Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MeanBlueMan
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MeanBlueMan

    Vacature motorrijders - full time - Antwerpen / Belgie

    Vindeenjob (<- link naar de vacature ) 2 Chauffeur stalenvervoer in de motobrigade (M/V/X) AMBUCE RESCUE TEAM in WIJNEGEM Heb jij zin om in een uitdagende omgeving een toegevoegde waarde te zijn? Om mee te bouwen aan een kwaliteitsvolle dienstverlening? Rijd je graag met...
  2. MeanBlueMan

    MeanBlueMan stopt als Moderator !

    Naast 19 jaar M-Fer ben ik inmiddels 17 jaar moderator op M-F. En daar ga ik per direct mee stoppen ! Ik kan daar veel of weinig over zeggen maar het komt erop neer dat het mij teveel negativiteit oplevert en teveel positieve energie kost terwijl ik die hard voor mijn revalidatie nodig heb...
  3. MeanBlueMan

    Geen MFMM, wel Wie rijdt-MM

    Wat vinden we ervan ? Na dit topic, dat heel anders liep dan ik had verwacht is het vrij zeker dat er geen MFMM 2018 zal plaats vinden. Is het dan nog wel een MegaMeet zoals wij die kennen ? Hoe denken de M-Fers over de 'overname' van de MegaMeet, gaan de M-Fers net zo massaal naar...
  4. MeanBlueMan

    Beleid in Techniek

    Techniek is al jaren een vast onderdeel op M-F. Een erg waardevol onderdeel aangezien gebruikers er rechtstreekse antwoorden krijgen voor hun probleem. M-F is geen forum waar erg strak gemodereerd word, maar juist de afdeling techniek zou het fijn zijn als iemand die een vraag stelt ook een...
  5. MeanBlueMan

    Motorrit voor een goed doel, 6 juni 2015, Gelderland

    Op 6 juni 2015 word er vanuit Doesburg een jaarlijkse motorrit gereden voor en vooral met lichamelijk/geestelijk gehandicapten. Leuke rit door een mooie omgeving waarmee ieder jaar mensen een hele leuke dag geboden word op een manier die anders onbereikbaar voor ze is. Ook voor de rijders...
  6. MeanBlueMan

    Remschijf 320mm gezocht met de maten...

    KLX650 heeft een 320mm remschijf nodig. Andere wielen zitten er al in alleen... natuurlijk geen merk erop enz. Ik heb ook geen idee of de originele naaf er nog in zit of niet. Ik weet dus dat ik een 320mm remschijf wil hebben en dan er 6 boutgaten zitten, onderlinge afstand 67mm en...
  7. MeanBlueMan

    Gestolen: Kawasaki Z800 wit 53-MD-JZ

    Gestolen in de nacht van 26 op 27 juni, vanuit Almere. 53-MD-JZ 53MDJZ
  8. MeanBlueMan

    Bijzonder span....

    Vandaag hard gewerkt. Valt niet mee om met dit weer de hele dag zo langzaam motor te rijden ;) Maar... *O*... die blije vrolijke gezichtjes en horen dat sommigen er echt al weken naar uitkijken maken van dit soort werkzaamheden absoluut de leukere en beter bestede werkdagen !! Ik...
  9. MeanBlueMan

    Gestolen Ducati 1098S Kleur rood MR-RG-35

    Gestolen 6 op 7 februari 2014 vanuit Arnhem: Ducati 1098S, kleur rood, kenteken MR-RG-35 Op de kentekenplaat een 1 als vermelding dat er een duplicaat kentekenplaat is afgegeven. Open carbon koppelingsdeksel. Carbon voorspatbord, carbon achterspatbord, Termignoni dempers. KM...
  10. MeanBlueMan

    Minimaal A2 rijbewijs bij aanmelden op M-F ? Goed idee ?

    Op M-F hebben we altijd de stelregel gehad dat topic's over bromfietsen gesloten werden. En met succes want we hebben altijd een scheiding kunnen houden tussen de gastjes op bromscootertjes en de motorrijders. Als iemand zich aanmeldde dan was diegene ook serieus met motoren bezig...
  11. MeanBlueMan

    Wegband, 150/**/18

    Iemand nog een 18 inch achterbandje liggen voor m'n reservemotortje ? Gaat om een achterband voor een FZR600, motortje is als back up voor als m'n dagelijkse motor even een dagje rust of onderhoudt krijgt aangezien ik geen auto heb. Ding loopt nog goed, maar levensverwachting en...
  12. MeanBlueMan

    Klepstelplaatje/Shim 29 mm / 245

    Iemand nog een klepstelplaatje liggen, 29 mm doorsnee, 245 dik ? Bestellen duurt allemaal weer, gezeur....wil m gewoon NU hebben zeg maar :P O-) Baksteen is soms wat ongeduldig B|
  13. MeanBlueMan

    Gaten koppakking komen niet overeen met cilinder ?

    Baksteen is bezig een KLX-R weer op te bouwen. Netjes nieuwe pakkingen, voor het juiste type, besteld en gekregen. Alleen komen de gaten voor de koeling niet overal helemaal overeen met die van de cilinder :? Ook de gaten in de cilinderkop komen niet helemaal overeen met die van de...
  14. MeanBlueMan

    Suzuki GSX1100F 1989 Schetsplaat Linkerzijde

    Gezocht: voor een Suzuki GSX 1100 uit 1989 een schetsplaat voor de linkerzijde.
  15. MeanBlueMan

    Stotteren BMW F650

    Collega van me heeft een BMW F650 uit 1996. Vrij recent aangekocht, na tijdje stilgstaan te hebben. Probleem: Hij stottert. ( de motor...!! :X ) En dan met name als het blok warm is, koud valt het mee. Het is dermate dat hij dan eigenlijk geen rotonde normaal kan nemen zonder dat hij...
  16. MeanBlueMan

    afgebrokenbout-verwijder-gereedschapje te leen gezocht

    B| Nooit draai ik iets kapot...... oké, bijna nooit, maar toch in ieder geval nooit iets belangrijks en nooit op een moeilijke manier. Tot vandaag '( Foto's spreken voor zich. Bout kleppendeksel afgebroken en er is niets over om 'm aan vast te pakken. Sterker, breuk is netjes...
  17. MeanBlueMan

    Bakkie z'n bakkie.....aanknoop-topic

    Ik durf t bijna niet te zeggen... O-) :P Baksteen denkt t maar eens uit te gaan proberen.... maar ik weet NIETS van zijspannen ed. Baksteen heeft wel een kawa Z550GT en ik denk eventueel voor een passende prijs een complete MZ zijspan, met alle benodigdheden om 'm aan een...
  18. MeanBlueMan

    Politiemotoren voor periode 2007 -- 2011

    De Nederlandse politieregio's gaan op steeds meer fronten samenwerken, oa om de kosten te drukken en beter te kunnen samenwerken. 1 van de maatregelen is dat de aankoop van auto's en motoren steeds meer gecentraliseerd word. Uiteraard word via moeilijke procedure's en europeese aanbestedingen...
  19. MeanBlueMan

    Cilinder KTM 620

    Aangezien de huidige cilinder op m'n KTM er momenteel zo uitziet: ben ik op zoek naar een fatsoenlijke andere. Als het even kan uiteraard met de bijbehorende zuiger.
  20. MeanBlueMan

    Lak anodiseren poedercoat moffelen verzinken

    Allemaal behandelingen......(ongetwijfeld zijn er nog meer ??) maar WAT is het nu eigenlijk en wat zijn de verschillende specifieke eigenschappen en voordelen en/of nadelen van de verschillende behandelingen ???
  21. MeanBlueMan

    Koelingproblemen

    Namens een vriend, die zelf Kawa ZX9 rijdt, het volgende probleempje. Hij durft 't zelf niet te posten :? :? Wie heeft een zinnig antwoord ??
  22. MeanBlueMan

    1e Spionagefoto's nieuwe BMW

    In het BMW fort heeft men uiteraard ernstig moeten slikken na de teleurstellende afgang van de C1. Men heeft echter wel eea bijgeleerd wat ze hebben gebruikt om serieus toepasbaar te maken. Viavia dankzij rondhangen bij oa importeurs een foto gevonden van testmodellen waarmen mee heeft...
  23. MeanBlueMan

    KTM 620 '94 / kappenset van '99er. Past dat ???

    Zoals inmiddels "uitgelekt" rijdt Baksteen tegenwoordig ook op zo'n :} KTM 620. als ik erop blijf zitten..haha..... :P :+ , maar da's een ander verhaal ;) Heerlijke machine, alleen is de kappenset nou niet echt moeders mooiste, zeker niet na mijn laatse ritje waarbij wat extra...
  24. MeanBlueMan

    Waarom bak links/rechts ????

    Waarom ik me dit afvraag...vraag ik mij nog steeds af... |( |( Maar...volgens mij zien ik bij de "moderne" zijspannen het bakkie altijd rechts gemonteerd?? Heeft dat alles te maken met welke kant de meeste bochten heendraaien :? In de wegracewereld zie ik juist de bakken aan de...
  25. MeanBlueMan

    [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (5)

    Wat ging hier aan vooraf...... [centraal] MF'er gespot? Post het hier! [Centraal] MF'er gespot? Post het hier! (2) [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (3) [centraal] MF'er gespot? Post het hier! (4) De bedoeling van dit topic Als je een mede MF'er hebt gezien dan kan je dat hier...
Terug
Bovenaan Onderaan