Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: KeesH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Yamaha SZR carburateur loopt over

    Hallo allemaal, Momenteel ben ik voor een bekende een Yamaha SZR 660 (ééncilinder) groot onderhoud aan het geven. Helaas is er aan het ding nogal wat gebeund in de loop der jaren, en probeer ik hem zo origineel mogelijk te krijgen. De brandstofpomp is door de vorige eigenaar vervangen door een...
  2. K

    Vorkdop CB Sevenfifty zit nogal vast

    Hallo allemaal, Soort van routineklusje voor mij... voorkolie vervangen. Echter zit bij de Sevenfifty de dop nogal vast. Bij 1 poot is het me gelukt om de dop te lossen (binnenzeskant 17 mm), heb met het heteluchtpistool erop gezeten en heb de dop een klap met de hamer (en een slagdop ertussen...
  3. K

    Koffersteun Yamaha Tracer 9 zwart maken

    Hallo allemaal, Over een tijdje komt mijn nieuwe Yamaha Tracer 9 GT, momenteel ben ik alvast aan het bedenken wat ik wil veranderen... De bovenste koffersteunen heeft Yamaha grijs gemaakt, ik vind dit niet zo mooi aangezien dit afsteekt bij de rest van de achterzijde (= zwart). Ik wil ze dus...
  4. K

    Professioneel gespoten zijkappen Yamaha MT-09 blazing orange (DOM8)

    Te koop: Professioneel gespoten zijkappen voor een Yamaha MT-09 (2014-2016) in de kleur 'Blazing orange' - Deep Orange Metallic 8 (DOM8). Maakt de motor minder zwart en geeft hem dat snelle, flitsende uiterlijk wat hij verdient. Incl. achterkap. In zeer goede staat, enkel een paar...
  5. K

    Hepco & Becker C-Bow beugels voor tassen/koffers Yamaha MT-09

    Te koop: C-Bow dragers voor Hepco & Becker bagageoplossing (Orbit zijkoffers of tassen) voor een Yamaha MT-09. Ze zijn sowieso geschikt voor MT-09's van 2014-2016, maar in principe ook voor latere modellen (2017 e.v.). Echter, bij de latere modellen dienen de knipperlichten wel te worden...
  6. K

    Corbin zadel Gunfighter & Lady voor Yamaha MT-09 (alle modellen)

    Te koop: Corbin Gunfighter & Lady zadel voor een Yamaha MT-09. Zeer comfortabel zadel door de bredere, vlakkere vorm en de dikke, stijve basisplaat (10 mm, glasvezelversterkt). De drukverdeling is geheel anders dan bij de standaard zadels van de MT-09. Ook een ander aftermarket-zadel, zoals een...
  7. K

    Universele sportieve Hepco & Becker Orbit zijkoffers

    Te koop: Hele mooie sportieve zijkoffers van het merk Hepco & Becker, type Orbit (22L per stuk). Deze solide koffers zijn van kunststof gemaakt, met een carbon look. De koffers dienen op een C-Bow beugel te worden gemonteerd, deze zijn voor vele modellen verkrijgbaar. Met de sleutel sluit je de...
  8. K

    Bags Connection (SW-Motech) Engage Sport tanktas

    Hallo allemaal, Wegens overcompleet te koop een mooie (gebruikte) tanktas van Bags Connection (SW-Motech), de Engage Sport. Inclusief regenhoes. Eveneens nog een tankring te koop voor een Honda en Suzuki.
  9. K

    Onderdelen Yamaha MT-09 / XSR900 (sommige onderdelen voor MT-10)

    Heren, Wegens verkoop van mijn Yamaha MT-09 heb ik een aantal accessoires voor de o.a. de Yamaha MT-09 te koop... te weten: - Radiatorbedekking origineel Yamaha 1rc-f2467-00-00 - MT-09 2014-2016 - Flyscreen origineel Yamaha - model 2014-2016 - Bagagedrager origineel Yamaha 1rc-248d0-02-00 -...
  10. K

    Koppeling MT-09

    Dames/heren, Al een tijdje ervaar ik (of heb ik het idee) bij de MT-09 een beetje een slecht doseerbare koppeling. Het voelt alsof de koppeling slechts een aangrijpingstraject van 5 [mm] (of zoiets) heeft. De kabel is in goede staat (bij 26k vervangen) en de speling van het (niet-afstelbare)...
  11. K

    Onrustige wegligging MT-09 (hobbelen/trillen)

    Hallo allemaal, Momenteel ervaar ik met mijn MT-09 bij lagere snelheden (ca. 55 - 70 km/u) een hobbel op bijna alle wegen; ik denk dat de hoogteslag de boosdoener is. Het voelt alsof je op een hobbelpaard zit. Nu heb ik de band een halve slag verdraaid gemonteerd (stip tegenover het ventiel)...
  12. K

    Hepco Becker Street zadeltassen voor C-Bow

    Te koop: Zadeltassen voor een C-Bow systeem van Hepco & Becker. De tassen zijn uit te ritsen van 21 tot maximaal 23 liter inhoud per tas. De tassen hebben een waterdichte binnentas. Doordat de tassen op een rek (C-Bow) worden gemonteerd, raken ze de motor niet en kunnen ze ook geen krassen...
  13. K

    Balanceerbok

    Te koop: Balanceerbok, in goede staat. Netjes in de verf en incl. as en conussen. Prijs: 30 euro.
  14. K

    Te koop: sportieve handschoenen IXS RS-200 - 4XL

    Te koop: Sportieve handschoenen van het merk IXS, model RS-200, maat 4XL. Absoluut als nieuw, slechts 5x gedragen. Prijs: €75,-. Onlangs zijn deze handschoenen onder garantie vervangen i.v.m. een defect aan de oude. Dit zijn de nieuwe en ze vallen helaas te groot voor me. Contact via PB.
  15. K

    Aangepast zadel Yamaha MT-09

    Te koop: Aangepast zadel voor een Yamaha MT-09 bouwjaar 2014-2016 (eerste model). Het zadel is geheel vanaf de originele basisplaat opnieuw opgebouwd. Daarbij is de plek van de berijder ca. 3 tot 4 cm omhoog gekomen, die van de passagier ca. 3 cm. Tevens is de plek van de berijder flink...
  16. K

    Secundair luchtsysteem MT-09 verwijderen (AIS)

    Hallo heren, Sinds een tijdje heb ik een Yamaha MT-09 met een volledig Arrow uitlaatsysteem (zonder katalysator). Ik rij met aangepaste dB-killer, maar toch knalt het ding bij remmen op de motor flink in de uitlaat. Zonder dB-killer was het meer een BBQ, knalde echt hard. Nu hoorde ik van...
  17. K

    Koelvloeistof ververst: temperatuur stijgt sneller

    Heren, Gisteravond heb ik de koelvloeistof van mijn Yamaha MT-09 ververst. Niet moeilijk, had ik bij mijn Bandit ook al eens gedaan. Echter het volgende valt mij op. Voorheen vond ik al dat de MT over het algemeen op een lage temperatuur loopt: ca. 70 graden nominaal, beetje afhankelijk...
  18. K

    Wanneer voorkettingwiel wisselen?

    Hallo allemaal, Mijn motor (Yamaha MT-09) heeft met de originele kettingset nu ca. 17.000 gedraaid. Het plan was eigenlijk om 'op de helft' van de levensduur van de kettingset het voorste kettingwiel te vervangen. Maar ja, wanneer ben je op de helft :P? Ik ben een zeer actieve smeerder met...
  19. K

    Te koop: Michelin Pilot Road 4 120/70-17

    Te koop: Gebruikte voorband Michelin Pilot Road 4. Profieldiepte 2,5 [mm] midden, tot ca. 2,8 [mm] aan de zijkanten. Achterband is op en ik wil met Dunlops het nieuwe seizoen beginnen. Prijs n.o.t.k.
  20. K

    Handvatverwarming: origineel of niet

    Hallo allemaal, Ik sta op het punt om handvatverwarming voor mijn Yamaha MT-09 te kopen. Nu twijfel ik nogal tussen een exemplaar van Yamaha, Oxford of Datatool. Kortgezegd is de Yamaha het mooiste qua uiterlijk (handgrepen, geen losse bedieningsunit, zit aan het linkerhandvat vast) maar...
  21. K

    Dynojet o2 controller/eliminator Suzuki

    Te koop: Dynojet o2-controller (eliminator) voor Suzuki (welke modellen exact weet ik niet precies). Heeft gemonteerd gezeten op een GSF650k7, maar past vast op meerdere modellen. T.e.a.b. - graag contact via PB.
  22. K

    Bagagesysteem Hepco&Becker C-bow GSF650/GSF1250 GSX650F/1250

    Te koop: Bagagesysteem (C-Bow) - beugels van het merk Hepco & Becker voor de montage van zadeltassen van o.a. Hepco & Becker. De tassen worden met een slotje aan de beugels vergrendeld. De beugels raken de motor niet, dus gegarandeerd krasvrij. Aantal seizoenen gebruikt, in zeer nette staat...
  23. K

    Relais 7-polig Suzuki (voor LED-knippers)

    Te koop: Relais voor Suzuki motorfietsen voor het gebruik van LED-knipperlichten en gloeilampjes met 10 Watt. Het relais wordt in plaats van het originele Suzuki relais geplaatst. Plug and play dus! N.O.T.K. Graag contact per PB.
  24. K

    Rebound USD vork MT-09

    Hallo allemaal, Vanavond ben ik maar eens begonnen met het monteren van Hyperpro veren in de USD-voorvork van mijn MT-09. Ging hartstikke goed, totdat ik beide poten weer dicht had zitten en beide poten afzonderlijk (op de grond) liet in- en uitveren. De vork van de MT-09 heeft een...
  25. K

    Rebound USD vork MT-09

    Hallo allemaal, Vanavond ben ik maar eens begonnen met het monteren van Hyperpro veren in de voorvork van mijn MT-09. Ging hartstikke goed, totdat ik beide poten weer dicht had zitten en beide poten liet in- en uitveren. De vork van de MT-09 heeft een rebound-verstelling op de rechterpoot...
Terug
Bovenaan Onderaan