Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. S

    Achterspatbord / undertail Bandit GSF600

    Voor mijn opknapper zoek ik een achterspatbord/undertail (of hoe heet dat officieel) van een Suzuki GSF 600 Bandit van bouwjaar ca 2000. Wie heeft er nog wat liggen. Staat = onbelangrijk
  2. S

    Honda VF750F izgst uit 1986: €695

    Ik wilde graag de topic titel aanpassen maar dat ging niet. Dus mods: de andere thread mag dicht :-) Aangeboden: Zeer mooie en steengoede Honda VF 750 F sport/toermotor. De motor is zeer goed en rijdt uitstekend. Technisch is hij 100% en voorzien van goede banden, zgan accu en kettingset...
  3. S

    Honda VF750F izgst met sportdempers

    Aangeboden: Zeer mooie en steengoede Honda VF 750 F sport/toermotor. De motor is zeer goed en rijdt uitstekend. Technisch is hij 100% en voorzien van goede banden, zgan accu en kettingset en gloednieuwe remmen. Verder heeft de motor een fantastisch geluid door de dubbele Laser-dempers. Optisch...
  4. S

    Honda VF750S Sabre 1984 €649

    Mooie Honda VF 750 S Sports Sabre uit 1984. Belastingvrij dus en verzekering zo'n 27 euro per jaar. Ziet er, zeker gezien de leeftijd, erg goed uit. Alleen klein deukje in de tank en het zadel vertoont wat scheurtjes. Motor is voorzien van gloednieuwe accu, remblokken en bougies, goede banden...
Terug
Bovenaan Onderaan