Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. robbert19702001

    advies: oplichting of niet

    Beste mensen. Zag op autoscout een leuke motor en heb/had dus interesse. Maar kreeg onderstaand mailtje en nou twijfel ik toch wel heel erg of dit nu wel te vertrouwen is. Wat denken jullie zie ik te snel beren of is mijn wantrouwen terecht. Graag jullie advies. Alvast bedankt...
  2. robbert19702001

    Zwarte F800S (2008) AC Schnitzer uitvoering met garantie

    Na lang getwijfeld te hebben en met hulp van een hier ( http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/239203/0/Kan-geen-keuze-maken-welke-te-verkopen-poll-1.html gestarte poll, verkoop ik mijn in Duitsland aangeschafte BMW F800S. De reden is in de link te lezen. De F800S is van...
  3. robbert19702001

    Kan geen keuze maken, welke te verkopen (poll)

    Omdat ik de verleiding niet kon weerstaan heb ik nu 2 motoren staan in mijn schuur en moeten de gewone (trap)fietsen buiten slapen O-) Dus mag er 1 weer verkocht worden, maar welke is het probleem :? Even wat specs: Beide zijn volledig AC Schnitzer (onderkuip,sportuitlaat...
  4. robbert19702001

    Waar nog motortrailer huren voor zondag (rotterdam eo)

    Zoals de titel al zegt. Moet as. zondag een motor ophalen, maar wie ik ook bel (marktplaats-speurders) Ze zijn allemaal vergeven ;( Wie weet er eentje in de buurt van Spijkenisse/Rotterdam? Heb hem alleen zondag nodig. Please help. Gr Robbert
  5. robbert19702001

    ervaring Bike-Service in Sint Lambrechts Herk in Belgie

    Hoi allen, Omdat ik straks weer een motor mag gaan kopen na totall loss van oude motor, was ik me vast gaan orienteren op het net. Wil een jonge gebruikte kopen in Duitsland of Belgie en dan importeren. Het type motor weet ik al (dus dat zoekt makkelijk) en zo kwam ik op deze site...
  6. robbert19702001

    BMW F800 ST 2006 onderdelen voorschade

    Hoi allen, Ik heb een grijze BMW F800ST met flinke (total loss) voorschade. Deze ben ik aan het demonteren en de onderdelen wil ik graag verkopen. Ook zal ik soms advies vragen wat ik zoal kan vragen voor bepaalde onderdelen, waar bijvoorbeeld iemand uit het buitenland interesse in heeft...
  7. robbert19702001

    Leuke beginnersfiets met handvatverwarming

    Oke dan bij deze bied ik dan mijn leuke Kawazaki GPZ400 met 47500km en handvatverwarming te koop aan. De fiets is van 1993 en heeft valbeugels. Is echter niet geschikt voor klein motorrijbewijs. Zie ook foto's op mijn website. http://www.mijnalbum.nl/Album=BMVUCGFG Oh ja hij staat...
  8. robbert19702001

    advies gevraagd over BMW r 850 rt

    Een vriend van mij wil onderstaande motor kopen. http://www.schadeautos.nl/auto.php?id=176484# Graag advies waar op te letten en vinden jullie de vraagprijs redelijk :? Alvast bedankt. Groet Robbert
  9. robbert19702001

    Sebring uitlaatdempers FJR1300

    Te koop aangeboden ivm. inruil van mijn Yamaha FJR1300 voor een BMW F800 ST twee uitlaatdempers van Sebring voor een beter sound en een klein beetje meer pk's (alsof een FJR nog niet genoeg vermogen heeft 8-) ) Doe een goed bod. Zie ook foto Groet Robbert
Terug
Bovenaan Onderaan