Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paul appie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paul appie

    Tuono valt uit

    Hallo, Wie kan mij helpen. 2 week geleden tijden een vakantie in Italië zijn mijn spanningsregelaar en dynamo van mijn tuono van 2006 kapot gegaan. Deze zijn nu vervangen alleen als ik de moto4 start valt deze na een paar seconden uit. Als ik gas geef pakt die gewoon normaal op en blijft die...
  2. Paul appie

    Motocross manager

    Voor de mensen die het leuk vinden met zoiets mee te doen: http://www.motocrossvirtual.com/ Hier kun je zelf een team samen stellen en dan proberen zo hoog mogelijk te eindigen in het klassement maar dat spreekt voor zich :+
  3. Paul appie

    Waar is Enduro/crossers omgeving ter apel gebleven???

    De titel zegt het al weet iemand waar dit topic heen gegaan is want hij staat er niet meer tussen.
  4. Paul appie

    Crossbanen in het buitenland

    Zijn er hier misschien nog mensen die crossbanen in Duitsland of Belgie zijn die net als londinieres (7 dagen in de week open, en hoogte verschil alleen dan een zanderige ondergrond) zijn en waar eventueel ook overnachtingsmogelijkheden zijn. We zijn namelijk met een groep kameraden (ook van...
  5. Paul appie

    Slotmeeting Börger (dld)

    Hallo, We hebben het er in het topic enduro/crossers omgeving Ter Apel over gehad om op zondag 28 oktober een soort van meeting te houden in Börger hier vlak over de grens (mits het weer goed is). Hier ligt namelijk ook een hele mooie baan waar we dit seizoen al een aantal keren zijn...
  6. Paul appie

    dirtbike tv??

    Ik zag hier laatst een topic over een amerikaanse tv zender dirtbike tv ofso met een link naar die filmpjes heeft iemand die link nog ik kan hem namelijk niet weer vinden. alvast bedankt
  7. Paul appie

    Nou mark hier is je topic ik hoop dat er iemand is

    Nou mark hier is je topic ik hoop dat er iemand is die je kan helpen dat je snel weer van de party bent :]
  8. Paul appie

    na 2007 geen honda 2 takt meer

    While much of the news from Honda's Las Vegas dealer show revolved around the introduction of new models, including the new CRF150R, one of the more interesting news bits was something that was announced to their dealers in attendance…that the CR85R, CR125R and CR250R, will not return for 2008...
  9. Paul appie

    Werkplaatsboek Honda CR 125

    Ik heb een honda cr 125 uit 1995 is er ook iemand die nog een werkplaatshandboek heeft liggen van deze motor en die wil verkopen?
  10. Paul appie

    maten crossbroek

    ik heb een vraag hoe zit dat met maten van crossbroeken bijv. 36 wat houd dit in? alvast bedankt voor de antwoorden :]
  11. Paul appie

    wat kan dit zijn

    ik reed vandaag op mijn brommer(ben nog geen 18 O-) ) waar net nieuwe zuiger enzo in zit en reed ik met een kameraad en ineens was t net of de bougie doorsloeg een kwam allemala witte rook uit de uitlaat wij dachten zelf aan de koppaking omdat het koelvloeistof tankje ook leeg was en kwam beetje...
  12. Paul appie

    passen velgen van een crf in een cr

    ik zag op marktplaats velgen staan van een cr450f nou is mijn vraag passen deze ook in mijn cr125 van 1995( hier zitten nog gewoon standaard velgen met standaard naven in) grtn
Terug
Bovenaan Onderaan