Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: hofkej
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    Help: zoek adres voor oliekeerring voor een WP stuurdemper

    De volgende stap in het fixen van een lekkende WP stuurdemper, het vinden van de juiste oliekeerring blijkt lastig te zijn. Brammer, KTM dealers, Eriks, Hyperpro, HKsuspension, WP Belgie, maar niemand kan de keerring leveren............. Iemand ervaring of een goed adres die mogelijk deze...
  2. H

    stuurdemper revisie gereedschap vraag ( pen tool?)

    Iemand een goed idee hoe ik het "einde van de behuizing" van een stuurdemper het best los kan krijgen (zie foto)? ik heb gezocht op de maten voor een pensleutel, maar dat past allemaal net niet. Het moet n.m.l. om de spindel van 8mm heen en de 2 gaatjes(3mm) zitten 14mm uit elkaar. Een circlip...
  3. H

    Stuurdemper bevestigingsplaatje zelf maken?

    Ik heb een stuurdemper "universeel" gekocht, maar nu past ie net niet op mijn huidige stuurdemper beugel (het reservoirtje van de demper zit net verkeerd, zit nu links had rechts moeten zitten, qua maat voering is alles prima). De oplossing is om een ander plaatje (stuur\kroonplaat) te maken...
  4. H

    Te Koop Alpinestars GP-pro handschoenen XXL

    Te Koop: Alpinestars GP-Pro handschoenen maat XXL Handschoenen 3x gedragen (zie foto handpalm, zijn ook nog niet gevormd naar de hand). 75 euro
  5. H

    Te Koop Xpd XP5 laars Maat 43-44

    Te Koop XPD XP5 laarzen Maat 45 (is 43-44). In zeer nette staat, weinig gedragen. euro 85
  6. H

    Te Koop Berik broek zwart/wit Maat 54

    Te Koop Berik broek zwart/wit Maat 54 Weinig gedragen, in nieuw staat. euro 100
  7. H

    Te Koop Jack Spidi Armada maat XL (52)

    Te Koop Spidi Armada jack maat XL = 52 Zwart/wit weinig gedragen en in "nieuw staat" 125 euro
  8. H

    Vraag Arai Axces II Starflag red

    Heeft er toevalig iemand een Arai Axces II Starflag red helm, het design vindt ik mooi, maar kan hem nergens live bekijken, nu zou ik alleen graag willen weten of deze helm "mat" is of dat hij gewoon in de blanke lak staat (foto is wat onduidelijk). Tevens weet iemand wanneer dit model op de...
  9. H

    Maat universele 22mm stuurgewichten

    Kan iemand mij vertellen wat de maat is, van het aangegeven stuk op deze afbeelding van deze universele stuurgewichten. De complete lengte is 50mm maar ik zou graag de maat weten van het midden gefreesd stuk.
  10. H

    Gezocht:Remschijven Aprilia Tuono RSV Moto Morini of KTM SD

    Iemand een goed setje gebruikte remschijven (voor) van een van de volgende merken (deze passen nml op de Aprilia Shiver)? Aprilia Tuono Aprilia RSV Moto Guzzi Breva Moto Morini KTM SD
  11. H

    Connector dicht kitte mogelijk????

    Ben nog steeds bezig met een vocht probleem in mijn teller. Nu zit aan de achterzijde van de teller een connector (mannetje), waar mogelijk ook vocht naar binnen kan. Zou ik hier zuurvrije kit op aan kunnen brengen en dan natuurlijk de pinnetjes blank laten zonder het e.a. te verprutsen...
  12. H

    Cockpit dashboard afdichting hoe werkt het?

    Ik heb mijn dashboard van mijn Aprilia uit elkaaar gehaald, bleef maar last houden van vocht achter het glas. Maar zit nu te dubben wat het beste te doen. De teller is reeds van het "open"systeem (zit een membraam achter op). Maar dit werkt in mijn situatie niet echt goed (motor staat in een...
  13. H

    Zoek adres voor aluminium gietwerk lassen omg. Eindhoven

    Iemand een adres voor aluminium gietwerk lassen(voor een redelijke prijs) in de omgeving van Eindhoven? Google vindt ik wel wat bedrijven, maar het is dus voor de particulier..... :]
  14. H

    Help: hoe een achterbrug met locknut monteren/afstellen

    Ik moet mijn achterburg van mijn Aprilia demonteren, maar nu zit links een gewone moer en rechts een locknut met stelbus op de as van mijn achterbrug. Het demonteren gaat denk ik wel. 1) eerst de normale moer (links) los draaien 2) de locknut rechts losdraaien (tool heb ik gemaakt van...
  15. H

    Help: kan een reparatie aan een frame gietstuk

    Een stuk van het aanhechtingspunt van mijn voetsteun is afgebroken van het subframe (gietwerk). Kan dit een alu legering zijn? Zie foto van de locatie. Het betreft hier dus niet het voetsteun gietwerk, echter het middelste bevestigingspunt waar deze voetsteun mee op het frame deel zit...
  16. H

    Poll: wat voor maat oordoppen hard/zacht materiaal

    De motorbeurs komt weer dichterbij, ben heel benieuwd welk type opmaat gemaakte oordoppen worden het meest gebruikt (met het oog op gebruikerscomfort-levensduur).
  17. H

    Welke claxon voor op de motor??

    Ik heb een claxon op mijn motor, E3 keur merk, maar hij kan er net zo goed af. Er komt bijna geen geluid uit. Nu wil ik hem vervangen door eentje die je wel kan horen als je hem nodig hebt. Nou wil ik niet zo'n giga groot geval op mijn motor, dus ik zoek een mooi beschijden formaat, maar...
  18. H

    Vocht - condens in de teller kan dit kwaad

    Niet echt een recent topic kunnen vinden, maar ik heb wat condens vorming in mijn teller nu het weer veranderd. Mijn dealer zegt, pas als je water vorming in je teller hebt, dan gaat er wat gebeuren.... De teller is van een "open constructie", achterkant zit van de fabriek uit een gaatje...
  19. H

    Hoe basic schokdemper afstellen??

    Ik heb een nieuwe shock voor onder mijn Shiver gekocht, de orginele zakte wel erg ver in met duopassagier (stond op max, viel ook niks aan te stellen). De HyperPro demper staat standaard ingesteld voor iemand van 90Kg (dat is goed) Maar wat moet ik nu gaan stellen als ik met duopassagier...
  20. H

    iemand een adres motorband montage omg. eindhoven

    Zoek een adres waar ze een motorband op losse velg kunnen omwisselen in de omgeving Eindhoven.
  21. H

    Vraag over een o-ring en de specs

    Op bijgaande tekening zie je een hydraulische koppelingspomp, nr.12 is een o-ring die de afdichting is tussen het blok en de koppelingspomp. Moet dit een speciale o-ring zijn :? :? bestand tegen remvloestof e.d. of kan het een normale o-ring zijn, bestand tegen gewone olie e.d. Iemand...
  22. H

    Gehoorbescherming wel of niet

    Op de beurs vaak staan kijken, maar eigenlijk nooit tot aanschaf overgegaan van oordoppen op maat. Maar ik ben er nog niet uit :? :? Zijn zachte beter als harde, gaan ze langer mee? Hoe sterk moet het filter zijn? Ik hoor nog graag het geluid van mijn motor, maar de wind e.d. kan wel...
  23. H

    Hoe controleren of voelen kromme remschijven

    Wat en hoe kun je controlleren of je kromme remschijven hebt :? :? Bij welke snelheid is dit o.a te voelen in je stuur??
  24. H

    Hoe RVS uitlaat bochten ed weer mooi krijgen????

    Vraag, iemand een idee hoe je RVS uitlaat delen, zoals bochten en de cat. weer mooi glimmend kunt krijgen?? Krijg ze met commandant niet mooi, lijkt wel of het erin is gebrand. Of kun je de bochten laten behandelen??? Als je die aftermarket buizen werk ziet, ziet er dat altijd zo mooi...
  25. H

    Alpinestars handschoenen SP2 rood 1jaar oud

    Te koop ivm verkoop motor Rode Alpinestars SP2 handschoenen. 1 jaar oud, als nieuw Maat XXL euro 60,-
Terug
Bovenaan Onderaan