Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: reuffneck
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. reuffneck

    Oxford sports tanktas

    Oxford sports tanktas, zwart met blauwe accenten. Handige kleine tanktas om een flesje drinken, portomnee, fotocamera en dat soort dingen mee te nemen. Zit een regenhoes bij en is af te ritsen van de magneetplaat om hem gemakkelijk mee te nemen (Als rugzak) Inhoud kon ik zo 1 2 3 niet...
  2. reuffneck

    Bandit/fighter onderdelen

    Paar onderdelen die op m'n motor zaten bij aanschaf, maar die ik toch wil veranderen.. "puig" streefigther kuipje. http://i10.photobucket.com/albums/a103/reuff/IMG_20120228_145425.jpg http://i10.photobucket.com/albums/a103/reuff/IMG_20120228_145416.jpg...
  3. reuffneck

    Suzuki bandit "puig" kuipje

    Dit kuipje te koop, met 2 koplampen. Zat op de motor toen ik heb kocht. Wil er zelf een normale koplamp op. Past waarschijnlijk ook op andere motoren. Op ebay gaan staan ze voor 170 pond.. Vraagprijs: 80€, dan kan ik een ronde koplamp ervoor kopen. :+
  4. reuffneck

    25kw set gsf600

    Gezocht een 25kw set voor een suzuki gsf600 bandit. Voor mk2. van jaar 2000 t/m 2005
  5. reuffneck

    Suzuki gsf 600 bandit '02

    Bij deze m'n suzuki gsf600 bandit uit het jaar 2002 aangeboden. Hij hoeft niet weg, ik wil alleen langzaam kijken naar een 1200.. Super motor om op te beginnen, 25kw op kenteken (gasschuiven niet meer aanwezig) maar ook een heerlijke motor voor als je al wat langer je rijbewijs hebt. Doordat...
  6. reuffneck

    Rev'it en garantie

    Heb net even de zoekoptie gebruikt, en kwam op een topic van 9 jaar oud uit (2002!) en verder niet zoveel. Ook op google kon ik er zo 1 2 3 niets over vinden... Wie heeft er ervaring met de garantieprocedure van rev'it? Heb ongeveer een jaar geleden leren handschoenen gekocht, ik denk de...
  7. reuffneck

    Hoe keer je op een rotonde?

    ik heb al een tijdje mn rijbewijs, bijna 5 jaar, best veel kilometers gemaakt en al veel rare dingen gezien..maar vandaag sloeg echt alles. een auto die op een rotonde keert! dat klinkt natuurlijk niet zo gek, maar ik ga het in een plaatje proberen uit te leggen :+ normaal neem je een...
  8. reuffneck

    Metzler Sportec M-1 120/60

    Een amper gebruikte Metzler Sportec M-1. Hij is voornamelijk gebruikt om van de eiffel terug in nederland te komen, en in nederland nog wat kleine ritjes gehad waarna ik alle 2 de banden verving voor pilot roads. het is een: 120/60 zr 17 55W band. met dotcode 2204 Tegen elk aannemelijk...
  9. reuffneck

    lassen met accu aangesloten.

    Zat ik vandaag op m'n werk, wil m'n baas aan een scooter gaan lassen dus ik zeg moet je de accu niet loskoppelen dan?? Maar nee hij ging gewoon bakken Toen was die klaar, en deed de scooter het ineens nog steeds! Is het dan alleen bij motoren dat je de accu moet loskoppelen? Of hoeft dat...
  10. reuffneck

    Zuigerveren vervangen of niet?[foto]

    Heb zojuist m'n kop er af om die te vervangen, en kwam de volgende zuigers tegen. zie foto's Hij verbruikt olie, en dat is ook wel te zien aan de zuigers. Zal ik nu ook de cilinders er af halen en de veren gaan vervangen? met kans dat je er achter komt dat de zuigers eigenlijk ook moeten..of...
  11. reuffneck

    NAKS hergebruiken?

    Ik ga over niet al te lange tijd de cilinderkop vervangen (over 1 uur :+), en daar ook een nieuwe nokkenasketting op gooien. Nu de vraag, kan je de spanner hergebruiken? of moet er een nieuwe op? Het gaat om een suus gsf600 uit 2002, en bij de dealer wisten ze het me niet te vertellen ...
  12. reuffneck

    Kentekenplaat gevonden MZ-42-FD

    Zojuist in hillegom een kentekenplaat gevonden kenteken is MZ-42-FD, en heeft al een 1tje staan. Zit helaas geen stickert op. Zal hem morgen wel in de brievenbus bij de politie doen, maar ik dacht ik meld het hier toch nog even. :)
  13. reuffneck

    Wat te doen: schroefdraad voor bougie stuk

    Probleempje.. het schroefdraad waar de bougie ingedraaid moet worden is stuk. Hoe dit het makkelijkst op te lossen? Ik kan het blok er uithalen, kleppen deksel er af, en dan er een helicoil in zetten. Probleem daarvan is dat de spanen in de cilinder vallen. Ook het hard metalen stukje wat...
  14. reuffneck

    Het machtige Bandit topic - deel 00010100

    Het machtige topic - Deel 20 Dit is de plek voor alle Naked en gekuipte Suzuki Bandit eigenaren Zie hier voor deel: 1 (Tom) - 2 (Thun) - 3 (Robert.V) - 4 (Hicham) - 5 (hhrulez) - 6 (DrWh00) - 7 (SollX) - 8 (SollX) - 9 (SollX) - 10 (SollX) - 11 (Unruled) - 12 (Unruled) - 13...
  15. reuffneck

    nieuwe motor! *O* (QTX)

    Gister binnen gekregen, gelijk klaar gemaakt en vandaag maar even foto's gemaakt :] :]
  16. reuffneck

    Gezocht: Auto-ambulance omgeving leiden-haarlem

    Hey, Wie heeft er toevallig een auto-ambulance staan die die vanavond even kan uitlenen? m'n broer z'n kever is vast gelopen en staat nu in Nieuw Vennep, maar wil hem graag weer naar Voorhout krijgen.. kan het altijd proberen toch :)
  17. reuffneck

    m'n voorveer-demper..blijft hangen

    ik ben bezig met prog. veren en andere olie in de voorvork van m'n bandit te gooien ene ging super, precies 180 mm luchtkamer endergelijke dus niks aan de hand. toen ging ik met de volgende verder, dus olie er uitpompen, en toen bleef die ineens hangen? ze hebben het in het boekje ook over...
  18. reuffneck

    Balhoofdlager of voorveren?

    Ik heb het gevoel dat of m'n balhoofdlager of voorveren kaduuk zijn.. Maar hoe controleer je welke het is? M'n motor maakt een krakend schrapend geluid bij het inveren.. zowel bij stilstaand als hard remmen als lopend met de motor aan de hand hard remmen.. :)
  19. reuffneck

    Hoeveel versnellingen heeft jouw motor?

    N.A.V. Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 6 hoeveel versnellingen heeft jouw motor?:) wie heeft de volgorde door de war geschopt? -O-
  20. reuffneck

    "Arrow" led knipperlicht gezocht

    Heb zojuist een knipperlicht kunnen kopen via mf maar dit is er maar 1 dus ik zoek nog iemand die 1 zo'n knippertje heeft :+ *O*
  21. reuffneck

    Handschoenen en garantie?

    Hallo! ik heb ongeveer 3/4jaar tot 1 jaar geleden zomerhandschoenen van dainese gekocht redelijk prijzig, maar dan verwacht je ook wel dat ze een lekkere lange tijd mee gaan nou niets is minder waar.. het leer is door gescheurd -O- en k heb er niks geks mee gedaan zou dit onder...
  22. reuffneck

    Linkpijp Yamaha R1 1998 / 1999 / 2000 / 2001

    Ik heb hier nog een linkpijp liggen, die sowieso past op een Yamaha R1 1998 / 1999 / 2000 / 2001. De linkpijp is van een yoshimura rs3, maar ik heb de demper zelf gebruikt. foto's en maten kunnen altijd, alleen moeten wel even wachten tot ergens in het weekend :)
  23. reuffneck

    speling slip-on demper

    hallo :W ik zag een leuke demper staan...met een linkpijp die niet onder mijn motor past nu heb ik al een linkpijp voor mijn motor met een buitendiameter van 50mm. m'n huidige slip-on heeft een binnendiameter van rond de 51.5mm, dus een speling van ongeveer .75mm rondom de demper die ik...
  24. reuffneck

    4 cilinder motor loopt op 3 cilinders..

    Help! Heb weer eens een bandit die op 3 cilinders loopt...meestal is dit aardig makkelijk op te lossen door gewoon een hele checklist langs te lopen, maar dit keer heeft dit geen resultaat gegeven. probleem: motor loopt op 3 cilinders. Cilinder 4 ontploft haar mengsel niet. bougiekabels...
  25. reuffneck

    (zeer) laat aangrijpende rem na monteren stalen remleidingen

    Gister lekker m'n remmen reviseren, met nieuwe ringetjes en dergelijke, naja mooi alles schoon, dus weer in elkaar zetten en monteren op de voorpoot :) Toen mooie stalen remleidingen monteren! want he dat is mooier! (en remt vast ook lekkerder enzo :+) naja ook dat was een fluitje van een...
Terug
Bovenaan Onderaan