Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mohonda
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    motorsbokken voor en achter

    Motorbokken voor en achter Simpel en degelijk spul met diverse adapters voor voorbok Denk dat fotos het meeste wel duidelijk maken Ooit gezamelijk ingekocht met aantal leden van Motor-Forum, kan het onderwerp niet meer vinden 60 Euro voor allebei Afhalen Zwolle
  2. M

    Gereedschapskist Powerplustools

    Degelijke gereedschapkist met 6 laden (kogelgelagerd). Powerplustools Kleur: zwart Centrale ladenblokkering en afsluitbaar d.m.v. sleutel.( de onderste 3 laden beschikken tevens over een snelsluiting). 3 laden met binnenafmetingen 16,5 x 27 x 4,5 cm. 2 laden met binnenafmetingen 57 x 27 x 4,5...
  3. M

    Inrijwielklem / parkeer stander

    Inrijwielklem / parkeer stander voor het veilig vervoeren van motorfietsen. Met gepatenteerd kiep/knijpsysteem. Kan eenvoudig op aanhanger of in voertuig worden gemonteerd. Geschikt voor bandenbreedte van 110 mm tot 150 mm en wielen van 16" tot en met 19". Nooit gebruikt ,in nieuw staat...
  4. M

    Carbtune pro 4

    Te koop Carbtune pro met vier Kolommen Prijs 45 Euro Ophalen Zwolle Groetjes Mohonda Ophalen Zwolle
  5. M

    Tomtom Rider 75 euro

    Tomtom Rider 5 Free lifetime maps 4 GB intern geheugen (geen sd kaart mogelijkheid) Heeft me altijd prima de weg gewezen, of leuke routes laten rijden. Af te halen in Zwolle Vraagprijs 100 euro. prijsverlaging naar 75 Euro
  6. M

    Verkocht Heftafel

    Wegens beeindigen hobby te koop heftafel. Werkt nog prima , de pomp is ongeveer 4.5 jaar geleden vervangen. De maten zijn van bovenblad 182 X64. en van van oprijdeel 70 X64. Ik heb hem het meest gebruikt voor een bmw r 1100 rt, wat hij makkelijk kan hebben . Op te halen in Zwolle Prijs is 65...
  7. M

    Te koop onderdelen CBR 929 RR

    Te koop onderdelen cbr 929 RR -Zittingen -achterbrug -spiegels -achterlicht -kuipruitje -tussenstuk met zijstandaard -brandstofpomp -kabelboom -voetsteunen achter -koelwatertankje -Slotenset (CDI Defect) -Omvalswitch -luchtfilter kast Mag weg voor weinig , MOHONDA 5 euro per...
  8. M

    Onderdelen: Cbr 929 RR

    Te koop onderdelen cbr 929 RR -Motorblok defect -achterwiel (Band versleten) -Zittingen -tandwieldrager -achterbrug -spiegels -achterlicht -kuipruitje -tussenstuk met zijstandaard -brandstofpomp -rubbers tandwieldrager -kabelboom -voetsteunen achter -bobines -achteras en blokas...
  9. M

    Benzinetank Bmw R 1100 R

    Zit nog heel redelijk in lak, alleen Deuk in rechterzijde. Wie kan ik hier blij mee maken. dacht zelf aan 40 euro bij graag Ophalen Zwolle
  10. M

    cbr 929 (sc44) motorblok gevraagd

    Te koop gevraagd cbr 929 (sc44) motorblok met vriendelijke groet Moever
  11. M

    Handboek Honda Nighthawk 650

    Te Koop handboek Clymer Honda Nighthawk CB550 en 650 1983-1985 Engelse taal (maar wel veel plaatjes) paar losse bladzijdes en wat vette vingerafdrukken. Vraagprijs 10 euro zonder verzendkosten
  12. M

    Autocom Pro Duo

    Te Koop Autocom Pro Duo Kit 300 Duo Tweedehands door mij aangeschaft echter nooit geinstalleeerd Wel getest, werkt op 12 volt(accu) In pakket: twee headset (met verlengkabels) diverse verbindingskabels Vraagprijs 60 Euro zonder verzendkosten
  13. M

    Gezocht:Middenbok suzuki Freewind

    Ik ben op zoek naar een middenbok voor een suzuki Freewind oftewel een xf650. Iemand toevallig de zijne er onder weg gesloopt????
  14. M

    Oliedruk gereviseerd blok

    Heeft iemand ervaring met het op oliedruk brengen van een pas gereviseerd KAWASAKI Gpz 1000 RX blok, D.M.V. de oliepomp aandrijven met accuschroefboormachine, met uitgenomen koppeling?? Werd mij als tip aanbevolen. Ik heb allen het idee dat de olie er via de rechterzijde van het blok zo...
  15. M

    Gezocht: Oliekoeler GPZ 1000 RX

    Ben op zoek naar een oliekoeler van een GPZ 1000RX
Terug
Bovenaan Onderaan