnenkorten (3 weken) papa word mag de motor weer van...
  5. RonnieKawa

    Hulp gevraagd Honda CB550F

    Hallo mede-forummers, ben op zoek naar iemand die mij kan en wat nog belangrijker is wil helpen om wat vaardiger te worden in een aantal zaken. In eerste instantie kleppen stellen, carbs nalopen en synchroniseren en de nokkenasketting opspannen.
  6. RonnieKawa

    GRATIS: Metisse Uitlaatsteun

    Gratis af te halen, een uitlaatsteun van het merk Metisse. Heb deze beugel gekregen bij de aankoop van mijn ZX7R, maar nooit gebruikt vanwege dat er een compleet ander uitlaatsysteem is gemonteerd. Wie o wie kan ik er blij mee maken???
  7. RonnieKawa

    Tips gevraagd voor opknappen Honda CB550f

    Hallo forummers, aankomende zaterdag is het zover, dan ga ik mijn nieuwe aankoop ophalen, een Honda CB550f uit 1979. De verkoper vertelde mij dat de motor redelijk origineel is, maar wel wat liefde kan gebruiken. Zijn er nog tips om de motor er weer netjes uit te laten zien, zoals het...
  8. RonnieKawa

    Moto-Detail bagagesysteem (Motozoom / Louis)

    Aangeboden wegens stoppen met motorrijden, een bagagesysteem van moto-detail. Dit word verkocht bij motozoom en louis. De tassen zijn wel gebruikt, maar nog in goede staat. Is er iemand die ik er blij mee kan maken? De prijs is simpel, wat de gek ervoor geeft. (hoef er echt niet de...
  9. RonnieKawa

    Suzuki GS850G, bwjr 1981, bordeauxrood

    Aangeboden, mijn Suzuki GS850G uit 1981. De motor is bordeauxrood van kleur. Hij heeft op dit moment 122.000 km gereden. Het was mijn idee om de motor weer netjes te maken, maar door priveomstandigheden kom ik daar niet meer aan toe en weet ook niet of ik uberhaupt meer mag motorrijden...
  10. RonnieKawa

    Integraalhelm Lazer Tornado GL (zwart, mt S)

    Beste MF-ers, heb hier de helm van mijn vriendin die bij deze tekoop word aangeboden. Ze heeft hem ongeveer 4 tot 5x keer gedragen. Sinds februari hebben we een kleintje erbij, dus stapt ze helemaal niet meer achterop. Het is een maat S. Kan er niet veel meer over vertellen, hij...
  11. RonnieKawa

    Suzuki GSX 600 F bwjr. 1993, ong. 45.000 km

    MF-ers, door omstandigheden zet ik hier een advertentie weg voor mijn zwager. Deze heeft een Suzuki GSX 600 F uit 1993. De motor is in 1996 voor het eerst in Nederland op de weg gekomen. Mijn zwager heeft hem toen zelf gekocht en tot vorig jaar dagelijks mee gereden naar zijn werk, wat maar...
  12. RonnieKawa

    Hulp gezocht, kleppen stellen + carbs synchroniseren

    Hallo forummers, om maar met de deur in huis te vallen, ik ben op zoek naar iemand die voor mij kan, kleppen stellen + carbs synchroniseren? Dit mag natuurlijk voor niks of tegen een kleine vergoeding. Het gaat om een Suzuki GS850. Hopelijk is er iemand die mij kan helpen. Ohja, ik...
  13. RonnieKawa

    Advies of ervaring gevraagd mbt olieverbruik

    Bester forummers, ik ben in de gelegenheid om een nette oldtimer te kopen, Suzuki GS650GT. Deze motor is door de vorige eigenaar geheel uit elkaar gehaald en netjes gemaakt. Nu is er 1 grote maar aan het verhaal, de motor verbruikt op dit moment 1 liter olie op ongeveer 1000 km. Ik wil met...
  14. RonnieKawa

    Yamaha XJR1300 zwart, bwjr. 2002. Vraagprijs 3950 euro

    Aangeboden; Yamaha XJR 1300 uit 2002. De motor heeft 62.350 km gereden en heeft in april een grote beurt gehad, daarbij hebben ze alle olieen ververst, kleppen nagekeken en gesteld, carburateurs gesynchroniseerd, 4 nieuwe inlaatrubbers gemonteerd en stalen remleidingen gemonteerd. Verder is...
  15. RonnieKawa

    Yamaha XJR1300 (bwjr. 2002, model RP06)

    Aangeboden: een nette en goed onderhouden Yamaha XJR 1300 uit 2002. De motor heeft 62.350 km gereden en heeft in juni een grote beurt gehad, daarbij hebben ze alle olieen ververst, kleppen nagekeken en gesteld, carburateurs gesynchroniseerd, 4 nieuwe inlaatrubbers gemonteerd en stalen...
  16. RonnieKawa

    Yamaha XJR1300 bwjr. 2002, 4650 euro

    Aangeboden, een nette en goed onderhouden Yamaha XJR1300 uit 2002. Het gaat om het nieuwere modeltype RP06. De motor heeft ongeveer 60.000 km gereden en heeft in juni een grote beurt gehad, daarbij hebben ze alle olieen ververst, kleppen nagekeken en evt. gesteld, carburateurs...
  17. RonnieKawa

    MQP textieljas maat L

    Aangeboden: een nette textieljas van MQP. Heb hem 1 seizoen gebruikt. Hij heeft een uitritsbare binnenvoering en een rits aan de achterzijde waarmee je hem kunt vastmaken aan een broek. Reden van verkoop is dat hij wat te klein is geworden voor mij.
  18. RonnieKawa

    Overlopende carb op mijn cb550f

    Hallo medebrikkers, kijk al een tijd mee hier op het forum. Ben sinds gisteren eigenaar van een CB550F uit 1976. De terugrit van Purmerend naar Langeweg heeft aardig wat tijd in beslag genomen... Na ongeveer een kleine 25 km begin de motor op 3 cilinders te lopen, dan weer op 4, dan weer...
  19. RonnieKawa

    Yamaha XV700 uit 1986

    Te koop aangeboden: een gerestaureerde Yamaha XV700 uit 1986, de motor is helemaal uit elkaar geweest en opnieuw opgebouwd met nieuwe lagers, keerringen en pakkingen. Verder is het frame gestraald en gespoten. De tank en kappen zijn ook opnieuw behandeld en gespoten. De banden zijn...
  20. RonnieKawa

    Honda CB550K, is dit een goede keuze, zie foto

    Hallo medebrikkers, heb deze motor op het oog, met de eigenaar een prijs afgesproken maar nu wil ik van jullie weten of dit een verstandige keuze is. Kleine geschiedenis, de motor heeft 7 jaar in een motorcafe aan het plafond gehangen, daarna is hij in handen gekomen van huidige eigenaar...
  21. RonnieKawa

    Waar op letten bij aankoop Kawa Z650

    Hallo mede MF'ers, aankomend weekend heb ik een afspraak om naar een Kawa Z650 te gaan kijken. Het is er eentje uit 1977 voor zover de eigenaar kan vertellen. Hij heeft hem redelijk intensief gebruikt maar ook zeer goed onderhouden. Zijn er nog aparte aandachtspunten waarop ik moet letten...
  22. RonnieKawa

    Zoek een brikje in de vorm van CB 550 f of Z650

    Hallo medebrikkers, zoals jullie hierboven lezen ben ik op zoek naar een brikje die langzaam aan netjes gemaakt kan worden. Optisch maakt het mij niet echt zo heel veel uit, als hij technisch maar in orde is. Kan iemand mij helpen aan iets leuks? Ohja, wat wil ik eraan uitgeven...
  23. RonnieKawa

    Haynes manual ZX7R en ZX9R

    Ik heb nog een zo goed als nieuwe Haynes manual liggen voor een ZX7R en ZX9R. Hij is geschikt voor bouwjaar 1995 tot en met 2000. Voor de ZX7R kun je hem ook gebruiken tot modeljaar 2003 aangezien er geen wijzigingen meer zijn doorgevoerd. Voor een leuke prijs mag hij van eigenaar wisselen...
  24. RonnieKawa

    motorblok zx7r (lekke koppakking)

    Aangeboden: een motorblok voor een kawasaki zx7r. Blok heeft een lekke koppakking. Er zat olie en koelvloeistof door elkaar heen. Startmotor, dynamo zitten er ook nog op. Tevens de bijbehorende carburateurs heb ik erbij. Teab
  25. RonnieKawa

    Honda GL500 Silverwing incl. Krauser kofferset

    Hoi allemaal, ik wil graag mijn Honda GL500 Silverwing (1982, belastingvrij) inclusief 3 delige Krauser kofferset te koop aanbieden. De motor heeft ongeveer 55.000 km op de teller. De kleur is bordeaux rood. Onlangs zijn de voorvorkkeerringen vervangen en heb en nog een nieuwe set veren...
Terug
Bovenaan Onderaan