Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: the Flow..
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. the Flow..

    Waarde klassieke crossers

    Wie kan me vertellen waar er veel klassieke crossers te koop staan? Ik heb zelf een yamaha yz 250 uit 1978, en ben benieuwd waar ik hem voor kan verkopen.. Bedankt!
  2. the Flow..

    MEERwaarde kenteken YZ250?

    Hallo, Vraagje.. Ik heb een YZ250 uit '79 gekregen, super net ding! Nu kan ik er een kenteken op krijgen maar dat kost uiteraard geld.. Nu vroeg ik me af; wie heeft er verstand van wat de dagwaarde van deze motor is, en wat hij MEER waard is als hij een kenteken heeft! Het is immers een...
  3. the Flow..

    2x gedragen Triumph Retro Jack

    Een nieuwe jas, incl protectoren etc. Kan verstuurd worden evt
  4. the Flow..

    Zijn hier nog NOP-ers dan? Deeltje 2

    Hier verder... Dit was deel 1 Zijn hier nog NOP-ers dan?
  5. the Flow..

    Triumph 1958

    Wat voor Triumph is dit precies? En heeft hij waarde? Misschien dat ik er een ander blij mee kan maken.. Denk dat hij E850.- moet gaan kosten, had ie het over.. Indien interesse pm me! Groetn
  6. the Flow..

    Wat voor Triumph is dit precies? En heeft hij waarde?

    Ik kwam hem toevallig tegen in een schuur met rommel.. Er missen wat onderdelen, nrbord is nog aanwezig en volgens RDW is het een 3TA uit '58 origineel NL-kenteken, maar als ik dan wat plaatjes google zie ik verschillende types. IS het een Tiger? Is het de moeite om zoiets op te knappen, of...
  7. the Flow..

    Triumph Street Triple

    Van 2008, rond de 4000km gelopen.. evt incl zadelkap, undertail van Ermax (maand oud) staat niet op de foto, Daytona schokbreker achter (instelbaar). Zonder de Arrow uitlaat, spiegels en handvatten. Origineel heb ik allemaal nog nieuw. Prijs 7950.- incl Accessoires, 7700.- zonder de boven...
  8. the Flow..

    Zijn hier nog NOP-ers dan?

    Is er al een topic over... of kijk ik weer eens niet verder dan die dikke neus van me lang is? :D
  9. the Flow..

    Yamaha XT660X 2007 model, dubbel Akrapovic

    Hij is van Mei dit jaar, met net 3000km.. evt uitlaatsysteem twv E800.-. Voor fotos mail me.... x mij ;)
  10. the Flow..

    Seatcowl / Seatcover CBR 600 RR

    Kleur is rood, zo goed als nieuw! Past op modellen van 2003/2006, origineel Honda met rubberen gedeelte bij zitvlak. E 125.- opsturen is mogelijk
  11. the Flow..

    Alpinestars broek (nieuw)

    Er staat in size 36'', deze nieuwe crossbroek ziet er uiteraard als nieuw uit :), je kan hem ook als zomerbroek gebruiken ofzo, opsturen is mogelijk! E 125.-? Gr Niels
  12. the Flow..

    Nieuwe Crosshelm merk Premier

    Een nieuwe helm... Staat geen maat in maar mijn hoofdmaat is rond de 60cm, verwisslebare kinvoeringen. Donker blauw met zilver metallic, super combi! Van het topmerk Premier Prijs E 100.- Meer fotos op aanvraag per mail Gr, Niels
  13. the Flow..

    Dainese Pak maat 52 Tattoo uitvoering

    Omdat ik een ander pak gekocht heb, gaat deze in de verkoop.. Het betreft een pak van het topmerk Dainese het is een Tattoo uitvoering in de maat 52, Hij heeft aan de linker mouw een lichte beschadiging (is wel weg te werken) dmv een lichte schuiver.. De broek is voorzien van alle moderne...
  14. the Flow..

    Gezocht (originele) Undertray Yamaha R6 '00

    Ik ben dus op zoek naar de undertray/binnenspatbord van een yamaha R6 model 2000, heb je er 1 liggen (origineel of ander soort) hoor ik het graag! Vrgr, Niels
  15. the Flow..

    Gezocht (originele) Undertray Yamaha R6 '00

    Ik ben dus op zoek naar de undertray/binnenspatbord van een yamaha R6 model 2000, heb je er 1 liggen (origineel of ander soort) hoor ik het graag! Vrgr, Niels
Terug
Bovenaan Onderaan