Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gamblertje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. gamblertje

    Stekkertje stuurdemper gsxr 1000 k8

    Beste mensen Ik heb een sd melding in scherm 1000 k8 en dus stuurdemper melding. Draad bij de stekker ,welke op de demper zit , is gebroken. Echt in/op de stekker , dus kan draad niet maken maar draad kan er ook niet uit . Iemand een oplossing behalve andere stuurdemper monteren ..? Kun je zo...
  2. gamblertje

    Korte zwarte kentekenplaathouder met GSXR logo erin

    Zie ze op Ebay en dergelijke in Amerika voor 20 dollar maar kan ze hier niet vinden voor mijn gsxr 1000 K8; Korte zwarte kentekenplaathouder met GSXR logo erin Wie weet waar of heeft er 1 te koop
  3. gamblertje

    Mijn gsxr 10000

    Jaren niet meer op dit forum gekeken, tot nu... Mijn zwarte gsxr 1000 k8 met Yoshi gaat weg. Komt met ongeveer 20000 km zo uit mijn garage en is in super staat. Ja, ik weet t zonder foto's is dit niks. Even uitvogelen hoe dit met iPad gaat . Bij echte interesse mail ik gewoon wat foto's ...
  4. gamblertje

    te koop: Akrapovic carbon tankcover GSX-R1000 K7/K8

    Te koop: Akrapovic carbon tankcover GSX-R1000 K7/K8 Nieuw in doos en niet meegereden. Winkelwaarde 250 euro Prijs 95 euro Internetfoto'tje
  5. gamblertje

    Aangeboden; Originele nieuwe onderdelen SV1000S

    Mijn SV1000S K3 uit 2006 vandaag omgeruild voor de GSX R 1000. Nu heb ik nog originele en nieuwe onderdelen liggen. Het zijn de onderdelen die eigenlijk iedereen er af haalt, maar wellicht wil iemand zijn SV1000 herstellen, opknappen, verkopen of origineel maken ofzo. -De originele...
  6. gamblertje

    Te koop; zwarte Kawa Z750, bouwjaar juli 2004

    Zwarte Kawa Z750 van juli 2004 dus. Vandaag 9500 km op de teller. Motoport onderhouden. Gewoon nieuw. 'S winters bij het kacheltje in mijn garage gestaan. Ik rijd graag om de 2 jaar nieuw dus vandaar de verkoop. Vr.prijs 6499 euro. Bijlage: PICT0100 (Custom).JPG
Terug
Bovenaan Onderaan