Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: CherryB
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. CherryB

    Utrecht deel 32 - Alex MF Beeb van het jaar

    Mooi begin van een nieuw leven en zo ook van een nieuw deel Utrecht! Welkom op deze bijzondere wereld Alex *O* *O* *O* Dat je maar een hoop motorvriendjes en vriendinnetjes zult krijgen straks :Y Ronald & Christa GEFELICITEERD met jullie mooie ventje!
  2. CherryB

    Utrecht deeltje 31 - XXXI - nieuw jaar, nieuw begin - 2009

    Jaja, hier gaan we verder... *O* *O* *O* Het is 2009! Maak er een mooi motorjaar van, beste vrienden uit Utrecht en omgeving! Blijft het droog? Zoek dat zelf maar op via buienradar Wie horen er bij MFU? Dat weten we eigenlijk al tijden niet meer... Agenda 31 januari 2009 mffm...
  3. CherryB

    BMW R1200GSA 2006

    In verband met een kleine op komst, gaan we de GSA van mijn vriend verkopen: GSA 1200 15.501 km Augustus 2006 (dus nog 3 maanden fabrieksgarantie) Opties (BMW-origineel): ABS Cilinder beschermers Alarm boordcomputer Handvatverwarming Verstralers Kofferrek Top en Zijkoffers...
  4. CherryB

    Lasergamen - Gooiers & Utrechtenaartjes - 24 februari 2008

    In opdracht van Xtra (die is druk bezig met zijn trapfiets op deze mooie maandag): We gaan na de zeer geslaagde twee uitjes karten, maar eens op elkaar schieten en wel in de vorm van Lasergamen *O* Datum: 24 februari 2008 Tijd: rond 14.30 uur Locatie: Q Zone Prijs: voor het lasergamen...
  5. CherryB

    MFU Special Edition for Gidsie & Ciska - Jubileum deel 25

    Welkom welkom allemaal in dit speciale deel van Motormeetingen Utrecht :Y Dit is deel 25 *O* en dit is niet alleen de Jubileum editie maar zelfs de: SPECIAL EDITION for Gidsie & Ciska Namens alle MFU-ers (en Gooi-ers en Tussen de rivieren), thumbs up voor jullie beiden, alle sterkte in...
  6. CherryB

    Motormeetingen Utrecht deeltje 24!!!!!! *O*

    Topic numero 24 alweer!! Verzamelen maar, herfst -en winterbikkels uit Utrecht en wijde omstreken!!! Onze historie: Utrecht Me(a)etingen 2004!! Motormeetingen Utrecht 2005! Motormeetingen Utrecht, Deel 2 (eindelijk :P ) Motormeetingen Utrecht, deel 3 Motormeetingen Utrecht, deel 4...
  7. CherryB

    TK: Yamaha Diversion 600 '93 - weinig km's!!

    Te koop: Yamaha Diversion 600 '93 met WEINIG KM'S!! Ik heb een nieuwe motor gekocht dus mijn zeer nette Diversion mag naar een nieuwe eigenaar of eigenaresse. Slechts 29.000 km gelopen, nieuwe banden, nieuwe kettingset + tandwielen, nieuwe remblokken, brandstofpomp door Yamaha...
  8. CherryB

    GEZOCHT: onderste kroonplaat R1/rn09

    Zie titel, als je iets hebt liggen, mag je ook mailen (zie profiel)
  9. CherryB

    Dit is ik!!

    Hellow! Nog een 'newie' op deze site!! :W Onder zware druk van vriendlief :9 begin ik volgende week aan mijn eerste motorrijles!! Gelukkig wel al ruim 10 jaar auto-ervaring en inmiddels een behoorlijk aantal km's achterop de FJ gezeten, maar nu wordt het echt tijd dat ik zelf ga :] Heb...
Terug
Bovenaan Onderaan