Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Appie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Appie

    Kan ik dit zelf repareren?

    Die 2 jaar stilstand heeft mijn M800 geen goed gedaan. Bij het schoonmaken lieten delen van de lak los (zie afbeelding). De beugels/frames (is daar een woord voor?) waar de steps aan bevestigd zijn en de uitlaat aan hangt. Kennelijk is daar vocht onder gekomen; wat rest is een soort...
  2. Appie

    Distributieriemen laten vervangen?

    Hallo, mijn Ducati M800 heeft bijna 2 jaar stilgestaan. Nu wil ik – voorzichtigaan – toch weer wat tijd gaan vrijmaken. Na wat poetswerk et cetera vroeg ik me plots af of de distributieriemen niet vervangen dienen te worden. Precies 3 jaar geleden zijn ze reeds vervangen; sedert dien heb ik er...
  3. Appie

    xr 500

    Ik krijg dat @#$%^%%$ding niet aan de praat. XR500 van 84. Vonk, gestelde kleppen, schone carburateur en een sterk rechterbeen. Wat is dat toch?????
  4. Appie

    Metal parts cleaner

    Voor me staat een bus Castrol Metal parts cleaner. Ik kreeg het cadeau en da's altijd fijn. Eigenlijk wilde ik mijn remschijven er mee schoonmaken. Vorige week ben ik wat té gul met WD40 geweest en deden m'n remmetjes het nog amper. Mijn vraag is nu: tast dit goedje de remklauwen niet aan of...
  5. Appie

    Een eenvoudig vraagje

    Ik heb zojuist flink wat onderwerpen mbt banden zitten doorspitten. Merken, types, compounds; het forum zou er van over lopen. Mijn vraag is véél eenvoudiger: wat zijn eigenlijk de voordelen van bredere banden tov smallere banden? Als die er al zijn natuurlijk. Welk verschil maakt bijvoorbeeld...
  6. Appie

    Waar een mens des nachts zoal mee worstelt..

    Aardse en minder aardse zaken onthielden mij m'n slaap. God hoorde me dus ook grommen. 1 prangende vraag is de volgende: Vorige week was ik bij een dealer en zag daar een aantal Aprilia's RSV staan. Langdurig heb ik er bij stil gestaan en ben er om heen gelopen. Ja, 'k ben d'r zelfs op gaan...
  7. Appie

    De Grootste BeginnersFout(en)

    Regelmatig kom ik binnen dit forum topics tegen met vragen van aankomende of beginnende motorrijders. Gemakshalve schaar ik mijzelf – heb járenlang weinig op zo\'n ding gezeten – hier ook maar even onder. De onderwerpen zijn divers; toch veelal mbt aanschaf motor et cetera. Wat mij hierbij vaak...
  8. Appie

    Ducati Monster: nieuw of occasion?

    Binnen afzienbare termijn ben ik van plan een Ducati monster aan te schaffen. Het exacte model, daar ben ik nog niet helemaal uit – iets waar ik eveneens graag advies over zou hebben. Mijn vraag richt zich meer op de prijsvorming. De motormarkt is nieuw voor mij; derhalve vrij ondoorzichtig...
Terug
Bovenaan Onderaan