Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: GSX'er
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Lasser gezocht omg. Nieuwegein

    Wie O wie, woont er in de buurt van Nieuwegein en kan zelf lassen (en heeft ook zin om te doen)?? Ik ben net namelijk naar de garage geweest en daar vroegen ze belachelijke bedragen... Het is waarschijnlijk maar een kwartiertje werk, de prijs komen we wel uit! :Y
  2. G

    Gsx op 2 cilinders?

    Had ik weer, gaan we morgenvroeg (8.00uur) met zijn allen op de motor naar Belgie. Tank bijna leeg, dus dacht even te tanken. Motor warm gereden, reed ik een rondje rotonde (tank net boven het rode gedeelte)begon de motor in te houden... Waarschijnlijk even geen benzine gekregen dacht ik, maar...
  3. G

    Wereldrecord Suzuki 1 oktober vanuit Utrecht

    Ik weet dat ik aan de late kant ben, maar probeer het toch maar! Morgen is in Belgie (Zogge) de wereldrecordpoging voor Suzuki. Voor meer informatie kun je kijken op het andere forum.. Nu gaan wij vanuit IJsselstein met 2 man richting het Zuiden. We hebben daar om 9 uur morgen afgesproken met...
  4. G

    Gezocht: Hulp van zijspanner!

    Beste motorcollega's van de afdeling zijspannen :W Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van IJsselstein die in het bezit is van een zijspan! Ik ben momenteel bezig met een site te realiseren die alles te maken heeft met verkeerstheorie. Nu hebben we voor de examens nog enkele foto's nodig...
  5. G

    Dubbel naar enkel uitlaatsysteem

    Sinds afgelopen zaterdag ben ik de trotse bezitter van een Gsx 600f uit '89. Mijn eerste motor, nu alleen nog slagen 7 juli! Nu ben ik ontzettend blij met deze motor, alleen een minpunt vind ik de dubbele dempers. Voor een sportievere look en een mooier geluid wil ik graag een demper aan één...
Terug
Bovenaan Onderaan