Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ken_
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Bos Short Round slip-on demper R6 2003-2005 RJ05

    Aangezien mijn R6 is gestolen en er geen andere R6 voor in de plaats is gekomen, verkoop ik mijn Bos short round slip-on demper met dB-killer voor een R6 2003-2005 RJ05. Het geluid is echt om te watertanden, maar het is wel op het randje wat betreft kabaal }) Geniale demper die ik helaas...
  2. K

    Gestolen Amsterdam West, R6 2003 racing blue MH-NJ-86

    Mijn geliefde Yamaha R6 is vannacht uit mijn afgesloten gemeenschappelijke garage gestolen :N Ze hebben het kettingslot doorgeknipt en netjes achtergelaten. Aan de schroefjes te zien hebben ze mijn remschijf er rustig af zitten schroeven om mijn schijfremslot te omzeilen. Kenteken: MH-NJ-86...
  3. K

    dB-eater verloren, gaat deze passen?

    Ik ben van de week mijn dB-eater verloren uit mijn demper. Of iemand is zo grappig geweest deze eruit te jatten, of hij is er tijdens het rijden uitgetrild.. Hoop op de tweede optie. Er zit een Bos Short Round demper op: En de dB-eater lijkt als twee druppels water op deze: De...
  4. K

    Onderuit.

    Zo.. gisteren was het dan eindelijk zover hoor. Ik ben 's avonds in de regen onderweg naar huis en draai de laatste rotonde op voor mijn straat.. Terwijl ik halverwege ben zie ik dat de auto die voor mij hoorde te stoppen doorrijdt. In een flits rem ik af, maar bedenk me gelijk dat dat geen...
  5. K

    [gezocht] Japanse (!!) Honda CB-1

    Marktplaats en Google bieden geen uitkomst dus ik post hier maar eens. Kwam er vorige week eentje tegen op Marktplaats, maar die was al weg voor ik ook maar een afspraak kon maken.. '( Kleine kans er nog een tegen te komen, gezien het aantal dat hier überhaupt rondrijdt, maar wie weet. Ik...
  6. K

    Ja leuk.. je van voren laten flitsen

    Nou, mooi niet dus :+ Vrij hard de lul en ook vrij dom _O- :W Iemand van hier toevallig ? ;) EDIT: Waarschijnlijk gewoon van achter geflitst aangezien ze het over een kenteken hebben, maar dan vraag ik me af hoe ze iemand aan zijn achterhoofd kunnen identificeren ?
Terug
Bovenaan Onderaan