Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: darklord
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. darklord

    ZGAN Buse textiel motorpak voor zomer en winter

    Zgan motorpak van buse. Jas bestaat uit 3 lagen. Een beschermende laag, een waterdichte en een winter/fleece welke ook los te dragen is. Pak is zowel in de zomer als winter erg comfortabel. Jas D 56, UK 46 Broek is xl 54 Vrijwel niet gedragen gedragen en echt als nieuw...
  2. darklord

    motorbok voorwiel

    Te Koop tegen ieder aannemelijk bod! Bok is op de halen in zuid-limburg of in veldhoven. Graag reacties via mail
  3. darklord

    kofferrek+tas gsxr 600/750 k6/7

    Dit is een zelfgemaakt kofferrek voor een GSX-r 600/750 k6-7 met hierop een buse zadeltas gebonden. Het rekje kan makkelijk in de gewenste kleur worden overgespoten. De tas heb ik slecht 1 keer gebruikt en is dus ook als nieuw! Tas los: 60eurocompleet 80euro
  4. darklord

    Abus detecto schijfrem en kettingslot + alarm!

    ABUS DETECTO X-PLUS SCHIJFREMSLOT MET 12KS120 KETTING ART4 *ABUS DETECTO X-PLUS 12KS120 ART4 MBT 4016 Abus Detecto; elektronisch schijfremslot gecombineerd met een 12mm geharde ketting 14 mm dikke pen, Vervaardigd uit speciaal gehard staal ABUS X-PLUS sluitsysteem. 3D positie...
  5. darklord

    tka Motor mover

    motormover, perfect om de motor op een plaats te draaien of ik een hoek te plaatsen. Is in zeer goede staat. Eventueel ophalen in veldhoven is mogelijk. prijs: 65€ excl eventueel verzenden
  6. darklord

    Suzuki gsx-r 750 K7 blauw/wit weinig km, veeeeeel opties

    met pijn in mijn hart bied ik mijn altijd gekoesterde gixxer aan. bouwjaar: 05-2007 km: <16.900 opties: - originele kroonplaatsticker - originele tankpad - fabbri double bubble kuipraam - korte kentekenplaathouden - veringsverstellers - tankfolie (tegen krassen) - carbon...
  7. darklord

    te koop: motoshell motortent

    Te Koop: motoshell motortent. Perfect wanneer je de motor in de tuin wilt stallen. hierdoor staat de motor droog en beschut zonder dat er een hoes overheen schuurt. Gemaakt van stevig stof en stalen buizen zodat ie een flinke storm makkelijk kan overleven :P Deze is nooit gebruikt en...
  8. darklord

    GSX-R 600 750 k6 k7 dynamocover als nieuw

    Te koop. een zo goed als nieuwe dynamocover voor de gsxr 600 en 750 van 2006 en 2007. Weet niet of deze ook op de k8-L0 past Zoals afgebeeld: Prijs: 100€ excl verzendkosten.
  9. darklord

    Alpinestar combi Zwart mat 54 als nieuw

    Een zo goed als nieuwe alpinestar combi. 2jaar oud en zeer goed onderhouden Kan zo uit het rek bij de winkel komen. Ik bied deze te koop aan omdat ik wat kleurrijker wil gaan rijden :] :+ Ik ben 195 en 70kg Prijs: 400€
  10. darklord

    Te Koop: Büse Ravenna Jas maat 56

    Te Koop, een vrijwel nooit gedragen tourjas van Büse, type Ravenna. Deze jas is werkelijk in nieuwstaat. Bestaat uit 3 lagen. - beschermde laag. - water dichte laag - flees voering De flees is zo afgewerkt dat deze ook als vest gebruikt kan worden. Ik verkoop deze jas omdat ik...
  11. darklord

    Bikers warme sokken voor de koude dagen op de motor

    Warme sokken voor in de wintermaanden. maat 47-49 Heb ze vorig jaar eens gekocht, maar heb ze eigelijk nooit gedragen. Omdat ze anders toch maar in de kast liggen mag iemand ze over nemen voor 15€
  12. darklord

    motor up??

    Ik kwam via een advertentie het volgende product tegen: Geen webhosting actief heeft iemand hier ervaring mee, zou het echt zo'n verschil maken of krijgen we hier weer zo'n discussie als met V-Power?
  13. darklord

    Carbon frame protectors voor gsx-r K6 en K7

    TKA, in goede staat verkerende originele suzuki carbon frame protectors voor de gixxer 600 en 750 van 2006 en 2007. nieuwprijs was 170€ per stuk. Voor 200€ mogen ze weg
  14. darklord

    Slechte kwaliteit van Suzuki gsx-r k7 lak

    Beste mede motor-forumers, Ik plaats dit bericht hier omdat dit naar mijn weten het grootste verzamelpunt van motorrijders is in Nederland. Dit bericht is mede geschreven uit naam van 3 andere motorrijders. Ik ben sinds 13-10-07 in het bezit van een suzuki gsxr750 k7. Na slechts 2000km...
  15. darklord

    Gebruikte BT014 voorband 120/70ZR17

    omdat ik maar meteen de voor en achterband heb vervangen naar michelin PP bied ik mijn nog niet half versleten voorband aan. foto's zeggen genoeg denk ik. Ik had zelf zo'n 45-40€ in gedachten.
  16. darklord

    Bijna weer een gsx-r 750 in het rijtje van gestolen motoren

    Loop ik rustig op mn gemak vanuit mn werk naar buiten richting mn motor. Ik wil mn sleutel in het slot steken en zie het volgende: Stuurslot naar zn mallemoer geholpen en kroonplaat gebarsten. Vraag me niet hoe ze het gedaan hebben, maar als ik ze te pakken krijg :( Toen het...
  17. darklord

    model van suzuki gsxr750 2007 blauw/wit

    weet iemand waar en of dit model ergens te koop is, of heeft iemand deze al? Dus echt met de 2007 kleuren in blauw en wit.
  18. darklord

    Vergoeding na een ongeluk

    Afgelopen zaterdag met volle trots mijn nieuwe gsxr750 k7 ophalen. Ik was nog geen uurtje aan het rijden, en wordt ik bij een rotonde al over de kop gezien, De automobilist reed de rotonde op terwijl ik met +-20km/u aan kwam rijden. Ik kon heb niet meer ontwijken, en daar ging mijn nieuwe motor...
Terug
Bovenaan Onderaan