Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RotaxMax
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RotaxMax

    Honda VFR800

    Zeer mooie en originele Belgische Honda VFR800 V-Tec met DCBS, eerste inschrijving 08/2004, slechts 18500km. Originele 3 delige kofferset in zelfde kleur, seatcover, handvatverwarming, MRA verstelbare kuipruit (originele meegeleverd), GPS Zūmo600 met moto en auto cradle. Banden in nieuwstaat...
  2. RotaxMax

    Belgische CBR600 FS

    Aangeboden : Belgische CBR600FS van 2001 Rossi replica (Nastro Azzurro) met 20600km op Extra's : - luchtfilter K&N - stalen remleiding vooraan van Bike Design - Undertail met ingewerkt led achterlicht en led knippers van Topline - hugger van Topline - verstelbare Titax...
  3. RotaxMax

    Belgische CBR600FS

    Aangeboden : Belgische CBR600FS van 2001 Rossi replica (Nastro Azzurro) met 20600km op Extra's : - luchtfilter K&N - stalen remleiding vooraan van Bike Design - Undertail met ingewerkt led achterlicht en led knippers van Topline - hugger van Topline - valdoppen van Bike Design (niet...
  4. RotaxMax

    Wieke Tingels "Babyborrel" 29 juni 2008

    Op 26 mei is onze dochter Kirsten geboren. Om dit te vieren nodigen wij jullie uit voor een hapje en een drankje op Kirsten's babyborrel. Jammer genoeg kan ik jullie niet uitnodigen om nadien een ritje te doen, maar het staat alle aanwezige Tingels natuurlijk vrij om nadien de buurt eens te...
  5. RotaxMax

    wel notificaties, geen berichten

    De laatste tijd doet het volgende probleem zich voor : ik krijg telkens een notificatie dat er een nieuwe bericht in een topic komt, maar bij het verversen van de pagina staat er geen bericht. Wil ik de berichten lezen moet ik zelf ff reageren in het topic en dan lukt het wel om de...
  6. RotaxMax

    Repsol Hemd

    Hallo, ik gooi hier een nieuw Honda Repsol hemd in de verkoop. Het is 1 maal gepast en teklein bevonden. Maat : XL (denk eender dat het een L is) Prijs : 30 euro + verzending (word verzonden vanuit Belgie)
  7. RotaxMax

    Belgische CBR 125 Repsol

    Hallo, ik heb hier een Belgische CBR 125 in repsol kleuren te koop staan. Hij is van 05/2005 en heeft ongeveer 6000km op de teller staan. De motor heeft een beetje valschade aan de rechterkant. De vraagprijs is €1550,- Intresse ? Laat maar iets weten.
Terug
Bovenaan Onderaan