Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Black Eagle
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Black Eagle

    Verkeersleiding Mega Meeting 2004

    Hallo Aangezien het aantal motoren behoorlijk oploopt, lijkt het mij een goed idee om in groepjes te gaan vertrekken. Ben benieuwd hoe jullie er over denken.. Bedoeling : RedLine Rider stippelt een route uit van Veenendaal naar Amersfoort. Iedereen kan vrijblijvend de route meerijden...
  2. Black Eagle

    MEGA Meeting 2004 vanuit Overijssel

    MF Meeting 2004 vanuit overijssel Hello Oosterlingen. Ok, tis een beetje vroeg Mooi op tijd :P Hier de topic over de Megameeting 2004 vanuit Overijssel.. ================================================ Verzamelplek is Bij de Texaco aan de bornsestraat in de buurt van Van Der Valk in...
  3. Black Eagle

    Filmpje Black Eagle

    Hey, Me broertje had een leuke digitale videocamera, en ik keek naar buiten vandaag en het was lekekr weer.. Beetje zout op de weg, maar who cares :P Dit is de link.. http://130.89.170.249/twenteracingscene/download.php?id=584 Laat me ff weten of het leuk is .. Greetz Black Eagle NOTE...
  4. Black Eagle

    MEGA Meeting 2004 Datum

    ======================================= De Megameeting 2004 is Op Veenendaal vastgezet. In het Sticky Topic is een keuze mogelijk uit de data. MEGA Meeting 2004 ======================================== Greetz Black Eagle [Edit Spider: poll gereset :) ]
  5. Black Eagle

    MEGA Meeting 2004

    Veel plezier vandaag >> Definitieve datum is bekend << >> Datum Mega Meeting 2004 : 9 Mei << ============================================= aangekondigde flitspunten bronnen + melding overzicht ---------------------------------------------- www.flitsservice.nl Aangekondigde...
  6. Black Eagle

    Motor Forum concurentie ?

    Hey Ligt het aan mij of is er nog een forum wat verdacht veel lijkt op deze ? www.motorforum.nl orpheus ? Is de naam niet geregistreerd ? ;) I say SUE |( hihi
  7. Black Eagle

    Van dijk Motoren in Enschede

    Hello, Ik was wel benieuwd wie er goede of slechte ervaringen heeft gehad of heeft met Jurgen van Dijk in Enschede. Het volgende is mij overkomen, en aangezien het mijn 1e motor was geloof je natuurlijk alles... Ik kocht me motor vorig jaar November. Eerst goed rondgekeken natuurlijk, maar...
  8. Black Eagle

    Oliefilter/bougies voor GSXRW 750

    Hallo Mensen, Mijn motor is weer aan de beurt O-) Wie weet wat voor type oliefilter, type bougies is moet hebben voor de onderhouds beurt voor mijn motor ? Type GSXRW 750 uit 1992 Ik vervang de olie en oliefilter en de bougies.. Meerdere dingen die ik moet vervangen ? let me know thnx...
  9. Black Eagle

    Eindelijk me nieuwe Achterbandje op me Suzuki

    Hey, T Kost ff flink wat duiten, maar heb hem dan maar aangeschafd..
  10. Black Eagle

    MegaMeeting Veenendaal: Wie waren er ? POLL

    Zo, Dan maar ff een polletje om te kijken of we aan de 300 komen.. Ok ik weet niet iedereen werkt via motor-forum, maar krijgen we toch een indruk.. Greetz -=Dareal=-
  11. Black Eagle

    Meters GSXRW 750

    Hello Mede forummers, Mijn vraag is of iemand weet waar je bijv meters kunt krijgen voor de gsx voor bijvoorbeeld benzine peil/ accu spanning / olietemp en druk.. Wete nie of ze er zijn, en of het mogelijk is, of iemand een link heeft ergens naar toe.. Ik hoor het wel.. Thnx.. -= DaReaL =-
  12. Black Eagle

    Megameeting Veenendaal Poll EHBO

    Hallo Mensen, Even een topic aangemaakt om te weten te komen wie er EHBO heeft. Wel handig als je met 200 motorrijders bij elkaar rijdt en er gebeurt iets.. Hopen van niet, maar beter voorkomen dan genezen :P
  13. Black Eagle

    Meeting Veenendaal vanaf Overijssel

    Hey Mensen, Even een forumpie voor de tukkers onder ons die met meerdere willen rijden richting Veenendaal vanuit overijssel.. Alleen rijden is ook zo saai, dus wie wil er mee, en waar gaan we verzamelen.. Ik woon zelf in Almelo, dus had gedacht Ergens bij deventer... En de tijd ? :P...
  14. Black Eagle

    Beide lampen laten branden Suzuki 750 GSX RW 1992

    Beste medeforummers, Heeft iemand ervaring met het laten branden van beide lampen op de motor ? ZO ja, is er een schemaatje van of iets dergelijks.. Wou ene lamp dimlicht+ grootlicht , en andere stadslicht + (schakelbaar) dimlicht en grootlicht.. Suggesties ??
  15. Black Eagle

    Problemen Suzuki GSXRW 750 uit 1992

    Vraagje : Als mijn motor een paar dagen heeft stil gestaan en ik wil weer gaan rijden gebeurt er het volgende : Ik start hem, -> niks...tik tik... Vaag, misschien killerswitch.... Keertje aan uit... Nog eens proberen..... Dan ineens pakt ie iets...keer een knal... Hij loopt... Tering wat...
  16. Black Eagle

    Motormarkt Hardenberg

    Alsof jullie het nog nie weten, dacht zeg het nog ff.. Zaterdag 29 Maart is er een motormarkt in Hardenberg Overijssel... I'll Be There :) Info : http://www.motormarkthardenberg.nl/ Greetz Dareal
  17. Black Eagle

    Neuskuip voor 1992 Suzuki 750 GSXR-W

    Ellow, Had een vraag .. Is het mogelijk om de neus van je bike te gaan veranderen voor nieuw type gsx bijv de srad ? Of zijn er andere varianten ?? Let me know... thnx
  18. Black Eagle

    Suzuki GSX750 R 92 vraag

    Hello Mensen, Zal nu ff lekker domme vragen gaan stellen.. Heb nog nie zolang mijn motor en nu komt de vraag of deze nu watergekoeld is.. Deze vraag heb ik al eerder gesteld, maar het probleem zit het hem waar is het punt om bij te vullen en te kijken of er genoeg in zit... Heb namelijk...
  19. Black Eagle

    Suzuki GSX750-R Uit 1992 Sportfilter enzo ?

    Hey Peoples, Ik bezit een Suzuki GSX-R 750 uit 1992 en nu is mijn vraag zijn er ook sportfilters en hebbedingetjes verkrijgbaar en zo waar weet iemand een site ? Ook zou ik willen kijken naar een leuke uitlaat die een mooi dof geluid maakt, iemand een tip ? Thnx.. Hoorde btw iets over dat...
Terug
Bovenaan Onderaan