Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Transformer88

    schade tank + tankdop

    Ik zoek een 'moderne' tankdop. Dus verzonken model, en niet opschroef zoals op oude motoren. Liefst met bijhordende tank. Tank mag een prop gedeukt staal zijn; als het tankdop-deel maar in orde is :) bied maar wat aan! *O*
  2. Transformer88

    50mm clipons

    Ik zoek clipons met binnendiameter 50mm. Mag incl bedieningsmodules e.d, hoeft niet. prijs komen we wel uit (of niet natuurlijk :+ )
  3. Transformer88

    Aluminium plaat

    Ik zoek aluminium plaat om wat beugeltjes, vulplaatjes, ditjes en datjes van te maken. Hoeft niet aan speciale eisen te voldoen, behalve dat ik alles zoek van 4 tot 15mm dikte. Liefst formaatje a4 of groter; maar bied maar wat aan :)
  4. Transformer88

    oldtimer frame + blok

    Ik ben op zoek naar een (goejekoop) frame + blok.. "eisen" stalen buizenframe ketting, geen cardan liefst iets in de trant van cb750, gs 550 en hoger (geen cb350 ofzo dus) ik hoor t wel ;)
  5. Transformer88

    Bakker frame? -> EGLI dus

    Mijn nieuwe project -in opdracht- is deze fiets; Het is het onafgemaakte project van de overleden vader van een oud-klasgenoot van me. Naar zeggen is het een bakker frame; aluminium frame, honda cb750 motorblok. Nu viel mij op in een eerste bezichtiging dat onder de tank een (olie)tank...
  6. Transformer88

    Ketting + tandwielen welke motor dan ook

    Hai, Ik ben op zoek naar een motorketting + voor- en achtertandwiel. Merk maakt niet uit, staat evenmin. Het is niet om weer op een motor te gebruiken, maar als onderdeel van een sierstuk.. Liefst voor zo min mogelijk/gratis/oud-ijzerprijs
  7. Transformer88

    aluminium en ijzer

    Ik zoek: alu plaat, ongeveer 2cm dik, 30x30 (Mag ook meer) en/of ijzer plaat, 3-4cm dik, 20x20 (mag wederom meer zijn)
  8. Transformer88

    zx9r velgen

    Setje zx9r velgen, voorvelg zonder schijven, stoeprandbeschadigingetjes, met as en kilometertelleraandrijving achtervelg met schijf, tandwieldrager, assen en vulbussen feauteaux: wacht niet langer! bestel nu! Als u nu reageert krijgt u de unieke kartonbruine...
  9. Transformer88

    spaakvelgen, dubbelschijf voor, trommel achter

    Hai, ik bied aan, een setje spaakvelgen.. merk weet ik zo gauw niet (wie t weet mag het zeggen en krijgt de verzendkosten als korting :+), vermoedelijk in de richting van suzuki gs, honda cb ofzo.. set bestaat uit voorwiel (spaken, dubbelschijf-naaf, velgrand 19 inch) enkele spaak-nippels...
  10. Transformer88

    schade tank fzr1000

    ik zoek een schadetank van een fzr1000 (van 92, althans, daar is mn tankdop van, dus als er andere jaartallen onder passen mag dat ook) Tank mag zo begaaid zijn als mogelijk (is alleen maar beter voor de prijs :+ ) want ik heb alleen het tankdop-deel nodig.. (niet de tankdop zelf, maar de...
  11. Transformer88

    2 willekeurige tankdoppen

    Ik zoek 2 tankdoppen, hoeven niet hetzelfde te zijn, merk maakt me niet uit.. hoeft ook niet perse afsluitaar te zijn met een sleutel. Het dienen wel tankdoppen te zijn die gelijk liggen met de tank, dus van die 'racer' inbouwdoppen.. bied maar wat aan :)
  12. Transformer88

    deuk in mn voorvelg

    Hellup, ik heb voor niet teveel geld (godzijdank) een z1000 velg op de kop getikt, maar nu zit er een deuk aan 1 kant in.. - is hiermee te rijden? - indien nee, is hier iets aan te doen? Ik heb er ter illustratie wat lijntjes in gekleddert om een idee te geven hoe diep de deuk is, dat...
  13. Transformer88

    oude goedkope gare kuipdelen, merk boeit niet

    Ik ben bezig met wat gepruts aan mn projectjes, en heb wat stukken kuipwerk nodig (liefst ABS, maar dat is veel van de kuipen wel..) leefst vrij grote stukken.. kleur/krassen/scheuren interesseert niet.. de prijs wel, er zijn vast genoeg mensen die wat 'afval' thuis hebben liggen :+
  14. Transformer88

    uitlaatcollectorbox maken

    Ik wil graag zelf de uitlaatcollectorbox maken (zie foto even verderop) voor mn fj1200 blok.. Ik kan er 1 kopen op ebay, maar dan betaal ik 200E voor iets waarvan ik het vermoeden heb het zelf te kunnen maken (en dat is ook veel leuker toch) Het metaal-berwerkingsdeel is het probleem niet, maar...
  15. Transformer88

    2 ovale (schade)dempers

    Ik zoek voor mn gsx1100/fj1200 projectje 2 ovale dempers, wat krassen maken niet uit, en evt deukjes op de juiste plekken ook niet.. ze worden toch verbouwd.. tis voor n fj1200 blok, dus liefst iets in de richting van 1000cc+ dempers..
  16. Transformer88

    3 spaaks voorvelg

    Ik zoek een 3 spaaks voorvelg van een zx6r, of in ieder geval gelijkend erop.. wat dus wil zeggen dat het 3 rechte spaken moeten zijn, de meeste motoren hebben volgens mij iets gekantelde spaken, maar ze moeten echt recht staan.. t merk maakt me eigenlijk niet zoveel uit.. bied maar wat aan 8-)
  17. Transformer88

    gsx1100 ombouw

    Omdat mn vorige project ten einde loopt (wat draaiwerk, dan spuitwerk e.d..) ben ik alvast begonnen aan n nieuw project.. dit is het oude project: Gs550 vs Hornet en dit is het nieuwe, we nemen: een gsx1100 frame (gratis, en bedankt het robinjo!) een zx6r achtervelg gsxr achterbrug...
  18. Transformer88

    r1 '00 '01 usd voorvork

    te koop wegens overcompleet, r1 rn04 2000-2001 usd voorvork (dat is wat ik ervan weet..) voorpoten + t stuk, dus geen klauwen en kroonplaat.. fotos zeggen meer dan woorden:
  19. Transformer88

    hornet tankdop

    Ik heb een hornet tank op de kop getikt, alleen zonder tankdop.. Ik ben niet thuis in de types en jaartallen, maar de maat is om en nabij de 10cm buitenmaat en 5,5cm binnenmaat.. (ik heb nog n tank (ook hornet) in zn geheel iets groter, geeft ook een grotere dop nodig, zoek ik dus ook een dop...
  20. Transformer88

    2 ophangbeugels ovale dempers

    Ik heb 2 ovale (ducati) dempers, maar helaas zonder de klemmen die erom moeten.. Wie o wie kan me aan universele, nieuwe, 2e, 3e, 4e handse ophangbeugels helpen? Of een adresje waar ze -tegen een normale prijs- te krijgen zijn?
  21. Transformer88

    fzr600 achterremklauwhouder

    Ik zoek voor mn fzr600 achterwielgebeuren een houder waar de remklauw aan vastzit.. niet meer, niet minder :) wie o wie?
  22. Transformer88

    gouden hittebestendige lak?

    Er zijn (in spuitbus) allerlei fancy kleutjes hittebestendige lak te krijgen, zwart, zilver, wit, antraciet, rood, noem maar op, maar geen goud.. Althans, ik vind het niet.. Vandaar dan ook dit topic met mijn vraag: Bestaat er hittebestendige lak in de kleur goud? (gewoon budgetgoud-kleur...
  23. Transformer88

    monoshock abracadabra

    goed, ik maak op mijn voormalig stereoshock fiets monoshock. Vol goede moed heb ik de onderdelen (fzr 600 brug en veer) alleen hoe bevestig ik het? (denk even mee, de ophangpunten aan frame enzo moet nog gemaakt worden) Normaal gesproken moet ik zulke dingen wel kunnen, maar ik zie t niet...
  24. Transformer88

    Nico Bakker 4in1 uitlaat

    Te koop tegen elk reeel bod, een 4 in 1 nico bakker uitlaat, fotos maak ik wel op verzoek, uitlaat is vies maar niet doorgeroest (enige roest is te vinden bij de aansluiting van de uitlaatbochten, maar dit is niet veel) komt van mn gs550 af, zie hem geregeld op andere motoren ook zitten...
  25. Transformer88

    fzr 600 veer

    Hallo, ik ben op zoek naar een fzr 600 veer voor mn project. Of iets in die richting dat past.. dank
Terug
Bovenaan Onderaan