Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Iceman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Iceman

    Foto,s niet helemaal zichtbaar in Marktplaats.

  2. Iceman

    Treffen Achterveld (ut)

    Dit jaar staan de ”Triples” in de schijnwerpers. Mooiste Engelse en buitenlandse driecilinders worden gekozen. Het evenement duurt vanaf 11:00 uur tot ongeveer 16:00 uur. Home - Ducati Club Nederland
  3. Iceman

    Stuurkuipje gezocht

    Ik zoek deze stuurkuip! Iemand een idee waar te koop? heb de bekende site's al door gespit.
  4. Iceman

    Neil Hodgson The champion sbk 2003

    Wauw zeer strakke race,s van Xaus, en Neil..... Neil dus champion, maarja kon ook niet anders.... met zo`n straatlengte voorsprong in punten. Ducati rules again.........
  5. Iceman

    Voor de monster rijders, show your bike :-)

    groups.msn.com/DucatiMonsters/_whatsnew.msnw 18 Leden nu 8-) :}
  6. Iceman

    Motorzaak open? heb lekke band :-((((

    Wie weet of een motorzaak open is?
  7. Iceman

    Jos in Bergen op Zoom

    (10 juli 2003) Jos Verstappen maakt aankomende zaterdag 12 juli in Bergen op Zoom zijn opwachting voor een goed doel. De bedoeling van de organisatie is geld op te halen voor Stichting L'accolade, die vakanties verzorgt voor gezinnen met gehandicapte kinderen. Alle opbrengsten van deze...
  8. Iceman

    6 Juli caferacer dag

    A.s. zondag in Achterveld. Bij de Moespot (kerk) Ligt onder de rook van Amersfoort-Stoutenburg. Organisatie door de Triumph Owners Club Nederland. Er komen div. engelse en italiaanse bike`s, o.a. Bsa, Norton manx, etc.etc. Wordt weer smullen van al die mooie ouwe racers. :9~
  9. Iceman

    Mv Agusta Spr

    :9 r The SPR is the fastest and most powerful F4 of the MV AGUSTA 2003 range. Created for the clientele that uses the motorcycle mainly on tracks, the SPR is a synthesis of a long tuning process to the Evolution engine. The technical staff at MV AGUSTA designed a new cylinder head, new inlet...
  10. Iceman

    Suomy helmen ... erg goedkoop

    Bij Brouwer motors te Nijkerk, verkopen ze Suomy helmen met 50 % korting. Ik heb de Xaus gekocht voor 174,50 €. Er staat nog een Bostrom maat xl , en 2 a 3 van de Goorberg, in totaal nog zo`n 10 helmen met deze korting. Ik wou jullie dit nieuws niet onthouden.
  11. Iceman

    Motor zaken open vandaag??

    Wie weet welke open zijn?
  12. Iceman

    Ik ben gelukkig nu !!!!!

    Beetje donkere foto, maarja ik wou em toch ff laten zien.
  13. Iceman

    Actieve onderwerpen

    Kan dat er ook een link worden geplaats onder aan de pagina? Scheelt weer scroll werk. :)
  14. Iceman

    Traag !!

    MMm het forum is traag nu.... Zijn jullie bezig ofzo? zomaar een vraagje hoor :)
  15. Iceman

    Monster S4R by Ducati

    jezus wat een mooie bike... :} :} Met een SBK 996 engine 8-) Wheely monster :)
  16. Iceman

    Bostrom Replica

    Jezus wat een gave DUCATI.... :9~ Gezien afgelopen zondag tijdens Monster meeting in Heinenoord. Waar zo`n 300 Duc waren 8-)
  17. Iceman

    Kan niet replyen en elke x inloggen

    Mmmm foutje in de database? Wou ff replyen maar de server zegt: De webserver kan de gevraagde pagina niet vinden. Enig idee Mods?
  18. Iceman

    Pech onderweg

    Gisteren op de terugweg van Harderwijk nabij de oprit Nulde Strand, Yo wat is dit dan!!!!! een hoop geplof en dat was het dan, daar sta je dan :( ANWB gebeld, (tel 0800-0888)Ik zeg, ik sta stil met de Ducati. Vrouwtje zegt das niet zo mooi Meneer maar het duurt een uurtje voordat er hulp is...
  19. Iceman

    WSB Brands Hatch

    1e Race 1: Edwards 2: Hogdson 3: Bayliss Vond er eigenlijk niet veel aan op de kop, de strijd om de 4e en 5e plaats tussen Xaus en Haga was errug 8-)
  20. Iceman

    Harderwijk vanmiddag?

    Zo tegen een uurtje of 15.30?? Kan ik eerst ff F1 kijken en de kabels monteren zodat de rpm en km tellers het weer doen :9
  21. Iceman

    Vanavond Harderwijk?

    Iemand zin om vanavond naar Harderwijk te gaan? Bij de rontonde voorbij Dolfinarium. Ik ben er omstreeks 20.00 uur. Effe een bakie pleur doen en dan als afsluiter klaverblad Hoevenlaken. :] See You There }]
  22. Iceman

    Mooie bochten bij Asten

    Asten ligt onder Eindhoven. Vanaf de rontonde geen flitspaal, maar van de andere kant wel!!!. Echt een kei gave bocht, komt geen einde aan....
  23. Iceman

    Waar is wat te doen

    vandaag???
  24. Iceman

    kleinste website

    www.guimp.com/ 8-)
  25. Iceman

    Motorzaak open vandaag??

    Weet iemand wat???
Terug
Bovenaan Onderaan