Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: MBijker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. MBijker

    Yamaha Virago XV920 Midnight Special

    Hallo daar, Een tijdje geleden kwam ik op het idee om maar eens een oude chopper/cruiser te kopen en deze om te bouwen naar bobber. Het moest een goedkoop ding zijn, een V2 en niet te moeilijk. Met het voornamelijke doel om hem als leerproject te gaan verbouwen. Na veel zoeken en bieden...
  2. MBijker

    Reflecterende helmstickers

    Heb hier nog een setje reflecterende helmstickers liggen. Voor 2,50 mogen ze weg.
  3. MBijker

    Verschillende tankpads

    Enige tijd terug een webshop beeindigd en daarvan nog wat restantvoorraad over. Mag voor een klein prijsje weg. Zie foto's 5,- 5,- 7,50 7,50
  4. MBijker

    MBijker stelt zich opnieuw voor

    Hallo mede motor-rijders, Ik ga me even opnieuw voorstellen :) Ik ben Mark Bijker, 30 jaar en kom uit Groningen. Jaren geleden al eens aangemeld hier en reed toen een Suzuki. 8 jaar geleden begonnen met een Suzuki GSX550EF. Daarna overgestapt op een GSX600F. Na een jaar of 3 begon de...
  5. MBijker

    Loop of sloop: Suzuki GSX 550 ES

    Ik heb hier nog een Suzuki GSX 550 EF Rood/zwart staan van 25 jaar oud. Belastingvrij dus. Hij heeft altijd gelopen, maar doet nu niets meer. Dacht dat de carbs smerig waren en heb deze gedemonteerd en schoon gemaakt, maar verder nooit maar aan toe gekomen om weer in elkaar te zetten. Ook...
  6. MBijker

    Koppeling los gehad, komt nu niet meer vrij

    Hallo allemaal, Wellicht kunnen jullie mij helpen. Eindelijke heb ik nieuwe boutjes en veren nadat een van de boutjes was geknapt, dus probeer het vandaag weer in elkaar te draaien, alleen wanneer ik alles in elkaar heb, en de kabel weer gespannen heb komt de koppeling niet vrij. Als ik de...
  7. MBijker

    Bout van koppelingsveer geknapt

    Ik ben bang dat het gebeurt is met mijn Suzuki GSX 550 ES Misschien dat jullie nog tips hebben. Een van de boutjes van de koppelingsveren is afgebroken tijdens het rijden, de boel direct uitgezet toen ik wat lawaai hoorde. Nu de boel open gehaald, en daar lag alleen het ringetje nog maar. De...
  8. MBijker

    Hulp gevraagd: voortandwiel er af, pennetje eruit

    ZOjuist wilde ik kijken waar de olielekkage vandaan komt bij mijn Suzuki GSX 550 ES. De kap van het voortandwiel eraf gedraaid, en de motor even laten lopen om te zien of er inderdaad wat uit kwam. Nu is het probleem dat het pennetje wat direct naast het tandwiel zit aan de linkerkant er uit is...
  9. MBijker

    Olieverbruik en geratel in het blok

    Ik heb sinds kort een Suzuki GSX 550 ES uit 1983 maar het valt me op dat deze nog best wat olie verbruikt. Elke tankbeurt ongeveer 200ml olie erbij gooien lijkt me niet echt normaal. Ook hoor ik een geratel wat voor uit het blok komt, in hogere toeren hoor ik deze niet, maar dat kan ook komen...
  10. MBijker

    Slotenset Suzuki GSX 550 ES

    Hallo allemaal, Ik heb een Suzuki GSX 550 ES uit 1983, echter ben ik er per ongeluk achter gekomen dat de sloten niet deugen. Ik stak er per ongeluk een andere sleutel in (die van mijn kettingslot) en ik kon hem zo op contact zetten. Ook het slot van de buddy en die van de tank werken zo. Heeft...
  11. MBijker

    Benzine soort Suzuki GSX 550 ES

    Ik heb laatst een Suzuki GSX 550 ES gekocht van bouwjaar 1983. Nu vraag ik me af of hier gewoon Euro 95 in moet, of is het net zoals oudere auto's dat je hij misschien beter loopt op 98 of zelfs met loodvervanger? Wie kan mij dit vertellen. Alvast bedankt. :]
  12. MBijker

    MBijker stelt zich voor aan het MF

    Hallo, Ik ben Mark Bijker en kom uit Groningen. Ik ben 22 jaar, en net begonnen met mijn motor rijbewijs (eigenlijk al veel te laat) De eerste les beviel mij zo goed, dat ik direct op zoek ben gegaan naar een motor. Hierbij viel mijn oog op een Suzuki GSX 550 EF uit 1983 Maandag morgen een...
Terug
Bovenaan Onderaan