Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RSV31
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RSV31

    MQP race-overall, maat 56.

    MQP race-overall te koop, maat 56. Ik ben zelf 1,83 en 95 kg. Het is een 1-delig pak die ik heb gebruikt voor circuitdagen. Aangezien mijn raceambities al jaren aan de wilgen hangen heb ik dit overall niet meer nodig. Zoals te zien is heb ik ook wel eens een schuivertje gemaakt :X Op 2 plekken...
  2. RSV31

    Motoraanhanger te koop

    Motoraanhanger die in nieuwstaat is! Ik heb deze een aantal keren gebruikt, echter door blessures heb ik mijn racehobby beëndigd. Volbad verzinkt, geen enkel spoortje van roest. De wieltjes achterop heb ik gemonteerd omdat ik de aanhanger met een takeltje rechtop tegen de muur zette om zo...
  3. RSV31

    Akito laarzen maat 44

    Gebruikt, maar in prima staat. Vaste prijs EUR. 25,- Bij interesse ff mailen: mh4 apedingetje upcmail.nl. Laarzen zijn te bezichtigen/op te halen in Dordrecht. Ik log niet vaak in, een PB heeft dus geen zin :+
  4. RSV31

    Originele triumph tiger 800 verstelbare (hoge) toerruit

    1x mee proef gereden. Onbeschadigd, verder niet gebruikt. Gewoon nieuw dus. Inclusief stelmechanisme. Nieuwprijs is EUR. 169,- mag weg voor EUR. 125,- Bij interesse ff mailen: mh4 apedingetje upcmail.nl. Ruit is te bezichtigen/op te halen in Dordrecht. Ik log niet vaak in, een PB...
  5. RSV31

    2x Paddock stand (achter/universeel en voor/balhoofd)

    Gebruikt, maar functioneren prima. Achterbrug stand: EUR 17,50 Balhoofd voorzijde: EUR 30,- [VERKOCHT] Zit ook een adaptersetje bij voor diverse balhoofdopeningen. Prijzen zijn vast. Eventuele verzendkosten zijn voor koper
  6. RSV31

    Sidi Vertigo laarzen maat 44

    Nadat ik gestopt ben met racen staan deze laarzen maar in de garage. Zijn niet zo heel oud, maar ben er wel 2 keer mee onderuit gegaan. Laarzen zijn dus wel iets beschadigd. Dit is voornamelijk optisch, de laars is nergens dusdanig beschadigd dat ze niet veilig genoeg meer zijn. Prijs...
  7. RSV31

    MQP leren combi maat 56

    Zie plaatje. Zeker niet nieuw design modelletje 2014 :+ maar goed, veilig en zonder mankementen. Was mijn back-up combi voor circuitdagen. Nooit mee gevallen. Jas en broek kunnen aan elkaar geritst worden. Versleten kneesliders krijg je er gratis bij :] Oranje kleur heeft de camera...
  8. RSV31

    Verrijdbare disselbak te koop

    Afsluitbare kunststof disselbak te koop. Ideaal voor race/circuitdagen als je ruimte in de auto beperkt is. Ik race al 2 jaar niet meer. Al die tijd staat de kist al stof te happen. Afmetingen: Lengte: 100 cm Breedte: 40 cm Hoogte: 45 cm Ik heb er 4 wielen onder gezet waarvan 2...
  9. RSV31

    Evolution regenoverall, maat M

    Paar keer gedragen over mijn leren combi. Maat M, ik ben zelf 1.82, 84 kg. Gaat weg i.v.m. aanschaf all weather kleding. Heeft reflectie voor en achter, overall is als nieuw. Vaste prijs EUR. 25,- Voor de gelukszoekers: de vaste prijs incl. verzendkosten wordt dan EUR. 31,75 :+ Geen...
  10. RSV31

    Rev'it jas "Warp" XXL en broek "Factor" XYL

    Zijn gebruikt, maar absoluut onbeschadigd, geen kapotte ritsen en zeker nog waterdicht. Broek en jas kunnen d.m.v. een rits vast gemaakt worden. Wintervoering is zowel bij jas als broek uitneembaar. Zonder wintervoering is de kleding ook waterdicht! Inclusief speciaal wasmiddel van Rev'it...
  11. RSV31

    2x nieuwe Tire fix / Tyre down

    Nieuw en ongebruikt. Perfect om je motor stabiel vast te zetten aan de achterzijde, zonder dat je b.v. het subframe teveel belast in een verkeerde richting door spanbanden. Ben gestopt met racen en hier en daar gaan er nog wat spullen weg. Nieuwprijs bij MDI is 75,- per stuk...
  12. RSV31

    Ixon damesjas met broek, maat 38-40

    US maat 8, dit komt overeen met EU maat 38 - 40. Gedragen door mijn vrouw, 1.68m, 69kg. Kleding is onbeschadigd en waterdicht. Ze heeft er mee gereden in de winter met -5 graden en dat gaat met deze kleding prima. Heeft een uitneembare wintervoering. Jas en broek zijn voorzien van elleboog...
  13. RSV31

    Difi leren damesjas Scarlet LS, broek Frances LS & handsch

    Maat 40, zowel jas als broek. Onbeschadigd en in nieuwstaat. Jas en broek zijn voorzien van elleboog, schouder en knieprotectie. GEdragen door mijn vrouw, 1.68m, 69kg Recent model, gewoon nieuw te koop bij Motoport voor EUR. 319,- Setprijs. EUR. 150,- Te passen, bezichtigen, op te halen in...
  14. RSV31

    Set velgen GSX-R1000 K1/2

    Set velgen inclusief set Braking remschijven. Inclusief 44 tands kettingwiel en houder. Komen van een circuitracer, dus hier een daar is er wat lak af van een enkeltje grindbak :+ en het regelmatig wisselen van banden. EUR. 300,- Mailen en geen PB svp. Ik log te weinig in op MF...
  15. RSV31

    Motorblok en frame GSX-R1000 K1/K2

    Vanwege een slachtfeest :+ nog te koop: - frame - subframe - motorblok (inclusief Sigma slipperclutch) - ECU inclusief perfect afgestelde power commander - tellerpartij en kabelboom - Akrapovic bochtenset - Laser demper van een GSX-R1000 K1/K2. Blok loopt als een kogel, 168 pk pk...
  16. RSV31

    Lightech (nieuw!) rem/schakelset CB1000R

    Rem/schakelset voor een Honda CB1000R (2008 -> )te koop. In originele verpakking, nooit gemonteerd geweest, dus 100% nieuw! Vaste prijs EUR. 250,- Gaat om deze set: http://shop.sparkstrading.nl/Lightech_rem-schakelset-LI-FTRHO001.html Mailen i.p.v. PB s.v.p. aangezien ik niet elke...
  17. RSV31

    Bandenmontage & balanceerapparaat, plakloodjes etc

    Bandenmontageapparaat en balanceerapparaat te koop. Zoals je op de foto's kan zien gaat het om een handmatige versie. De eerste keer vervloek je zo'n ding :+ , de tweede keer weet je hoe het moet en is een bandje wisselen appeltje-eitje en zo gepiept :] Set bestaat uit: Bandenmontage...
  18. RSV31

    Ohlins achterschokdemper GSX-R1000 K1/2/3/4

    Ohlins shock met instelling voor compressie, rebound en (hydraulische) veervoorspanning. In goede staat en recentelijk een servicebeurt gehad bij HK Suspenion. (Factuur aanwezig). Er is toen een veer gemonteerd die meer geschikt was voor mijn gewicht (88kg). Er zit ook een losse Ohlins veer...
  19. RSV31

    Starlane universele quickshifter

    STARLANE NRG universele quick shifter te koop. Ik ben mijn racer aan het slachten, de shifter zit nog gemonteerd, vandaar even bijgevoegd plaatje van Starlane zelf. Werkt prima, is zeer makkelijk af stellen en werkt zowel push als pull. In het verleden was ik zelf nogal sceptisch over een...
  20. RSV31

    GPT laptimer met waterdicht baken & accu

    GPT laptimer met baken te koop. Inclusief waterdichte behuizing en 12V accu. Baken kan dagen aan blijven met deze accu. 1 of 2 x laden per raceseizoen is voldoende. Werkt perfect. Gaat weg i.v.m. stop zetten hobby. Vaste prijs EUR. 75,-
  21. RSV31

    Set Capit bandenwarmers te koop (Dunlop)

    Afgelopen maart op Val de Vienne gekocht bij race-shop.nl. Incl factuur, zit 3 jaar garantie op. Had hier voor Bike Teks, de pasvorm van dee Capits is heel goed in vergelijking tot de Bike Teks. Zijn zeer gemakkelijk aan te brengen. Gaat om deze set...
  22. RSV31

    Nieuwe Diablo Superbike slick sc2 set

    3 nieuwe setjes Diablo Superbike slick sc2 120/70 & 200/60 te koop. Dotcodes uit 2011. Hebben in het donker en op kamertemp opgeslagen gelegen. Maat 200/60 kan op iedere supersport/bike waar normaal 190 op ligt. Supergrip en stuurt prima! Voor de duidelijkheid; het zijn de compounds sc2's en...
  23. RSV31

    120/180 setje Michelin Pilot Road S te koop (3000 km)

    Gebruikt setje 120/17 en 180/55 Pilot Road S te koop. Dot codes uit 2009 en 2010. Achter nog 4 to 5 mm profiel, voor nog zo'n 3 millimeter en zeker niet vierkant gereden. Liggen al een tijdje in de schuur, setje mag weg voor EUR. 50,-
  24. RSV31

    Tankdop (schroef/race) GSX-R1000 K1/2

    Ik heb een tank overgenomen en daar zat (ook) een race tankdop op. Ik heb de dop getest, werkt verder prima en is onbeschadigd. Komt van GSX-R 1000K1/K2. Hoogstwaarschijnlijk past ie op andere tanken van Suzuki met een 4 bouts aansluiting zoals de TL en GSX-R 1000 K3/4 Prijs: EUR. 35,-
  25. RSV31

    Opvouwbare aanhanger (foldy car) te koop

    3 jaar geleden gekocht en naar volle tevredenheid gebruikt. Kunnen 2 motoren mee vervoerd worden, wat perfect wil met deze aanhanger. Aanhanger is aangepast zodat bij vervoer van 1 motor, deze desgewenst in het midden kan staan. Aanhanger ligt zeer stabiel achter de auto. Unieke van deze...
Terug
Bovenaan Onderaan