Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RedP
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RedP

    Lampen vraagje

    Ik heb even een vraagje; weet iemand of het toegestaan is om op je zijspanbak/frame een kleine koplamp te monteren, zodat je buiten het gewone licht ook een stadslichtje en grootlicht mag voeren. Of mag je alleen een breedte licht op je zijspanbak/frame hebben ?
  2. RedP

    Boele’s

    Ik hoorde dat het hotel dicht was daar ?
  3. RedP

    Mijn Nieuwe Choppert

    Hallo sinds hele lange tijd weer een solo motor op de Dam voor me zelf Het is een XS650 Hardtail Choppert Ben al wat ideetjes aan het opdoen om er mijn eigen draai aan te geven, komt goed zo eerst weer verder met de nieuwe werkbank in elkaar lassen
  4. RedP

    Even een vraagje.

    Weet iemand hoe het zit met extra verlichting op je combinatie (wettelijk dan ) ik rijd hier wel eens op de dijk naar het clubhuis maar de verlichting van mijn Motor en span is niet zo heel erg super te noemen (tractor lampje en breedte lichtje )
  5. RedP

    BMW chopper

    Mijn BMW Chopper project; Was er druk mee bezig maar denk er nu toch over om hem of zo te verkopen of om te bouwen naar Caferacer oid
  6. RedP

    Techn. vraagje schommelarm voorvork

    Bij Arie hebben ze ook een voorvork te koop, zit er aan te denken voor de mijne, deze is op de ondervork verbreed en er zitten 2 scharnierende remplaatjes bij. Alleen nu is mijn vraag deze worden op de ondervork afgesteund, dat hoort toch op de voorvorkpooten van de schommelarm voorvork...
  7. RedP

    Zijspan + rijder gezocht

    Voor a.s. Zondag een zijspanrijder met zijspan gezocht Om bij het pauze programma een fotograaf rond te rijden
  8. RedP

    Leeftijd zijspannen

    Hallo mensen vandaag is het 50 jaar terug dat er een kenteken voor mijn BMW R60 is afgegeven Zijn er nog oudere spaannen hier op het forum waar veel mee gereden wordt ????
  9. RedP

    Rooie duif zijn zijspandingetjes

    Hallo zijspanliefhebbers, nu ik hier al een tijdje mee lees zal ik proberen om het 1 en ander neer te zetten over mijn zijspannen, ik begin met een stukje wat over mijn eigen span zal gaan ; Zo hier dan mijn projectje het gaat om een BMW r60 bj '66 met een dnepr zijspanbakkie...
  10. RedP

    Hardenberg 3 oktober

    Wie van de zijspanliefhebbers gaat er naar deze gezellige beurs ? Afgelopen maart zijn we er zelf ook geweest en daar ook wat zijspanforum mensen gezien en gesproken, vind het zelf wel een leuke beurs.
Terug
Bovenaan Onderaan