Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: slijtboutje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. slijtboutje

    Benelli Tre K

    Zijn er op Motor-Forum nog andere eigenaren van de Benelli Tre K 1130? Ik heb al meer meer dan 15 verschillende motoren bezeten en bereden. mmerdere TDM's, Cagiva V Raptor en Navigator. Honda Africatwin. BMW GS en wat oudere 4 cylinder Honda's en Kawasaki"s.De meesten waren twins. Nu voor...
  2. slijtboutje

    Eindelijk dan

    Al een hele tijd als wallpaper op mijn pc, maar nu heb ik eindelijk mijn Benelli Tre-K 1130. Import uit DE, en dus ook zoals gebruikelijk, belachelijk goed onderhouden. Ik ben een gelukkig mens.
  3. slijtboutje

    Verwijderen begrenzing SV650s uit 2000

    Ik ben sinds kort 2 jaar in het bezit van mijn rijbewijs en mag nu dus zwaar rijden. Ik heb een Suzuki SV650s aangeschaft uit het jaar 2000 met vol vermogen. Ik heb mijn motor laten begrenzen bij een dealer. Nu probeer ik de begrenzing er uit te halen maar dit lijkt niet te lukken. Ik...
  4. slijtboutje

    Gezocht: Cagiva Navigator

    Soms komt het voor dat je een motorfiets uit het verleden maar moeilijk kan vergeten. Mij vergaat dat zo met de Cagiva Navigator 1000, die ik 10-12 jaar geleden bezat. Niet vreselijk mooi, maar toch erg Italiaans en natuurlijk met het wonderbaarlijke TL1000 blok van Suzuki eronder. Cagiva...
  5. slijtboutje

    Zoek onderdelen SV 650

    Dit weekend willen wij (mijn zoon en ik) beginnen aan onze motortrip naar Duitsland. Lang op verheugd. Natuurlijk loopt het dan weer zo, dat mijn zoon gister omvalt met zijn motor en daarbij de achterrempedaal en bijbehorende schetsplaat/ ophanging breekt . Op deze korte termijn heeft het...
  6. slijtboutje

    RVS Katvervanger voor BMW 1150 modellen

    De schuur opgeruimd en dus: Een Katvervanger voor alle 1150 modellen, met aansluitpunt voor Lambdasonde. RVS, gebruikt maar in zeer goede staat. Verlaagt het gewicht met enkele kilo's, vergroot het vermogen en de motor maakt een beter geluid. prijs 150 euri
  7. slijtboutje

    Gezocht Ontstekingsdeksel FJ 1200

    Op het eind van het seizoen heb ik met 15 km/u een klein schuivertje gemaakt, waarbij het ontstekingsdeksel (deksel links) beschadigt raakte. Heeft iemand er een liggen? Het betreft een FJ 1200 3CW uit 1990.
  8. slijtboutje

    Gevraagd: Knipperlichtglaasje(s) Givi Wingrack

    Gisteren bij het achteruitmanouvreren natuurlijk niet goed opgelet. Ik raakte de schuurdeur waarbij het knipperlichtglas van het Givi Wingrack overleed. -O- Gezocht dus! Het mogen er ook twee zijn, want in de linker zat ook al een scheurtje. Wie-o-wie?
  9. slijtboutje

    Schokdemper FJ 1200 3 CW gevraagd

    Mijn FJ1200 heeft er inmiddels 130.000 km opzitten en dat zonder problemen. Loopt als een naaimachientje. De achterschokbreker is waarschijnlijk nooit vervangen en voelt nogal wobly aan. Heeft er iemand nog zoiets in het schuurtje liggen?
  10. slijtboutje

    Hoe vervoer ik een GTS 1000?

    Sinds van de week ben ik de eigenaar geworden van een Yamaha GTS 1000. Een vrij onbekend model, want weinig verkocht, door het gedurfde design van de voorkant en de hoge verkoopprijs. Het bijzondere aan deze motor is het ontbreken van voorvorkpoten. Het voorwiel hangt in een eenzijdige...
  11. slijtboutje

    BMW R75/6 van '74 magda kosten?

    Van een vriend kan ik zijn BMW 75/6 overnemen. Technisch is het ding praktisch perfect: gereviseerde bak, afgesteld enz. Alleen de voorrem zuigt. Optisch wat minder;afgebladderde tank, gescheurde buddy. Wat is een normale prijs?
  12. slijtboutje

    Gezocht; Remklauwen Yamaha Bluespots en voorvelg FZR 1000

    Ik zoek een setje nette Bluespot remklauwen, zoals gemonteerd op oudere modellen R1, R6, Fazer, Thunderace, Thundercat(?). Daarnaast zoek ik een onbeschadigd voorwiel van een FZR 1000, model 1989-1995 (3LE). De velg moet het kenteken F42 hebben (ivm pasvorm) met 17 mm asdoorsnede. Dit...
  13. slijtboutje

    Gezocht: TDM 850

    Ik zoek een TDM 850 in perfecte staat. Bouwjaar 98 of later, minder dan 30.000 km, kleur zwart of brons of blauw. Heel goedkoop is natuurlijk leuk, maar ik betaal gewoon de waarde. Komt u maar!!
  14. slijtboutje

    Schuurvondst

    Gisteren ben ik naar `Drenthe gereden om mijn nieuwe Volvo klassieker op te halen (245 1980). Ik heb hem gekocht van een particulier, een hobbyist met een loods vol projectjes, voornamelijk Citroen DS. Natuurlijk komt het gesprek ook op motoren en dan wordt ik meegenomen naar een uithoek waar...
  15. slijtboutje

    Slaibautchen hat sich eine Kuh gekauft!

    Enerverend dagje geweest. Vroeg op en afgereisd naar de Heimat, waar ik mij al een 1150 GS had uitgezocht. Das Motorrad bekeken en ja hoor, wederom op geheel Duitsche wijze onderhouden. Alle papieren en rekeningen erbij en zo schoon krijg ik 'm nooit meer. Onze oosterburen poetsen namelijk...
  16. slijtboutje

    Hoe bevestig ik een BMW GS op een trailer?

    Als het goed is gaat slijtboutje dit weekend een BMW 1150 GS ophalen in die Heimat. *O* *O* Op een trailer want zonder kenteken mag nie van de wet. Bij een motor met conventionele vorkpoten is het vastbinden niet zo moeilijk. Je trekt 'm voor flink in de vering en hij staat. Maar hoe zit...
  17. slijtboutje

    Duitse Nigeriaan met humor

    Op zoek naar een 1200 GS in die Heimat reageerde ik op een advertentie op Motoscout24.de. Leuke jonge motor voor net niet, net wel verdacht weinig geld. Ikke mailen dus. Ik wist het eigenlijk wel, maar deze heeft ook nog eens last van humor. Wel andersom lezen natuurlijk. EErste is natuurlijk...
  18. slijtboutje

    WPHB Honda XL600R/L

    Uit de Peter's Motorboekenserie (dus in het Nederlands) Gebruikt, 223 pagina's. 20 euri, incl verzenden
  19. slijtboutje

    Cagiva V-Raptor 1000

    Mooie Rooie Cagiva V-Raptor 1000. Bouwjaar 2003 5600 km op de teller, en nog werkelijk als nieuw. Voorvorkveren en achterveer vervangen door Hyperpro's. Dit is een echte bochtenvreter. Rauwe V-twinpower, eigenzinnig italiaans design met het oerdegelijke Suzuki TL 1000 blok erin. USD Marzocci...
  20. slijtboutje

    Carbon uitlaat slip-on 50 mm

    Wegens schuuropruiming. Een carbon herriepijp. Geen schade, wel gebruikt. Merk Renegade (in Engeland wel bekend). Komt van mijn TDM af (andere heb ik plat gereden). Het geluid kon toen geen Duc tegenop. :9~ . Binnenmaat aansluiting 50 mm. Past natuurlijk ook gewoon op 4-cylinders. 60 euri, bij...
  21. slijtboutje

    Cagiva V-Raptor 1000 als nieuw

    Omdat mijn eerste verkooptopic door de databaseproblemen verdwenen is, nog maar eens. Wegens tijdgebrek en met pijn in mijn hart bied ik aan: Mijn etravagante Italiaanse Schoonheid. Brandweerrood Nog maar 3600 km mee gereden en dus zo goed als nieuw. Een rauwe V-twin met bottompower (Suzuki TL...
  22. slijtboutje

    Kawa ZX 400 met motortrailer Bieden

    Wegens enorm tijdgebrek en om ruimte te krijgen voor de verhuizing verkoop ik mijn 1987 Kawasaki ZX 400. Dit is de Engelse versie van de GPZ 400, met idd het GPZ 400 blok erin. Ik heb 'm driekwart jaar geleden weggezet op de (zelfbouw) trailer (stilgevallen zonder benzine |( ) en hij staat...
  23. slijtboutje

    Electrisch scheme Ural 650

    Eindelijk heb ik tijd om aan de gang te gaan met mijn Ural. Wie heeft voor mij het electrische schema van een Ural 650? Ik heb het over het model zonder startmotor, dus ouwerwets aantrappen.
  24. slijtboutje

    BOT3 Op herhaling!!!

    Om de derde BOT te redden (en ook in Brabant te kunnen houden) stel ik voor om het allemaal nog eens over te doen in Slijtboutjes Starpalace 8-) . LIJST VAN DEELNEMERS: 1. Halflive +BMWomen (RBOED) 2. Slijtboutje +Fraspie (RBOED) 3. Bachus (RBOED) 4. Hevu + El Presidente (RBOED) 5. Zeepok...
  25. slijtboutje

    Montage motorblok Ural 650

    Een heeeeeeele tijd geleden mijn blok gereviseerd en wegens druk, drukker, drukst geen tijd gehad om het hele spul weer in mekaar te zetten. Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook maar gelijk het hele frame in de Hammerite te zetten. So far, so good. Ik heb netjes alle onderdelen...
Terug
Bovenaan Onderaan