Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: bliksem
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. bliksem

    Racekuipen HONDA CBR 100RR SC54

    Complete set racekuipen Honda CBR 1000 RR SC54 Vorig jaar gekocht bij Ten Kate... Compleet, dus ook tank en foamzitje... Set is nieuw, nog geen gaten. Prijs: 250 Euro Verzending is niet mogelijk. Op te halen in R'dam.
  2. bliksem

    WP Super Competition Schokbreker CBR1000RR

    Aangeboden WP Super Competition Suspension. Inclusief hydraulische veervoorspanningsregeling. Schokbreker is op alle mogelijke manier verstelbaar. Geschikt voor Honda CBR 1000 RR vanaf bj. 2004 Prijs: 250 euro
  3. bliksem

    Honda CBR1000RR SC59 2008

    Te koop aangeboden geheel standaard en origineel (zo krijg je hem bij dealer ook zeg maar :-) ) HONDA CBR 1000 RR uit 2008 met nog maar 1.500 km op te teller. Motor komt uit België en ik gekocht bij officiële dealer Motokaiser. Ik heb de motor van een klant kunnen overnemen. Deze klant heeft...
  4. bliksem

    Z.G.A.N. Schubert S1 Helm

    Helmpje aangeboden Schuberth S1, matzwart, maat 56/57, inclusief pinlock. Prijs: 200 Euro Helm is in prima staat. Niet veel gedragen en NOOIT laten vallen.
  5. bliksem

    Aggregaat OHV 7 KVA

    Een hele nieuwe aggregaat aangeboden. Drie 220V aansluitingen, één 380V aansluiting. Forumprijs: 200 Euro
  6. bliksem

    CABERG integraal helm te koop

    Helm is vorig jaar nieuw gekocht en maar 1 seizoen mee gereden. De reden van verkoop is aankoop nieuwe helm. Helm is voorzien van een uitschuifbare zonnevizier Maat: L Voor meer info mailen: vauwau@gmail.com Af te halen in R'dam. Prijs: 90 Euro
  7. bliksem

    Ducati 750S 2003

    Omschrijving: Bouwjaar 2003 Aantal KM: 8.400 Kleur: zwart-mat LET OP Prijs: 5.000 € Beurt gehad en helemaal klaar voor volgend seizoen. Altijd binnen gestaan. Nooit in winter bereden. Motor staat momenteel binnen op de stalling. *Open Ducati Performance high-mount uitlaten...
  8. bliksem

    Route Zuid-Holland naar Spa Francorchamps

    Beste lui, Binnenkort ga ik naar Spa Francorchamps voor een dagcursus circuitrijden. Ik ben van plan een dag eerder te gaan en een hotelletje te pakken zodat ik er een relaxte dag van kan maken. Nou wil ik graag een mooie route naar Spa rijden en eventueel ook terug naar huis. Alleen ik...
  9. bliksem

    Dronken Belg met 220 kilometer over A2

    Dronken Belg met 220 kilometer over A2 MAASTRICHT - Twee motorrijders van de Koninklijke Marechaussee hebben maandagavond een motorrijder aangehouden die onder invloed van alcohol met 220 kilometer per uur over de A2 bij Maastricht scheurde. De politie heeft dat dinsdag gemeld. De...
  10. bliksem

    Paddockstand Ducati 750 SS bj 2003

    Beste luitjes! Voor mijn Duc ben ik opzoek naar een bijpassend paddockstand. Wie heeft er 1 in de aanbieding? Ik hoor/lees het graag. Mijn e-mail is: vauwau@gmail.com Greetz....
  11. bliksem

    Korte stukken rijden

    Stel je rijdt elke dag op je motor naar je werk en terug naar huis. Stel dat de totaal afstand ongeveer 15, 4km is. Je motor krijgt dan niet voldoende tijd om goed op te warmen. Om te slijtage zo veel mogelijk tegen te gaan wilde ik graag weten hoe je nou beste die korte stukken kan aanpakken...
  12. bliksem

    GSXR 600, R6 of toch maar een CBR600RR (woon-werk)

    Beste luitjes, In opdracht van mij maatje stel ik u de volgende vraag. Welke van deze drie motoren is beste geschikt voor woon-werk verkeer? Hij rijdt op dit moment ongeveer 120km per dag. Nou is mijn mening dat je in dit geval beter geen SS moet nemen, maar een sporttour. Alleen hij wil...
  13. bliksem

    Dit kwam ik tegen op de site van Telegraaf

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/51204681/Tollend_op_de_benen_na_etmaal_op_motor.html?p=5,1 ZEIST/MAASTRICHT - Op een motorfiets in 24 uur door vijftien Europese landen rijden; de 48-jarige waaghals Marcus Kingma uit Zeist is dat gisteren gelukt. "Het was eens maar nooit meer", gaf hij kort...
  14. bliksem

    Xenon inbouwen motor

    Zijn er misschien mensen die al aftermarket xenon in hun motor ingebouwd hebben? Ik wilde graag horen wat jullie mening/ervaring hierover is. Ik heb zelf in mijn auto ook zo'n setje en ik moet zeggen dat het me prima bevalt. Nooit problemen mee gehad. Is dat op de motor anders en mag het...
  15. bliksem

    KLPD waarschuwt voor gladheid

    Rijkswaterstaat en het KLPD waarschuwen woensdag voor gladheid op de rijkswegen in de komende uren. In de afgelopen periode van droogte heeft vuil (onder andere zand en rubberresten) zich verzameld op de snelwegen, dat in combinatie met de (komende) neerslag tot een soort sop gaat vormen. Dit...
  16. bliksem

    bliksem stelt zich even voor

    Na een tijdje mee te hebben gelezen op dit forum, werd het toch tijd om me even aan te melden en ook gelijk even voor te stellen. Helaas ben ik niet in bezit van A rijbewijs en een motor. A.s. zondag heb ik voor het eerst motorrijles, dus zijn voor mij spannende tijden aangebroken. Gelukkig ben...
Terug
Bovenaan Onderaan