Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: D0
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D0

    Kaartje talud over?

    Ik kom 1 talud kaartje tekort, iemand die deze over heeft? *O*
  2. D0

    TK: Crossmotor lift

    Niet geheel gelijk aan bovenstaande foto, wel zelfde idee. ZGAN. 20 euro.
  3. D0

    TK: Motorbok voor en achter, ZGAN

    Achter: Rs-17 Met SGB-10: Voor: FS-10 Met SAC-10: 75 euro.
  4. D0

    CBR LED achterlicht TST Industries

    Nog nieuw in de doos, ik ga het niet gebruiken; Een LED achterlicht voor een Honda CBR 600 07-11, smoked glass. Mooie van deze is dat je niets aan hoeft te passen, erin klikken, stekkertje en klaar. Vraagprijs: 99 euro incl verzenden...
  5. D0

    T-MAX 08+ SC Project Evolution uitlaat

    SC Project Full system Evolution 2-1, zit er nu 200 km onder. Bovenkant foto vervaagd om privacy redenen. Geluid is echt geweldig, bij stationair een klein beetje gas geven is als een oude Norton 500 zo zwaar. Over vermogenswinst durf ik me niet uit te laten. Ik merk wel dat de motor beter...
  6. D0

    Husqvarna SM510R

    In 2007 kocht ik deze supermotard nieuw, maar hij heeft het grootste deel van zijn bestaan bij me binnen gestaan. Voor het dagelijks vervoer heb ik een andere motorfiets en ik kom aan het rijden op deze niet toe. Hij is voorzien van aardig wat extra's zoals een volledig Akrapovic Evolution...
  7. D0

    De Mooiweerrijder

    Ik ben een doorrijder en kan alleen maar beamen dat afgelopen week, het niveau qua motorbeheersing op de weg weer zakte tot de temperatuur die het 's nachts buiten was. Nu is het helemaal niet erg dat er mensen zijn die hun dierbare brommer 's winters liever binnen laten, als je maar één...
  8. D0

    Husqvarna 510 SMR 2007 ZGAN!

    Bouwjaar: 2007 KM stand: 3200 Staat: Nieuw (lees verder) Extra's: Ja Kenteken: Ja In maart 2007 kocht ik deze supermotard, een paar maanden later gevolgd door een motorscooter welke mijn dagelijks vervoer is. Tijdens de eerste maanden dat ik deze brute motorfiets had maakte ik er...
  9. D0

    Shark RSF 2 i DARK SPIRIT

    Shark RSF 2 i DARK SPIRIT helm, maat L. 2 maanden oud, in topstaat, geen krassen. Met Pinlock vizier! Nieuwprijs 289 euro (ex Pinlock). Vraagprijs 150 125 euro.
  10. D0

    SPIDI Varitek Combi

    SPIDI Varitek rood/zwart/wit. Pak maar een paar keer gedragen wegens aanschaf textielpak voor dagelijks gebruik. Pak is in topstaat dus! Nieuwprijs was was 950 euro. Maat is 48 (niet 100% zeker moet even kijken). Bieden (wel serieus graag).
  11. D0

    Pilot Xenon gekocht, en nu?

    Ik krijg net dit Pilot Bi-Xenon 6000K setje binnen: En nu? Er zit geen boekje of wat dan ook bij. Op de site van Pilot staat ook niets. Hoe sluit ik dit nu aan op mn motorscooter?
  12. D0

    Aprilia Sportcity 250 in Nederland

    Ik heb mijn oog laten vallen op de Sportcity 250, maar nu lees ik dat deze niet in Nederland leverbaar is :( (waarom!?) Kunnen de dealers hem ook echt niet bestellen/leveren? Hoe krijg ik hem toch in mijn bezit (invoeren lijkt me niet veel want ik wil graag een dealer, ivm garantie e.d...
  13. D0

    [TK] Motor Theorie Boeken + CD-ROM (1 mnd oud)

    Te koop: - Vekabest Theorie Leren Motor Verkeersregels. - Vekabest Theorie Leren Motor Alle 20 theorie-examens. - CD-ROM Theorie Leren Motor Examenvragen (10 examens). Aankoopdatum: 29-5-2006, dus z.g.a.n, niet in geschreven o.i.d. Prijs: 55 euro (incl), nieuwprijs was 69.95. Vaste prijs...
Terug
Bovenaan Onderaan