Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Dré Pistolet

    Street Triple topic 21 - Summer Delight

    Deeltje 21 alweer van deze legendarische en nu officieel volwassen topicsaga over een Engels juweeltje Impressiefilmpje over wat je met een Street Triple kunt... ... vooruit, nog een linkje :) ... en je kan er ook offroad mee. :o ... soundcheck met de arrow 8-) ...hier een blik...
  2. Dré Pistolet

    Lotus C-01

    Lotus gaat 200 PK-sterke motorfiets produceren Benieuwd.
  3. Dré Pistolet

    camera midden op motor

    Als me toch bezig zijn O-) camera voor op motor camera achter op motor
  4. Dré Pistolet

    Street Triple topic 20- Een nieuwe lente en een nieuw geluid

    Deeltje 20 alweer van deze legendarische topicsaga over een Engels juweeltje Impressiefilmpje over wat je met een Street Triple kunt... ... vooruit, nog een linkje :) ... en je kan er ook offroad mee. :o ... soundcheck met de arrow 8-) ...hier een blik op het nieuwe model *D...
  5. Dré Pistolet

    Europa versus motorfiets

    Dat de APK-keuring op de lange baan geschoven is wil niet zeggen dat ze in Brussel niets voor ons uit de hoge hoed getoverd hebben. Nee, ze hebben een paar leuke surprises voor ons in petto. Dat alle nieuwe motoren boven de 125cc, uitgezonderd enduro's met meer dan 310 mm grondspeling, een...
  6. Dré Pistolet

    Street Triple topic 19 - Autumn Leaves

    Welkom in deel 19 van dit topic over dit Engels juweeltje Impressiefilmpje over wat je met een Street Triple kunt... ... vooruit, nog een linkje :) ... en je kan er ook offroad mee. :o ...hier een blik op het nieuwe model *D ... en nog een closer lookje :9 MEETINGS 2013...
  7. Dré Pistolet

    Triumph Trophy my2013

    Het is officieel: de nieuwe Trophy komt in september nog op de markt. Revealed: 2013 Triumph Trophy 1200 Zo even voor de curiositeit, wie heb er al eentje besteld? Kan me inbeelden dat er nu al stante pede naar de dealer zijn gecrost na het aanschouwen van deze toch wel originele beauty ;)...
  8. Dré Pistolet

    Arrow uitlaatlijn Speed Triple 2007

    Ik verkoop mijn arrowlijn voor de 2007 versie. D.w.z. een gemanipuleerde '05-'06'er die net zo makkelijk terug om te bouwen is. Het hebbedingetje ziet er nog heel koosjer uit, dus 750 euro lijkt me geen verkeerde prijs. Afbieders krijgen nul op rekest. http://i43.tinypic.com/rhjvav.jpg...
  9. Dré Pistolet

    Arrowuitlaten 2007

    zie Arrow uitlaatlijn Speed Triple 2007
  10. Dré Pistolet

    WK Superbike round 8: Misano

    Wel even iets anders dan die oersaaie, steriele motoGP. Spanning, spektakel en tragedie. Op een gegeven ogenblik 8 rijders kuip tegen kuip op een postzegel. En een prachtige, verrassende winnaar als je de startopstelling bekeek. http://www.worldsbk.com/pubb_EN/popup.php?id=158
  11. Dré Pistolet

    Enkele fameuze last lappers

    Het duel Xaus-Nieto schijnt leuk te zijn geweest, nostalgische ziel als ik ben heb ik maar eens een paar WSBK last lappers uit de oude doos gehaald. YouTube YouTube YouTube Superbike Assen Haga vs Bayliss YouTube YouTube YouTube
  12. Dré Pistolet

    Sigma & co go Bollywood :))

    http://www1.yashrajfilms.com/dhoommicro/microflash.asp
  13. Dré Pistolet

    2005 Triumph Sprint ST

  14. Dré Pistolet

    2005 Speedtriple

    1050cc -128pk eventueel te tunen tot 170 -radiale brembo's -öhlins UPSD ...
  15. Dré Pistolet

    TRE mod gixxer K3?

    Ik vind hier op het forum alleen maar de gixxer K2 modificatie, 6K8 weerstand solderen om de begrenzing in 1,2 en 6e versnelling weg te halen. Geldt deze ook voor de 2003 versie? Zou te simpel zijn, dunkt me.
  16. Dré Pistolet

    Tackel een kawa

    Wij Belgen hebben altijd al goed kunnen verdedigen maar om bij defensief rijden je eigen motor te tackelen gaat nogal ver.. :+
  17. Dré Pistolet

    Fuitende batterij

    En niet omdat het zo'n mooi weer is of omdat zijn werk hem zogoed afgaat.. Neen, een nonkel van me zijn honda-chopperkens-batterij begon opeens te fluiten en warm te lopen. Geen probleem: alles nagemeten (in orde) en het beestje wegens zijn staat van dienst welverdiend met pensioen gestuurd...
Terug
Bovenaan Onderaan