Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: dokker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. dokker

    OpTV met sticker MF

    |( ,kijk nu op dit moment naar sbs en zie 2 motorscheurders met mf-sticker,aangehouden en moesten de sticker er af halen.Heb ik ze er net op geplakt,maar zo als hun rij ik natuurlijk niet _O- :W *O* , daa-grtn, 8-)
  2. dokker

    Werkplaatshandboek Honda CB450S uit `89

    :} :} ,hallo bobbers,heb een honda voor mijn vrouw erbij en heb al van een medeForummer een werkboek gedownload gekregen (waarvan alle lof kan er veel mee! Maar zoek als het kan een boek in het Ned. of Eng.,dat werk in beginsel makkelijker. Anders moet ik maar alles uitprinten en dat krijg ik...
  3. dokker

    welke motorolie in een honda cb450s?

    :} ,Heb vandaag een brommer erbij gekocht een cb 450s uit 89(honda),nu is mijn vraag wat voor motorolie en hoeveel gaat er in,En wat voor een motor het verder is,heb natuurlijk proef gereden en de de boel nagekeken .Maar de ditjes en datjes van deze machine ,ken ik nog niet.Hij rijdt en reageerd...
  4. dokker

    Stop jij voor een collega,met panne aan de kant?

    :} ,Gegroet allen ,afgelopen zondag weer de weg op,even naar fam. Op de terug weg langs de dijk gereden die veel gebruikt wordt door mede motorrijders.Dus rij ik achter een groep rijders aan (achteraan).Staat op een gegeven moment er een namaak harley Cruiser langs de kant,op een rare plek,Met...
  5. dokker

    Noordkaap????

    Waarom naar de Noordkaap?? :Y Wat is daar te halen?? :} , daa-grtn, 8-)
  6. dokker

    Dromen

    Een van mijn oude dromen is uit gekomen, en wat is jouw droom? :Y , daa-grtn, 8-)
  7. dokker

    half hoog stuur BMW-R100RS

    Zoek een halfhoog stuur voor mijn RS uit 1980,evt een K75 stuur :} , daa-grtn 8-)
  8. dokker

    Hallo,ben ook nieuw!

    Hallo :] ,wil me ook even voorstellen.Rij BMW r100rs uit 1980,geen hard rijder maar ook geen slak op wielen.Kom uit het westen maar woon al jaren in Friesland.Ben weer sinds een paar jaar weer op de motor gestaptdaar ik hiervoor zo'n 20 jaar op het water hebt gewerkt :} ,met plezier.Nu werk ik...
Terug
Bovenaan Onderaan