Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: piepie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Verschil tussen off-road en all-road ?

    Vraagje van een leek!...HELP! :+ We hebben sinds kort een KTM 250 EXC met kenteken. De verzekering vraagt of we een off-road of een all-road motor hebben. Tjeetje....nou vragen ze ons wat...hahahaha. :X Geen idee _O- Dus wie weet wat het verschil tussen deze 2 zijn! Alvast kei...
  2. P

    K&N luchtfilter voor Z1000/Z750

    Iemand interesse in een K&N luchtfilter ???? Type KA-1003 Is nog zo goed als nieuw...(2 maanden oud) Prijs....€ 30,00 (excl. verzendkosten... ) stuur maar mailtje voor meer info... :W
  3. P

    Zwarte elastiek 38 cm

    Wie heeft er een zwarte elastiek met een omtrek van 38 cm en dikte van ongeveer 1.5 cm ? Ik heb deze nodig om onze TomTom rider vast te zetten. Een postbode elastiek ziet er ook zo raar uit.... Dus.... Als je dr een hebt,laat maar weten.. Alvast bedankt.. Groetjes piepie.
  4. P

    Rempomp Kawa ZX10R

    Ik zoek een rempomp en het gedeelte waar de koppelingshendel aan wordt bevestigd van een kawasaki ZX10R bouwjaar 2004-2005.
  5. P

    Afdekdopje van 22 mm

    Wie o wie heeft er een zwart afdekdopje van 22 mm liggen ??? Of iets wat er op lijkt. Nergens te koop! Misschien dat 1 van jullie het nog in een lade heeft liggen in de schuur... Je kan me dr echt heel erg mee helpen. :Y Alvast bedankt, Piepke. :W varkenstaart apestaart hete...
  6. P

    Andere headset voor TT Rider ???

    Wie o wie kan mij helpen ? Onlangs hebben we een TomTom Rider Europa gekocht. Allemaal naar wens behalve......het Bluetooth oortje,die je gebruikt voor bv in de auto. Die dondert er telkens uit...echt irritant. Nou ben ik dus hevig op zoek naar een headset die je om je oor kunt klemmen (je weet...
  7. P

    Wij hebben 2x goudkleurige cover voor de Z1000.Zie

    Wij hebben 2x goudkleurige cover voor de Z1000.Zie foto. Ze zijn nog geen maand oud. We doen ze weg omdat we de crashpads van Rizoma gekocht hebben. Doe een redelijk bod en je kan ze komen halen.(gekocht voor €110) *O*
  8. P

    Ik ben op zoek naar wave remschijven voor een Kawa

    Ik ben op zoek naar wave remschijven voor een Kawasaki Z1000 bouwjaar 2006.
  9. P

    Origineel spul Yamaha R6 2001

    Ik heb nog wat originele dingen liggen van een Yamaha R6 uit 2001. -Originele kuipruit -Originele kentekenplaathouder + verlichting -Origineel achterlicht -Originele uitlaat Dit alles is in goede staat. Prijs: leuk bod! heb je interesse in één van de onderdelen mag je altijd...
  10. P

    Yamaha R6,blauw,2001

    ************ VERKOCHT *********************** *O*
  11. P

    Diverse originele onderdelen ZX10R,2005

    IVM aanschaf andere motor.. Diverse originele ondelen van een Kawasaki ZX10R....2005 Doe een leuk bod....en wie weet. We hebben in de aanbieding ;) : -Originele uitlaat,onbeschadigd -Knipperlichtglaasjes,2 stuks,oranje. -Originele kuipruit -Originele voetsteunen en beugels. -Achterlicht...
  12. P

    Spiegels R6 2001

    Ik zoek een setje schadevrije spiegels van een Yamaha R6 bouwjaar 2001. Gertjan 0621291446
  13. P

    Onderkuipdeel (R6 2001)

    Ik zoek een schadevrij onderkuipdeel rechts van een Yamaha R6 bouwjaar 2001. Gertjan 0621291446
  14. P

    ja ja

    Hop hop daar gaat ie weer
  15. P

    Wie kan mij helpen aan een route.

    Wie o wie kan mij helpen aan de tourtocht met de plaatsjes Groesbeek (de zogenaamde 7 heuvelenweg) en Nijmegen en de dijkenroute(omgeving Nijmegen). Ik kan helemaal niks vinden op het WWW,alleen maar voor GPS....maar dat gaat een beetje moeilijk als je die niet hebt -O- ...hihihihi. Dus Wie o...
  16. P

    Kawasaki ZX10R ,2005,zwart

    Ik heb een Kawasaki ZX10R te koop. gegevens: Kawasaki ZX10R absolute nieuwstaat. -Schadevrij -FABRIEKSGARANTIE TOT MEI 2007 !!! -Kilometerstand 9400 -Onderhoudsboekjes etc aanwezig -Kleur zwart metallic -Nieuwe banden (Pirelli Diablo) EXTRA'S: -Spyball alarm,scm gekeurd met certificaat...
  17. P

    Eujjj...hier Piepie

    Hai hai, Mijn naam is Jantine,26 jaar,rij op een Yammie R6 uit 2001,kleur.......blauw(hahaha...wie niet).Aan mijn motor hebben we al een en ander aan gedaan,en hij is nu zoals ie wezen moet(op een seatcover na dan). Ik woon in Helmond ben getrouwd met mijn menneke Gertjan een kawa ZX10R rijder...
Terug
Bovenaan Onderaan