Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: The Noud
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. The Noud

    Pitbox (delen) 11 oktober Assen

    Zijn er mensen die 11 oktober a.s. op Assen twee plekken hebben in een pitbox? - of - Is er iemand ook op zoek naar een plek, dan kunnen we delen? Betreft twee goedgemanierde en vriendelijke heren.
  2. The Noud

    Achterbrug S2R in Ducati ST2 frame

    Hallo technici, Sinds een tijdje heb ik een projectje in mijn hoofd waar ik de basis van een Ducati ST2 wil gebruiken. Daarbij zou de achterbrug van een monster S2R (enkelzijdige achterbrug) erg mooi staan denk ik. Voordat ik me allerlei problemen op de hals ga halen. Zou dat zomaar passen?
  3. The Noud

    Motor Studenten Utrecht Deel 23 - Fashionably late

    Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;) Aankomende meetings ? De...
  4. The Noud

    3x het vermogen zonder extreme tuning

    Vandaag was ik aan het rijden op mijn Z650 uit '81. Het was heerlijk weer en ik was met volle teugen aan het genieten :] Voor het stoplicht stond ik naast een Opel Corsa, die me eruit trok toen het licht op groen sprong. Met de paar luttele PK die ik tot mijn beschikking heb begin ik vrij...
  5. The Noud

    Vaste magneet dynamo Z650 probleem

    Voor mijn Kawasaki Z650 uit '81 ben ik op zoek naar een goede oplossing voor het volgende probleem: De accu laadt niet op en na het e.e.a. nameten kwam ik al snel tot de conclusie dat de dynamo kapot is. Het is een exemplaar met een vaste magneet en de spoel(?) die om de magneet zit geeft...
  6. The Noud

    Ontluchten remklauwen Z650 1981

    Hoi, Ik zit met een erg vreemd probleem. De remklauwen van mijn kawasaki z650 uit 1981 heeft geen ontluchtingsnippels op de remklauwen zitten. Is iemand dit eerder tegengekomen? En hoe moet ik mijn remmen dan ontluchten? Ik hoor graag jullie advies. Groetjes The Noud :W (foto...
  7. The Noud

    MSU Deel 20 - Modelburgers en Moraalridder rijders

    Wij zijn allemaal jonge (ex) studenten, die houden van een "sportief" ritje :] We rijden vaak samen, wil je graag mee rijden? En ben je een vrouw? Kom gezellig klessebessen. Klachten kunnen naar de MSU-mamma MotoBunny of MSU dokter Vinnie ;) Aankomende meetings Belgie...
  8. The Noud

    Yamaha R1 1999 - € 3300,-

    Te koop: Yamaha R1 1999 (RN01) Blauw Kmstand: 50xxx Met de volgende opties: - Hyperpro stuurdemper - Carbon slipon - Scottoiler - Rizoma handvatten - MRA double bubble kuipruit - Kleine knippers voor en achter - Stalen remleidingen - Rimstriping - Tankpad - Last but not least...
  9. The Noud

    Oeps, carburateur probleempje

    Ik was bezig met m'n scottoiler te installeren. Na enig zoekwerk op MF dacht ik te snappen wat ik moest doen. Een koperen schroefje uit mn carb draaien en daar een plug in die naar de scottoiler gaat. Helaas draai ik de verkeerde schroef eruit (ben nog lerende O-) ) Ik draaide...
  10. The Noud

    ZXR400 topic - Mini-meeting 2010

    Minimeeting 2010 Maandag 24 mei Wie wat waar? Wie: vaste zxr400 topic leden Wat: rondje rijden, slap ouwehoeren en junkfood eten Waar: Apeldoorn. 10.30u verzamelen bij de Shell (klik voor routebeschrijving) Wie zijn er? - The Noud - Santanos - MiT - Greppel - Racing_B - Clein...
  11. The Noud

    Bijdrage aan de MF boetepot

    Of toch niet? Ik een vriend van mij reed op de motor en wilde net even gas gaan geven toen het 80 werd. Alleen was hij iets te enthousiast en begon wat eerder gas te geven. Tot zijn verbazing stond er een grijze mondeo met flitsapparatuur :X *flits, was het gevolg. Mijn vraag is nu...
  12. The Noud

    Te koop: Circuitdag Assen 6 mei (beginners)

    Omdat de motor nu bij de garage staat en ik niet zeker weet of hij op tijd klaar is bied ik hierbij m'n circuitdag aan. ;( Vrij rijden - 6 mei 2010 - Assen, beginner. 07.00 tot 18.00, 5 sessies, waarvan de laatste twee vrij rijden. Heb er 185 euro voor betaald, mag tegen een schappelijke...
  13. The Noud

    Yamaha R1 1999, nu €4100,-

    Te koop: Yamaha Yzf R1 1999 Blauw. Met de volgende accesoires: - Kleine knipperlichten voor - Kleine knipperlichten achter - Carbon sport uitlaat - Blauwe rimstriping - Rizoma grips - Double bubble kuipruitje - Stalen remleidingen voor en achter - Carbon tankpad - Carbon...
  14. The Noud

    ZX-6R topic deeltje 50: Bitches & Snitches

    *O* Welkom in alweer het 50e deel van het ZX-6R topic. *O* onze topic-promotiedames: Heb jij een ZX-6R of ben je van plan een ZX-6R te kopen, dan kun je hier terecht met je vragen, opmerkingen en foto's. Kortom, je kan hier gewoon je ei kwijt :9 Wil je iets veranderd...
  15. The Noud

    Nokkenassen passen niet meer onder ketting (zx6r)

    Hoi, Tijdens het opereren van mijn zx6r uit 1997 stuit ik op een probleem. Ik wil de boel weer in elkaar gaan zetten, maar ik krijg de nokkenassen niet meer onder de distributieketting. Ik had in diverse topics gelezen dat de geleiders (tussen nokkenaskettingspanner en de ketting zelf)...
  16. The Noud

    Motorblokbouten muurvast

    Hallo techneuten, Ik zit met een probleempje.. zoals de titel al zegt stuit ik op muurvaste bouten (ze staan op 49 nM even uit mijn hoofd) maar ik krijg met geen mogelijkheid deze bouten los :o mis ik hier een handeling? voor zover ik weet zit het nergens geborgt of wat dan ook... wie...
  17. The Noud

    Kawasaki ZX6R 1997, nu € 2500,-!

    De crisis begint ook bij mij toe te slaan.. verkocht daarmee heb je een 97'er met net een grote beurt en spiksplinternieuwe banden met minimale gebruikssporen en een heerlijk geluid! Het gaat om een groene 97'er met de volgende opties: - 25 kW op kenteken - Wave schijven voor -...
  18. The Noud

    TK: schetsplaat zx6r 95't/m'97

    Te koop: Gloednieuwe schetsplaat van schakelset zx6r '95 t/m '97 Nieuw €70,- (hij is zelfs nog niet uitgepakt) Ik heb hem nu dubbel vanwege een foutje met de kawasaki dealer en heb er maar 1 nodig helaas |( Doe een goed bod en hij is van jou :Y
  19. The Noud

    Remschijf krom, rijden of laten staan

    Ik kwam er laatst achter dat m'n remschijf voor een hele lichte slag heeft. Waarschijnlijk omdat ik de motor wegduwde met het schijfremslot er nog aan |( Nu is mijn vraag.. kan ik hier nog op rijden totdat ik nieuwe heb gekocht? of is dit absoluut af te raden? (ik kwam er laatst pas...
  20. The Noud

    The Noud

    Hoi Kben arnoud :] , 19 jaar hard sparend voor Rbw+motor Helemaal gixxer fan :9~
Terug
Bovenaan Onderaan