Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Speedyco
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Speedyco

    Kawasaki GPX600R Ninja - €800

    Facts: Merk: Kawasaki Model: GPX600R (ZX600C) BWjaar: 1995 (1e toelating) Land: Amerikaanse Import KMstand: 35.173+km Kleur: Zwart met strepen Vragen? - Ik hoorde iets over een beurt? = Ja, hij heeft net een kleine beurt gehad en daarbij is de olie vervangen + olie filter, ook het...
  2. Speedyco

    Kawasaki GPX 600 R (25kw)

    Hij staat te koop! Kawasaki GPX 600 R - Bouwjaar 1995 - 25kw kan eraf in overleg - Hij heeft een redelijk nieuwe achterband, vorig jaar maar weinig mee gereden. - Nog orgineel! - Motorisch in orde! - Kappen in orde op 1 plekje na - ~25KW~, kan in overleg verwijderd worden -...
  3. Speedyco

    Kawasaki GPX 600 R -*25 KW*-

    Te koop aangeboden: Een kawasaki GPX 600 R, uit 1995. KM-stand: 30.000km In goede staat, net een nieuwe achterband. 25kw is op uitdraai, kan verwijderd worden in overleg. Veel plezier mee gehad, maar moet helaas weg omdat ik naar het buitenland ga voor een jaar. Ik heb hem maar 1...
  4. Speedyco

    Diep gesprek op de late avond

    Hierbij een gesprek tussen Tay(thee) en Speedyco(Rickyoboy), 23.30 uur, en veel bier.... Rickyboy mf MM was leuk says: ik zag vanmiddag op station bijlmer die presentator van de Lama's Thee | says: heb je m de groeten van me gedaan? Rickyboy mf MM was leuk says: tuurlijk! Thee | says...
  5. Speedyco

    Ik krijg 'm niet meer n z'n 2!

    Ik heb probleem. Ik ging mijn motor ophalen, rs 125 extrema, bj 2001. En toen ik van Tiel naar Hilversum reed(+-70km), en bij hilversum de snelweg afging, begon mijn neutraal lampje te branden. bij het stoplicht weggereden kreeg ik hem niet meer in z'n 2! dus ik stoppen, maar kon niks vinden...
Terug
Bovenaan Onderaan