Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: High Octane
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. High Octane

    Voorspatbord GSXR 1100 90-92

    Ik ben opzoek naar een voorspatbord voor een GSXR 1100 90-92. Dus voor de USD voorvork. Als iemand wat heeft liggen voor een leuk prijsje, laat maar horen! Mag eventueel ook aftermarket zijn, als het maar niet een TE fighterachtig kapje is. Thanks, Alex
  2. High Octane

    Uitlaat systeem Suzuki GSX-750-ES

    Er is in mijn originele systeem iets van binnen losgeraakt.. en dat tikt/ratelt als de ziekte.. Aangezien deze systemen dichtgelast zitten.. is het er ook niet uit te krijgen. Als iemand iets heeft liggen, origineel dan wel aftermarket. Hoor ik het graag! Gr. Alex
  3. High Octane

    Clip-ons 41mm

    Ik ben al enige tijd opzoek naar clipons voor mijn GPZ om de zitpositie iets aan te passen. Ik heb al enkele slopen gebeld, een paar motorshops die 2ehands nog wel eens wat hebben liggen... maar nog geen succes. Een bedrijf op SoT zondag zou me ook nog trug bellen als hij iets had liggen. Want...
  4. High Octane

    Halleee!

    Goededag mede motorwauzen :+ Ik spookte hier al langere tijd rond, maar ik dacht ik stel me toch maar eens voor. Ik ben Alexander, 24 jaar en rondzwervend in Amersfoort. Verder ben ik student Automotive Engineering te Arnhem. In mijn vrije tijd ben ik bezig met de dragracesport.. (oa 2 jaar...
Terug
Bovenaan Onderaan