Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zxr(on)
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. zxr(on)

    Gestolen Zoetermeer: KTM Superduke MP-BB-66

    Gister m'n motorhoes nog even goed gedaan, deed zojuist de gordijnen omhoog en stond hij er niet meer ;( KTM superduke 2005 kenteken MP-BB-66 kleur oranje identificatie nr; vbkvd94095m915291 opvallend kenmerk; FMF apex uitlaten (Rijden er maar enkele mee) klein beschadigd puntje...
  2. zxr(on)

    spidi nrg combi zwart wit 54/56

    Spidi nrg combi overhaast gekocht en toch niet wat ik zoek. absoluut als nieuw niet meer dan 4x gedragen. doordat het pak amper gedragen is staat het nog niet echt naar een lijf en voelt dus ook als nieuw. ritsen, stiksels en klittebandjes uiteraard ok. nieuwe sliders (spidi). uiteraard...
  3. zxr(on)

    gezocht: linkpijp / y-stuk ktm superduke

    Ik ben op zoek naar een linkpijp/ y-stuk voor een Ktm superduke. het gaat dus om dit gedeelte Maakt mij niet uit welk merk, akra, leo vince, mivv enz. als iemand er nog een heeft liggen hoor ik dit graag.
  4. zxr(on)

    ZXR 750 streetfigter / naked te koop

    Te koop, met gemengde gevoelens…. '( ZXR 750 streetfighter / naked In bezit sinds augustus 2006 Bouwjaar ‘93 Km stand ongeveer 33K toen ik hem kocht, zal nu ergens rond de 40K zijn Voorpartij: Voorvork voorzien van Hyperpro veren en daarna afgesteld bij Hyperpro in alphen Lsl...
  5. zxr(on)

    zitten hier ook gelderse fighterbouwers???

    een gewaarschuwd mens telt voor 2 hè ;) :+ klik
  6. zxr(on)

    yamaha tw 125

    te koop yamaha tw 125 (trailway) 1 cillinder viertakje 125 cc bouwjaar februari 2000 kleur goud/zwart oliedruppelaartje op de ketting voor de smering uitlaatbocht door vorige eigenaar vernieuwd vorig jaar heb er een brief bij van yamaha nederland zodat je op hun kosten een nieuw...
  7. zxr(on)

    nette service van yamaha nederland

    zojuist ontvangen: geachte yamaha bezitter, uit kentekenregistratie is gebleken dat u houder bent van een yamaha tw125 met kenteken xxxx. bij kwaliteitscontroles die wij constant op onze producten uitvoeren is gebleken dat het bevestigingsoog van de achterschokbreker af kan breken...
  8. zxr(on)

    aprillia rsv mille factory 2006

    aprillia rsv mille factory 2006 van eerste eigenaar 7000km registratie bij goedhartmotoren alles van carbon brembo remmerij öhlings voor en achter afgeveerd k&n filter powercomander akra van voor naar achter donker kuipruitje magnesium oz velgen race vertanding schadevrij...
  9. zxr(on)

    suzuki GSX 600 F '98

    Te koop, van een goede kennis, suzuki GSX 600 F, bouwjaar 1998, 32.000km, nieuwe voorvork juni 2008 en ketting, kettingtanden 2006, oliefilter 2008 enz. gewoon een net ding. vraagprijs ligt rond de 3000 euro. niet teveel vragen aan mij stellen, gewoon bij interesse even mailen met...
  10. zxr(on)

    streetfightermeeting waddinxveen '08

    Nog een goede 7 weken om je fiets aan de praat te krijgen, je laatste modificaties af te bouwen, je nieuwe stuurkuipje te monteren....of gewoon nog even lekker poetsen 8-) zaterdag 7 juni zijn we weer welkom bij het gemaal in waddinxveen *O* *O* *O*
  11. zxr(on)

    joe bar deel 7... hatsiekideee

    liep vandaag even te struinen in een stripshop in den haag. en kijk eens waar ik mee thuis kwam ... :P
  12. zxr(on)

    aanbiedingen en actie's van motorzaken

    aanleiding voor dit topic is een smsje wat ik zojuist ontving van motozoom. op vertoon van het smsje krijg je korting op 2e kerstdag. een motorhoes van 14,95 kost dan 2,50. was me er niet eens van bewust dat er wat open was met kerst :? nou was het niet de bedoeling om hier voor eerder...
  13. zxr(on)

    yoshimura rs3 oval carbon bolt on (kawa)

    te koop: yoshimura rs3 oval carbon. één seizoen onder een zx9 gezeten. onbeschadigd 3 bouts aansluiting géén db killer of E keur inclusief yoshimura bevestigingsbeugel ingaande diameter van demper tbv linkpijp=60mm afstanden tussen de boutjes (hart op hart) is +- 76mm. flens is dik...
  14. zxr(on)

    yoshimura rs3 carbon

    ovale yoshimura rs3 carbon demper. type bolt on. (3 bouts aansluiting) gewoon in zeer nette/goede staat. inlusief yoshi bevestigingsbeugeltje. heeft amper één seizoen onder een zx9 gezeten. 200,- lijkt me een eerlijke prijs. ik zal vanmiddag nog even de boutafstanden...
  15. zxr(on)

    linkpijp 6omm

    in verband met aanschaf van een slip-on demper, zoek ik een stuk linkpijp met een 30 graden bochtje/knikje erin. aan de ene zijde moet hij 6omm uitwendig zijn en aan de andere zijde inwendig 60mm. als iemand iets heeft liggen of het voor me kan fabrieken hoor ik het graag.
  16. zxr(on)

    kawa jack leer

    een nieuw leren jack in kawasaki kleur. maat 50 echt maar 1x gedragen, daarna had ze een afspraak met de siliconendokter en paste hij niet meer :X echt helemaal in nieuwstaat vraagprijs 200,-
  17. zxr(on)

    Kawasaki ZX7R '96

    m'n maatje heeft een andere liefde op het oog en doet daarom z'n zx7r weg. bouwjaar '96 kawa groen carbonnen ovale Bos uitlaat eind vorig seizoen : nieuwe banden ketting en tandwielen remblokken...
  18. zxr(on)

    yamaha xj 550 seca...voah wêhnach

    te koop aangeboden voor de pekelridders, projektliefhebbers of de armlastigen onder ons. Yamaha xj 550 seca bouwjaar 1982. uit de tijd dat een frame nog uit ronde buizen bestond en de cylinders nog koelribben hadden. Ben er aan gekomen doordat een klantje niet over genoeg financiele middelen...
  19. zxr(on)

    wannabee agenten?

    laatst reed ik op de A20 in m'n koekblik. in m'n linker spiegel naderde een supersport, de kerel zoeft me voorbij met net iets meer dan de toegestane maximale snelheid. stiekem een beetje jaloers omdat ik zelf niet op de motor zit op dat moment kijk ik de motor nog even na. bij de volgende blik...
  20. zxr(on)

    zxr(on) met polly en esther

    Allereerst hallo allemaal :W sommige zullen inmiddels bemerkt hebben dat ik sinds een tijdje mee lees. Ron is de naam en ik rij op een zxr 750. toen ik hem een jaar geleden kocht heb ik dezelfde dag nog de overbodige tupperware d'r af getrapt, met het idee er een fighter van te maken. dezelfde...
  21. zxr(on)

    resonantie en stuurtrillen

    een maat van mij heeft een zx7r (maar alleen geen internet, ik post dus even namens hem) hij klaagt sinds kort over een soort van resonantie als hij rijd. meestal doet het zich voor bij een constante snelheid, als hij een beetje doortrekt en in de toeren klimt gaat het wel weer weg. alleen is...
  22. zxr(on)

    fighterkontje

    fighterkontje gezocht mensen. uiteraard een monokont, geen R1 of duc, beetje kort, gespierd niet te duits (hoog), niet te dik... moet uiteindelijk lekker staan op een zxr750. kom maar op met die handel...maak me gek :9~
Terug
Bovenaan Onderaan