Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dijkfreak
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Te koop GSXR K1 750

    Te koop Suzuki GSXR K1 750cc 14000km Na 2jaar niet gereden te hebben besluit ik toch om mn trouwe metgezel te verkopen -O- '( Motor is vanaf 2006 in mn bezit er is geen chassis nr meer aanwezig.(aankoop papieren wel aanwezig) Dus alleen geschikt voor op het circuit. Motor is voor zowel...
  2. D

    gezocht motormonteur

    Jan van Dam uit Elst(gld) is op zoek naar een: -enthousiaste,sociale en zelfstandig werkende motormonteur. -woonachtig in regio Nijmegen/Arnhem. -voor alle voorkomende reparaties aan alle merken motoren. -werkdagen dinsdag t/m zaterdag GEEN koopavond. -hart voor techniek spreekt voor...
  3. D

    Circuit dag zandvoort morgen...

    In opdracht van een vriend die nu in Most aan het rijden :} is mag ik zn dag morgen op Zandvoort verkopen. Organisator is Msl.En de dag mag voor 100 euro weg. :Y Graag bellen met 0615446954. En nee ik kan zelf niet... |(
  4. D

    gezocht bridestone race rubber

    ik mag 11/4 op uitnodiging van Bridgestone nederland komen rijden op circuit park :9~ Zandvoort maar dan moet ik wel bridgestone om mn velgen hebben liggen Er zit metzeler op dus dat gaat niet werken. |( -O- Wie o wie heeft er nog een knappe set 002 liefst 2 sets :Y liggen in de maten...
  5. D

    radiale brembo koppelingspomp

    Bij deze te koop radiale koppeling 16x18. :P kleur zwart superstrak..... *D ,wou hem op mijn duc 750ss monteren, maar dat lukte toch niet kwam niet uit met de aansluiting ect :( |( bieden vanaf 125euri.bellen mag ook 0615446954. opsturen geen probleem.ophalen kan ook laat maar horen. :W
  6. D

    Ledelon 2011 vervoer terug

    As maart 7/3/11 ga ik met Moto up naar Ledelon toe hopelijk zonder sneeuw............ :N Heen rij ik met een vriend mee alleen hij blijft de hele week daar en ik maar 3 dagen |( Op zich geen probleem alleen vertrekt vrijdag 11/3/11 s,avonds mijn bus naar de ski vakantie _O- toe in jawel...
  7. D

    achtervelg scrad tm 2000

    Te koop:achtervelg scrad Kleur wit 100 prcnt recht 130,- Opsturen geen probleem
  8. D

    nieuwe conti,s

    te koop nieuwe set conti,s race attack medium Pr datum 2009 Maat 120/70/17 180/55/17 Prijs 180,- Kan evt afgehaald worden In regio Nijmegen/Elst Reactie kan via 0615446954
  9. D

    te koop achter velg gsrx k1tm3

    Zoals de opening al zegt heb ik nog een achter velg tbv gsxr k1 liggen kleur wit,incl schijf en rubbers voor de tandwiel houder,zonder band kan op gestuurd worden(kosten koper) wiel is 100% recht mag weg voor 150, euri.... :W
  10. D

    pitbox 13/9 spa

    ik ga as zondag naar spa toe :9~ om maandag te rijden wie van jullie is daar ook en heeft evt een pitbox met name voor stroom voor de bandjes.kosten worden uiteraard ver rekend mits het geen 100 pleuro is. _O-
  11. D

    gezocht deksel gsrk1750

    ondanks het laswerk,kit ect blijft mijn onstekings deksel (linker zijde) olie lekken wie o wie heeft er nog 1 in een hoekje liggen mag evt met stof...
  12. D

    banden vraag gsxr k1

    De vraag is past een 190er band ook op een gsxr 750k1 zit nu een 180er op.En zo ja wat is het verschil? Alvast bedankt.
  13. D

    banden vraag gsxr

    De vraag is past een 190er band op een gsxr 750k1? Ligt een 180er maar kan wat makkelijker aan een 190er komen vraag van de dag past dit?
  14. D

    clipons gsxr k1

    wie o wie heeft er nog een setje clipons liggen en wie weet of alle gsxr clipons passen op het 2001 model en dan bedoel ik de gsxr vanaf 1993 tm 2002 bvd
  15. D

    gezocht buitenpoot gsxr k1(750)

    Bij inspectie is mn voor poot rechts toch krom(trs) Dus wie heeft er nog een rechter buiten poot in de aanbieding??? weet niet of een 1000 ook past Alvast bedankt(had e-bay al gecheckt)
  16. D

    buiten gsxr

    gezocht met beetje spoed O-) de rechter buiten poot van een gsxr 750 k1 bij inspectietoch wel kapot |(
  17. D

    start geld terug van de z.a.c

    Zo als de titel al luid ben ik zeer benieuwd of jullie problemen hebben met geld terug storten als je je , hebt af gemeld bij de dnrt(joris hoogeveen). Ben 15-4 (1st race) gecrasht gevolg motor in de kreukels ;( ik ook sleutelbeen gebroken :N Is op zich niet zo,n probleem maar kreeg 29-5...
  18. D

    voorste cilinder+zuiger,spat bord+helder kuipriut 750ss 94

    Zoals de tekst al luid heb ik nog een voorste zuiger+cilinder van een 750 ss van 94 liggen heeft 30000 km gedraaid doe er niks meer mee Het spat bord is 100%schade vrij ruitje ook. zuigercilnder mag voor 50,- weg spatbord ook 50,- kuipruit ook 50,- op sturen geen probleem kosten koper...
  19. D

    gezocht spatbord/kuipruit gsxr k1

    Zoals de titel al luid ben ik nog op zoek naar een kuipruit mag standaard ruitje zijn dubble bubble :Y :} krasje mag,die van was gekrast vanaf de kuipsteun _O- _O- _O- en nog een spatbord voorzijde. wie o wie heeft er nog wat liggen heb niet altijd beschikking over een...
  20. D

    Nw 200....

    Morgen is het zover ........ we gaan eindelijk naar de nw 200........ :} *O* na 2 jaar i.o.m :Z nu naar ierland gaat gaaf worden Wee t iemand of het uberhaupt word uit gezonden? Foto,s volgen. :Y
  21. D

    Gezocht race kuip gsxr k1(750)

    Na een ongelukkige aanraking het heilige asfalt O-) van assen z.a.c 15-4.heb ik in eens meerdere kuipdelen _O- :N Gevolg: 1 groot deuk in mn ego,tje 2 sleutelbeen gebroken en dus ook de brommer rondom beschadigt meeste spullen heb ik al maar heb alleen nog een race kuipje nodig top en evt...
  22. D

    wie gaat er naar Isle of Man 2008?

    Wie o wie gaan er naar het super eiland in 08 Wij hebben al in geschreven bij onze vrienden van ride-on-motortours.nl :9~ :} :9~ dit moet je een keer gezien hebben............... :Y
  23. D

    3de man 12sept

    Wie o wie heeft er nog een 3de man nodig voor de endurance op 12 sept Laat maar even weten via de mail marius_arens@hotmail.com :W :W Groeten dijkfreak
  24. D

    buddy zit k1

    Bij deze biedt ik bijrijder buddy zit aan Deze is nieuw bekleed (zwart skai) Vaste prijs is 75euri buddy past op een gsxr 2001
  25. D

    orginele uitlaat 750k1

    he hallo ik ben op zoek naar orginale auspuf voor mn suzuki gsxr750k1 dat is er dus 1 met vier bevestigings punten :Y :Y en g 3 :N :N prijs mag rond de 70euri,s zijn
Terug
Bovenaan Onderaan