Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. P

    Suzuki GS500E aangeboden!

    Hallo ik heb hier een Suzuki GS500E staan, bj: 1980 kleur: rood inhoud: 500cc 4 cilinder 4 in 2 uitlaat km-stand weet ik zo niet, k'geloof dat het 37000 was. foto: http://www.marcoluten.com/Photo%203.JPG
  2. P

    Rijlessen en Suzuki GS500E

    hallo ik wil vanaf 4okt rijles nemen, maar weet nog niet precies waar. wie weet welke school het beste is in de omgeving van Hoogeveen?? graag ook eventueel info en prijzen. 2e vraag: ik heb hier een Suzuki GS500E uit 1980 staan. maar is dit wel echt een Beginnersmotor?? zie info...
  3. P

    Suzuki GS500E

    Hallo Ik heb pas een Suzuki GS500E gekocht omdat ik voor mijn motorrijbewijs wou, maar door omstandigheden moet ik hem nu weer weg doen. Info: Suzuki GS500E bj: 1980 4 Cilinder 4 in 2 uitlaat 500CC Lucht gekoeld ik heb pas de Teller kabels vernieuwd, removertrekken geplaatst, remolie...
  4. P

    Altijd Choken

    hey ik heb een tijdje terug een Suzuki GS500E uit 1980 gekocht, en ben hem wat aan het opknappen, maar er is 1 ding waar ik niet uit kom. ik moet hem altijd een tijdje Choken als ik hem wil starten. en als je hem dan soms een tijdje standby wilt laten staan valt hij ook wel weer eens uit. hoe...
  5. P

    Remvloeistof vervangen

    hallo ik heb vorige week een Suzuki GS500E uit 1980 gekocht. maar ik moest wel even de Remvloeistof verversen. hoe moet ik dat doen"?.. er zit nog wel wat in maar dat stinkt en ziet er ook niet echt fris uit. hoe kan ik dat er uit halen en dan de nieuwe Dot4 er in doen"?.. en dus wat in het...
  6. P

    Cilinder schoon maken

    hey met wat voor goed kan ik een Cilinder geod schoon maken"?.. wat is het beste? ik wil dat de cilinder weer mooi glanst naja tenminste er weer goed uit ziet. ..
  7. P

    rem straps/slierten??

    hallo ik zoek van die HendelOvertrekken met die slierten er aan die je om de rem & koppeling hendel doet. wie heeft die voor mij of weet waar ik die online kan bestellen? Grtz
  8. P

    Nieuw hier!

    hallo Ik ben Marco, kom uit het gehucht Zuidwolde. als beroep ben ik Soffeerder en in m'n vrij overige tijd ben ik Gitarist. (MarcoLuten.com) Maandag ;;31-07-06;; haal ik een Suzuki GS500 1985 op. soort: klassieker bouwjaar: 1985 basiskleur: Rood cilinderinhoud: 500 cc aantal cilinders...
  9. P

    Onderdelen voor Suzuki GS500 1985

    Hallo ik haal maandag een Suzuki GS500 uit 1985 op. maar er moet wel een paar dingetjes aan gebeuren.. dat is het volgende: 1x Toerenteller kabel 1x km. kabel ;;die 2 moeten vervangen worden.;; en ik moet nog een Linker Zijkapje hebben want die zit er niet meer bij.(kapje onder de Zit) wie...
Terug
Bovenaan Onderaan