Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pedroso
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Pedroso

    GSX 1100

    GSX 1100 incompleet en zonder kenteken. Heb er nog een zo goed als nieuwe origenele GSX 1100 voorvork bij. Ook te koop een extra losse aluminium achterbrug van een GSX 1100. Voor de verbouw had ik al een voorvork en een complete wielenset met remschijven en banden van een Suzuki Bandit...
  2. Pedroso

    GSX 1100

    GSX 1100 incompleet en zonder kenteken. Heb er nog een zo goed als nieuwe origenele GSX 1100 voorvork bij. Ook te koop een extra losse aluminium achterbrug van een GSX 1100. Voor de verbouw had ik al een voorvork en een complete wielenset met remschijven en banden van een Suzuki Bandit...
  3. Pedroso

    Tank GSX 1100 ET

    Benzine tank van een GSX 1100 ET Tankdop is vervangen door een dop van Newton Equipment. Dacht het model Newton Equipment Aero 400 Gas Cap. Er staat er één te koop op Ebay voor £108.95 Ontluchtingsnippel lijkt mij van dezelfde leverancier. Meerdere foto's staan hier...
  4. Pedroso

    Remus Innovation demper

    Remus Innovation demper. Remus Innovation uitlaat demper. Ziet er netjes uit. Lengte demper ongeveer 38 cm. Slip-on 54 mm. Prijs: t.e.a.b.
  5. Pedroso

    Motorblok GSX 1100

    Motorblok GSX 1100. Historie onbekend. Komt uit een "lopende" GSX. 2 jaar geleden gedemonteerd, daarna opgeslagen in schuur / werkplaats. Vraagprijs € 100,-
  6. Pedroso

    GPZ 900 met ZX 1000 blok

    Heb vandaag wat leuks opgehaald, een GPZ 900 met een ZX 1000 Tomcat blok erin. Fietsje heeft 135 pk, en volgens de bouwer trok hij er een R1 met een stoplichtsprint eruit. Netjes gebouwd en afgewerkt. Nieuw spuitwerk Eenpersoons zitje Alles afgewerkt met inbusbouten Yamaha velgen Ducati...
  7. Pedroso

    Astralite achterwiel 18 x 5

    Heb deze 18 x 5" Astralite velg staan. Omdat er ook nog een 18 x 4.5" onderweg is uit de UK, die waarschijnlijk ook wat beter past in mijn GSX, gaat deze in de verkoop. Er is geen vraagprijs, maar er kan gewoon geboden worden ;)
  8. Pedroso

    Lucas superbike stuur

    Lucas superbike stuur inclusief de stuurdempers. Goudkleurig.
  9. Pedroso

    FZR 1000 uit 1993 compleet in onderdelen

    Heb een complete (op de demper na) FZR 1000 in onderdelen staan. Vorige eigenaar vond het blok niet meer 100% klinken en heeft er een 2e goed lopend blok bij gekocht. Beide blokken heb ik staan. Wel het nodige gedemonteerd, nooit meer de tijd gevonden de FZR op te bouwen. De goede man had nog...
  10. Pedroso

    Koni schokbrekers

    Vind zelf de originele shocks leuker staan (ik weet het, Koni's zijn beter :) ) en wil de Koni's daarom wel ruilen voor een origineel setje. Liefst die met het externe reservoir/potje van het D model of de 1100 F. De kuip is ook te koop (of te ruil voor een koplampbeugel plus koplamp)
  11. Pedroso

    CNC gefreesde remklauw adapters CBR 900

    Remklauw adapers voor een voorvork van een CBR 900 Fireblade. Met deze adapters kunnen er 320 schijven in combinatie met de originele remklauwen worden gebruikt.
  12. Pedroso

    41 mm clip-ons

    Heb nog een setje clip-ons liggen van een VF 1000 R. Maat is 41 mm. Vraagprijs is € 75,-
  13. Pedroso

    JMC achterbrug

    Omdat ik (waarschijlijk) toch voor origineel ga gaat deze JMC in de verkoop. Diameter achterwielas is 17 mm. Kan ook een 15 of 19 mm in met deze excenters. Inbouwmaat bij het frame is 225. As diameter is 16 mm. Oogt heel dik en weegt 3 x niets :)
  14. Pedroso

    Triumph reclame canvas spandoek 245 x 80

    Je vindt nog eens wat als je gaat opruimen :) Jaren geleden ingeruild op wat Triumph onderdelen. 80 cm hoog en net geen 250 cm breed.
  15. Pedroso

    Toerenteller ZX6R

    Ik zoek een toerenteller van een ZX6R. Zie onderstaand voorbeeld. Complete cockpitjes zie ik wel te koop staan, maar een (betaalbare) losse toerenteller heb ik nog niet kunnen vinden.
  16. Pedroso

    Nieuw achtertandwiel PVM-TWM-Marvic-Marchesini-Braking

    Nieuw achtertandwiel PVM/TWM/Marvic /Marchesini/Braking Code: 5L 520-42 Merk Wieres. Specs staan hier.
  17. Pedroso

    Radiale rempomp en remleidingen

    Een Nissin 3/4 radiale rempomp. Ziet er erg netjes uit. En nog een setje remleidingen. Staal uitvoering met zwarte kunstof bescherming er om heen. Lengte 69 - 70 cm.
  18. Pedroso

    Achterwiel 4.5" GSX-R slechts € 15,-

    Van het weekend een rondje NL gedaan op zoek naar leuke velgen voor mijn GSX 1100. Heb o.a. deze opgehaald. Omdat ik nog een complete set heb gekocht die beter past gaat deze velg weer in de verkoop. Velg is 4.5" breed, met een 160 band erop. Lagers zijn niet goed meer, maar ik...
  19. Pedroso

    Voorvork stabilisator forkbrace GSX 1100 of GSX 750

    Voorvork stabilisator forkbrace voor een GSX 1100 of GSX 750 Voor 37 mm voorvorkpoten. Voorvok(poten) heb ik ook nog staan: € 20,- Prijs van de stabilisator: t.e.a.b. Voorbeeldje van het type motor.
  20. Pedroso

    Pirelli 18" 160/60 band plus 18" achterwiel

    Ik ga van deze GSX 1100 de wielen vervangen. Hoewel de ES standaard een 17"achterwiel had, heeft deze een 3.5 x 18" achterwiel. Ik vermoed dat het een achterwiel van een slabby 750 is. Er zit nog een perfecte Pirelli 18" 160/60 MTR24 band op. Band kan los gekocht worden, maar...
  21. Pedroso

    Voorvork 41 mm VF 1000 plus wielen ruilen tegen...

    IK heb nog staan een voorvork uit een VF 1000. 41 mm binnenpoten, onderpoten nieuw gepoedercoat, nieuwe keringen en olie. Spatbord (wit) zit er ook bij. Maar zonder de remklauwen (zijn al verkocht). Was een andere set remklauwen die ik (ooit) heb verkocht. Is dus met remklauwen. Heb er...
  22. Pedroso

    Gilles Tooling clip-ons GP-Light 41 mm

    41 mm clip-ons van Gilles Tooling, model GP-Light lengte buizen 220mm superlicht spul ! Vraagprijs € 70,-
  23. Pedroso

    GSX-R 750 uit 1991 in onderdelen of GSX-R 1100 uit 1987

    Ik heb vandaag een schade GSX-R 750 uit 1991 opgehaald. Ik heb al een GSX-R 1100 uit 1987. Ik wil het bij één motor houden. Of ik verkoop de 1100 (niet in onderdelen, prijsindicatie tussen de € 750 en € 900), of de 750 in onderdelen. Topkuip is naar de filistijnen, en één zijde...
  24. Pedroso

    Yoshimura race demper old skool

    Op mijn slabby GSX-R 1100 komt de originele uitlaat. Denk niet dat ik deze Yoshimura demper op korte termijn ga gebruiken. Daarom te koop voor de liefhebber. Zal vanavond de maten er bij vermelden.
  25. Pedroso

    Carbon demper ovaal slip-on

    Deze demper zat op een GSX-R 1100 uit '86 De vorige eigenaar "dacht" dat de demper oorspronkelijk voor een R1 was. Lengte (omhulsel gemeten) is 49 cm. Diameter linkpijp is 45 mm.
Terug
Bovenaan Onderaan