Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. G

    Sacred steel bikes

    Leuke serie over het bouwen van oldskool choppers maar kijk niet te goed want dan vallen de gaten in het script op
  2. G

    BSF 1/4 x 1,5 bouten waar te koop?

    Ik ben op zoek naar 3 (betaalbare) BSF 1/4 x 1,5" bouten voor mijn Norton en ik heb geen idee wie die in Nederland kan leveren/opsturen (BSF is niet het zelfde UNF)
  3. G

    Niet commercieel naar wel?

    Is er wat in de regels veranderd zo dat bedrijven nu wel reklame mogen maken en diensten mogen aanbieden? Of wordt het nu door de vingers gezien?
  4. G

    Waarom standaard geen rvs rem slangen?

    Is er een reden dat de fabrikanten geen rvs remslangen standaard op de motorfietsen monteren? Sluwe mensen gaan nu metteen aan kosten denken maar daar geloof ik niet zo hard in Ik denk dat beide soorten slangen even veel kosten om te produceren Er moet toch een goede reden zijn dat men het...
  5. G

    Arduino gebruiken op de motor

    Ik ben op het net de Arduino tegen gekomen en ik heb er eentje besteld want er zijn vast heel veel leuke dingen mee te maken voor op de brommert Kennen jullie dit en doen jullie er ook leuke dingen voor de motor mee?
  6. G

    GSXR 1052 Yoshimura covers

    bijna niet te vinden GSXR 1052/750 (slabby) ontstekings en startmotorvrijloop deksel (past dus niet op bandit en 1127) Doe een goed bod en wie weet verkoop ik de spullen wel Het ligt me niet in de weg, ik weet de waarde en ik heb ook geen geld nodig Groetjes Harry
  7. G

    Kompleet DR 800 motorblok

    Hallo ik ben op zoek naar een kompleet en goed DR 800 blok Laat het me maar weten als je iets weet of hebt Harry
  8. G

    Streefighter d Stolwijk

    Gaan er nog Fighters van hier naar de enige streetfighter dag/evenement van nederland?
  9. G

    Welke ecu te gebruiken en waarom

    Als ik later groot en sterk ben wil ik mijn motortje ombouwen van carbs naar injectie en later misschien een turbotje (ik weet dat dit ook goed kan met carbs ...34mm gsxr heb ik ook al op de plank liggen) Mijn redenatie is...........waarom rommelen met Dyno spullen als men een ecu kan kopen...
  10. G

    Streetfighterkuipje????

    Bestaat er zo iets als een streetfighterkuipje? :]
Terug
Bovenaan Onderaan