Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CBFox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CBFox

    Welke Motor iphone apps gebruik jij veel?

    Misschien leuk om elkaar hier op leuke motor iphone apps te antenderen: Ik zal aftrappen, ik gebruik: motor-forum promotor nieuws motor motoren & toerisme Ik ben benieuwd wat jullie gebruiken :]
  2. CBFox

    Te koop Garmin Quest 1

    Te Koop Garmin Quest 1 Werkend te zien incl. RAM-houder (maar een paar keer gebruikt), echter zonder bol voor op het stuur. incl. houder met speaker voor in Auto USB-poort is kapot. Geinstalleerde kaarten zijn: België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland (topografie versie) vrpr.€50,-
  3. CBFox

    Michelin Pilot Road 3 2ct

    Nog even wachten maar hij komt al in Januari 2011 :} *O* http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/8735-michelin-pilot-road-3.html Zijn nou net mijn MPR2's bijna op. :)
  4. CBFox

    Motorongeval N228 Meerndijk - Nedereindseweg

    Vanochtend een Blauwe Honda blackbird, in de kreukels zien staan op de N228 van uit Montfoort. Hopelijk is er niets ernstig met de motorrijder. De Honda zat goed in elkaar, zo te zien, voorvork, kuip etc. Het blijft een rot punt die kruising, ook is hij overzichtelijk, toch zie de auto die...
  5. CBFox

    Te Koop Garmin Quest 1

    Te Koop Garmin Quest 1 Werkend te zien incl. RAM-houder (maar een paar keer gebruikt), echter zonder bol voor op het stuur. incl. houder met speaker voor in Auto USB-poort is kapot. Geinstalleerde kaarten zijn: België, Duitsland, Frankrijk, Luxemburg, Nederland (topografie versie) vrpr.€50,-
  6. CBFox

    Garmin Quest

    Garmin Quest mag defect of incompleet zijn. zolang de usb aansluiting achterop maar werkt. Deze is namelijk bij mij afgebroken.
  7. CBFox

    Becker Z100

    Wie heeft er ervaring met Becker Z100? De navigatie heeft een mooi prijsje. Zijn routes makkelijk in te laden? Hoe is de kwaliteit? Ik vindt €500,- voor een zumo belachelijk-duur :X , zelfs 2e hands betaald men hier nog ruim €400,- voor _O-. te gek voor woorden, alleen maar voor een...
  8. CBFox

    prijzen per 1 maart 2009 met 10%-20% verhoogd

    Ik was zaterdag bij mijn motordealer, en daar ving ik op dat per 1 maart bij de meeste Japanse merken de prijzen per 1 maart met 10-20% worden verhoogd door de dure yen. Ik zou zeggen wil je dit voorjaar nog een nieuwe motor kopen, doe er je voordeel mee. CBfox
Terug
Bovenaan Onderaan