Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: addijos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. addijos

    Harley -winter -poets-etc-projekt

    Harley davidson 1200 sportster 1e model.(1988) kenteken 1993 Wegens stoppen i.v.m.leeftijd Dit is het eerste type dus met kettingaandrijving en 4-bak. Motor is naast snel -goed handelbaar,maar wordt niet meer mee gereden. Optisch werk nodig .zie de foto,s Heb net de buddy met leer laten...
  2. addijos

    Ducati Monster

    te koop : 1e model Ducati monster 900 ooit geimporteerd uit Italie Staat reeds stil sinds 1augustus na komplete beurt bij km stand ca 47000:--olie --carburateurs delen vernieuwd---banden -riemen accu--Boss/uitlaten etc. Kan er vanwege leeftijd niet meer op rijden. Motor is gestald in Bad...
  3. addijos

    lekkage primair-bak Dyna 1994

    Ik heb een vraag, Na een ritje lekt de dyna uit 1994 wat olie achter de primaire kast,ik heb wel eens gehoort dat het een keerring kan zijn van de versnellingsbak achter de koppeling/kast. Bij normaal stilstaan lekt hij niet,dus alleen na ritje. Iemand enig idee wat zoiets zal gaan kosten,ik...
  4. addijos

    Kenteken RDW vraag-Linnen Kenteken etc

    Ik heb een vraag,misschien weet iemand raad? Ik heb een linnen kenteken ,en een motor erbij in onderdelen,frame -blok etc. Nu is mijn vraag,als ik de motor opbouw,maar hij loopt niet,vanwege het ontbreken van diverse motoronderdelen,en ik wil er een officieel kenteken -dus het oude kenteken...
  5. addijos

    tank fj1200

    Ik heb een vraag ,een kennis van me heeft een tank van een FJ1200 te koop van bj1986 eerste model. Deze tank is waarschijnlijk een amerikaans-model,d.w.z. aan de voorkant zit een slangaansluitng ,onder aan de tank,terwijl bij een europees model er een slangaansluiting zit aan de achterkant,-...
  6. addijos

    Gevraagd onderdelen Puch Frigerio GS504

    Hallo ik zoek diverse delen van een Puch Frigerio met een rotax viertakt Bj.1984 en type:GS504 Belangrijkste delen zijn de wielen,ik weet niet of er in andere motoren dezelfde wielen zitten,volgens mij met trommelremmen.
  7. addijos

    linnen kenteken vraag

    Misschien hier mensen met ervaring? ik kan een motor kopen uit 1955 met een alleen een linnen kenteken,moet deze opnieuw gekeurd worden? of alleen laten zien bij een rdw keuringskantoor,of kan ik er geen nieuw kenteken bij krijgen?etc. Alvast dank voor de info grz jos
  8. addijos

    Race tank en zit classic gevraagd

    Ik zoek een gebruikte racetank en zitje die op een engelse motor past
  9. addijos

    Vervangende olie SAE 30

    Ik heb een oude honda cb72,op het carter staat vermeld: SAE 30 Is deze olie nog te krijgen ,of wat is de best vervangende olie. Kan een eventueel vervangende olie gemengd worden met de reeds bestaande of moet het geheel vervangen worden .
  10. addijos

    Harley Davidson -forward-controls FXR1982/ca90 en diversen

    overgebleven wat Harley onderdelen,nieuw in doos,met komplete gebruiksaanwijzing etc. en ongebruikt-o.a. stuur ,kleine koplamp,zitje sportster en diversen zie foto. Komt uit mijn zolderopruiming,en weet er verder weinig meer van,maar mag vertrekken voor 325 euro samen. Eventueel opsturen,maar...
  11. addijos

    gezocht:versnellingsbak van een BSA B31/33

    Ik zoek een goede versnellingsbak van een BSA B31/33 van 1955-1960
  12. addijos

    onderdelen-wielen etc Puch Frigerio gs 504

    Ik zoek voor het afbouwen van een Puch Frigerio GS504 van 84/85 diverse onderdelen zoals wielen etc etc. heeft iemand nog iets liggen?
  13. addijos

    kenteken vraag

    Ik heb een vraag over een klassieke motor met nederlands kenteken en 350 cc. Het frame nummer geeft ook aan dat het een 350 cc motor is. Nu wil ik een 500 cc blok gaan inbouwen ,weet iemand of het mogelijk is dit op kenteken te laten veranderen? Dan moet ook het frame nummer aangepast worden...
  14. addijos

    koelrib reparatie aluminium cilinderkop

    Ik heb een vraag over de eventuele reparatie van een afgebroken koelrib . Het gaat om een aluminium cilinderkop van een engelse motor,hier ontbreekt een koelrib die ooit afgebroken is. Ik kan van een stuk aluminium er wel een pas-maken alleen lassen gaat niet lukken,ik ben bang dat de kop gaat...
  15. addijos

    A3R racing info gevraagd

    Ik ben opzoek naar gegevens over A3R racing ,en in het bijzonder over Adri van Balen,die o.a. voor Ton Groot de Goldstar gebouwd heeft ,en ook de BSA Goldstars verbeterde en ombouwde. Adri is /was afkomstig uit Haarlem en is in de jaren negentig bij een verkeersongeluk om het leven gekomen...
  16. addijos

    Poedercoaten

    Ik heb een vraag over het poedercoaten van een frame. Het gaat om een oud Engels frame, van een BSA. De achtervork zit met bussen en rubbers bevestigd,maar de as zit zo vast dat deze niet te demonteren is. De vork is speling-vrij. Nu is mijn vraag ,kan deze blijven zitten als ik het geheel...
  17. addijos

    Verf spuiten op Chroom?

    Mijn vraag is het volgende: Ik heb een verchroomde tank van een motor,die moet worden voorzien van een grijs bovengedeelte met een bies. Heeft iemand ervaring met het spuiten met een spuitbus?en wat is de beste manier van voorbewerking etc.,zodat niet na enkele tankbeurten de verf eraf gaat of...
  18. addijos

    claxon van 6volt naar 12 volt?

    Ik heb een mooie oude 6 volt claxon van Lucas een Altette,nu wil ik deze op een 12 volt engelse motor aansluiten,weet iemand hoe?
  19. addijos

    Welke Engelse sleutels voor een BSA uit 1955?

    Weet iemand wat voor engelse maat sleutels ik nodig heb voor een BSA uit 1955? Ik wil naar de beurs in hardenberg ,daar wordt divers gereedschap verkocht,maar er zit duidelijk verschil in Engelse maten en amerikaanse maten voor bijvbeeld een Harley. Het gaat mij om een set ring/steeksleutels...
  20. addijos

    vernieuwen startmotor yamaha xjr1200

    Een probleem met de startmotor van een yamaha xjr 1200,deze neemt de motor niet mee als hij koud is,is de motor warm geen probleem. Alle delen zoals de startmotor zelf en de relais ,accu etc zijn in perfekte staat. Normaal is het vervangen van een komplete startmotor geen probleem,echter ik...
  21. addijos

    olie verversen HD Lowrider 1987

    Een hd Lowrider uit 1987 heeft de olietank onder de opklapbare buddy zitten ,daar kun je ook de olie bijvullen,echter hoe voorzie je de motor van nieuwe olie,dus waar moet je aftappen en welke olie is het beste?
  22. addijos

    bedrading knipperlichten HD low rider 1987

    Op mijn Harley Lowrider van 1987 zitten geen knipperlichten meer. De kleuren in de bedieningsknoppen zijn paars en groen.De hele koplamp zit vol met draden,om wat bedrading uit de koplamp te halen ,moet het aluminium beschermkapje eraf waarmee de kleine koplamp onder vorkplaat gemonteerd zit,of...
  23. addijos

    Wie herkent deze Jawa uit ca 1950?

    Hallo, Ik heb een foto van een oude jawa van mijn vader,het heeft een kenteken uit waarschijnlijk eind 1949 of begin jaren vijftig. De foto is niet duidelijk,dus wil ik graag weten wat voor type/model het is. Het kenteken is E-61208 en komt uit overijssel(E) Iemand enig idee hoe ik aan de...
  24. addijos

    Motorheftafel/lift

    Verkocht
  25. addijos

    Paddok-Bike-Lift Ducati-916/996 etc

    Ik heb een- 1x gebruikte- voor show, dus z.g.a.n.Bike-Lift te koop. Deze is voor een ducati 916 en past volgens mij ook op een 996/998 etc. Heeft nieuw incl.adapter 150 euro gekost en mag weg voor een redelijk bod. Alleen ophalen in Hengelo ov na afspraak,verzenden is geen optie.
Terug
Bovenaan Onderaan