Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Born2bewild
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Born2bewild

    Gelaccu met minder ampere kopen?

    Ik heb een nieuwe accu nodig voor een K75 RT uit 1989. Ik zit dus een beetje rond te turen wat er allemaal te koop is en hierdoor ben ik beland op een site waar men gelaccu's verkoopt voor een schappelijke prijs. Als ik voor een "normale" accu ga dan adviseert BMW in het boekje 19Ah en 24Ah...
  2. Born2bewild

    Icon Timax (oude serie)

    Weet iemand een winkel die deze nog nieuw verkoopt voor een redelijke prijs? Maat xxl of xxxl? Ik weet niet hoe groot/klein ze vallen. Tweedehands mag ook maar dan moeten ze nog wel heel zijn. Ja ik weet dat dit een oude collectie is van Icon.
  3. Born2bewild

    Ruilen: Abus Granit Victory 39 Remschijfslot Art. 4

    Ik wil deze graag ruilen met een remschijfslot met een pindiameter van 5,5 of 6 mm. B.v zoiets als een Xena lock met 6mm. De reden dat ik hem weg doe is omdat het slot niet op de remschijf van mijn motor past. Wie heeft er wat liggen en wilt een ander slot?
  4. Born2bewild

    Gloednieuwe

    Vorige week vrijdag een fantastische fotocamera gekregen, alleen hou ik meer van filmen. Daarom verkoop ik deze zodat ik een filmcamera kan kopen. Ja je kan wel filmen met deze maar ik eis gewoon iets meer. Aangezien de camera niet uit de doos is geweest is mijn prijs 400 euro. Dat is 19 euro...
  5. Born2bewild

    Gpz 750 carterpan probleem

    Beste Mensen, Aangezien mijn carterpan eraf moet voor een andere was ik lekker bezig om alles los te krijgen. Ik heb alle bouten los van de carterpan en ook het oliefilter is eraf. Maar jullie raden het al... ik krijg hem niet los. De enige bout die ik nog zie zitten is een imbusbout aan de...
  6. Born2bewild

    GPz750 UT overeenkomsten met GPZ900R, 1000 enz

    Ik vroeg me af of er overeenkomsten zijn met mijn motor (GPz 750 UT '84) en andere gpz's. En dan bedoel ik een beetje of er onderdelen zoals uitlaat, remsschijven, remklauwen, monoveer enz van b.v. de 900r of 1000 ook op mijn oude dame passen...
  7. Born2bewild

    Helm problemen: Eciec verliest ineens vizier?

    Ik ben me vandaag kapot geschrokken op de A50. Rijd ik daar lekker waait opeens mijn hele vizier van me helm. En die helm een Eciec heb ik nog geen jaar en altijd netjes opgeborgen. En dat vizier kwam onder de auto van een vriend van me. Lijkt mij dat zoiets absoluut niet mag na nog geen jaar...
  8. Born2bewild

    Twee zijkoffers en rekje Yamaha FJ1100 bj 85

    Nogmaals mijn oproep: Gezocht twee zijkoffers en het bijbehorende rekje voor een FJ1100. Wie o wie heeft wat liggen?
  9. Born2bewild

    2 zijkoffers en een afdekplaatje yamaha fj1100 '85

    Aangezien ik op vakantie wil met de motor zoek ik 2 zijkoffers met bijbehorend passend rekje. Ik wil geen topkoffer. En ik zoek nog een afdekplaatje in de kuip. Het afdekplaatje dekt de zekeringen af. Ben maar een student dus het moet niet teveel kosten. Graag hoor ik jullie reactie's af
  10. Born2bewild

    Flitspalen N325 te Arnhem

    Vroeger stonden op de N325 flitspalen maar ik zie ze niet meer staan. Ook hebben ze de snelheidverlaagd naar 80 km/u. Eerst mocht je daar 100 km/u. Wat is er aan de hand?
  11. Born2bewild

    Tip voor motorslot

    Dit is geen spam maar een constantering. Ik was vandaag op pad gegaan om een stel spiegelverlengstukken te halen. Ik werd getipt om eens bij Polo te gaan kijken. Aangezien ze een winkel hebben in Kleve en ik op school zit in Arnhem ben ik er vandaag even heen gereden. Ik liep daar een beetje...
  12. Born2bewild

    Alpinestars Laarzen

    Nu zag ik een paar laarzen van alpinestars op fcmoto (en die andere duitse site) die ik heel graag wil hebben maar aangezien ik nogal moeilijke voeten heb qua maat durf ik het niet echt te bestellen. Heeft er iemand tips? Nu heb ik nog een paar vragen: Ik heb deze laarzen ook gezien op...
  13. Born2bewild

    Te groot voor de lesmotor

    Vandaag heb ik mijn eerste echte motorrijles gehad (de vorige keer was een intest). Ik heb op zich lekker gereden op de weg en lekker genoten. Toen we aankwamen op het parkeerplaatsje voor de speciale verrichtingen werd al gauw duidelijk dat mijn lesmotor een kawasaki er-5 te klein voor me was...
  14. Born2bewild

    Weer een nieuwe

    Beste Mensen, Ook ik ben nieuw hier. Ik heb nog geen motor, laat staan een motorrijbewijs. Ben 24 jaar oud. Ik ben op dit moment bezig om alle spullen bij elkaar te krijgen. Heb op 2de pinksterdag een helm gekocht en ben nu op zoek naar een geschikte jas. De rede hiervoor is dat mijn rijschool...
Terug
Bovenaan Onderaan