Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: @ngelpower
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. @ngelpower

    Grit zeta dames jas damesmaat 44

    te koop mooie leren Grit Zeta dames jack maat 44 veel te klein gekocht echt een nieuwe prachtige leren jas is mij veel te krap maar 1 week gebruikt elastische stukken in taille en binnenkant van de mouwen met beschermstukken in de mouwen en schouders ik heb nog meer foto's...
  2. @ngelpower

    TK, Yamaha diversion 600s bj 93

    nette motor nieuwe accu, oliefilter, ketting en tandwielen 2010 banden voor en achter nog geen jaar oud 2010 1000 km mee gereden ik rijd te weinig door de reuma en het steeds slechter zien en vind het jammer dat hij niet uit zijn hokje kan. en verdient een nieuw baasje. ;) de motor...
  3. @ngelpower

    GRID dames jack maat 44=L

    cht een nieuwe prachtige leren damesjas heb er maar 10 km mee gereden is mij veel te krap (borsten) wat erg jammer is, juist omdat ik lang naar deze jas had gezocht elastische stukken in taille en binnenkant van de mouwen ik heb nog meer foto's kleuren: zwart /rood /grijs oksel tot...
  4. @ngelpower

    Grit Zeta maat 44 leren dames jas

    te koop!!mooie Grit zeta dames jack veel te klein gekocht echt een nieuwe prachtige leren jas is mij veel te krap maar 1 week gebruikt elastische stukken in taille en binnenkant van de mouwen met beschermstukken in de mouwen en schouders ik heb nog meer foto's kleuren: zwart /rood...
  5. @ngelpower

    remlicht blijft branden...

    een nieuw band achter erop gezet, hoor ik een ratelende ketting, dat is nu wat aangespannen en hoor die niet meer. :) rijd ik van mn werk terug, word ik door een automobilist aangesproken dat mijn remlicht blijf branden ( toch aardig van die vent). hoe kan ik dit verhelpen :$
  6. @ngelpower

    slome diversion

    (ook bij techn. geplaatst) een vraag: heb mijn div 600 een paar weken, de vorige eigenaar is een type: rustig rijden en kalm an. :z nu is de motor niet vooruit te branden en ga dus bij een verkeerslicht niet vooraan staan als er veel voor staat, simpelweg omdat het niet erg snel optrekt...
Terug
Bovenaan Onderaan