Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zandor
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zandor

    Suzuki bandit 600 gsf met hyperpro-vering!

    Mooie goed onderhouden 600 cc naked bike uit 1995. - Hyperpro voor- en achtervering, hierdoor verbeterd het rij- en stuurgedrag van de motor met 100%! - Banden in goede staat - ketting en tandwielen in goede staat - viper ovale vervangingsdemper (origineel wordt meegeleverd) -...
  2. Zandor

    Bandit meeting 2005

    MEETING!!!! Voor zowel de 400 cc, de 600cc, de 650cc en de 1200 cc! *O* Naar een idee van *aphrodite* :Y *O* We gaan dus een meeting houden, in deze post zal ik de belangrijkste zaken bijhouden, zoals: - wanneer - waar - wie Het wordt dus een zaterdag in juli, maar welke? :) Roept u...
  3. Zandor

    Grote kans!!!! :D

    Grote kans om goedkope kawasaki op de kop te tikken, maar durf je het aan met zo'n begeleidende tekst? http://www.marktplaats.nl/markt/motoren/kawasaki/30097.htm :X
  4. Zandor

    Ook ik ben gevallen :(

    Zaterdag, had net de avond ervoor mijn nieuwe leren pak gekocht. In een schrikreactie mezef onderuit geremd terwijl ik ongeveer 40/50 km/u reed. |( Motor heeft een meter of 10 over de rechterkant gegleden en is toen een berm tussen 2 rijbanen opgegleden. (Waardoor het carterdeksel is...
  5. Zandor

    Dure bende :(

    Vorige week deed mijn linker knipperlicht het opeens niet meer, soms heel even wel en dan weer niet, de rechter deed het wel, dus ik denk dat is wat met het contact. Vandaag ff naar de garage, die vent ff kijken, ja dat wordt een nieuwe zegt hij. Die moet ik bestellen, alleen ze zijn wel duur...
  6. Zandor

    niet starten

    Ik wilde net mijn motor starten, maar het enige wat ik hoorde was een soort \"gekuch\". Dus hij probeerde wel te starten, alleen hij sloeg niet aan. De motor heeft ongeveer een maand niet gestart. Is mijn accu leeg? Wie heeft een idee? (en ook gelijk een oplossing :P ) ps. heb de checklist...
  7. Zandor

    kawasaki kr1-1R

    Weet iemand hier toevallig iets over de hierboven genoemde motor??? Ik ga er misschien 1 kopen die op 25 kw. is gezet. A.U.B. info! Bij voorbaat dank :)
Terug
Bovenaan Onderaan