Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Ray1981
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Ray1981

    Wees eens eerlijk...ben jij een aso...? [Poll]

    de laatste paar weekeinden zijn er weer heelwat motorrijders verongelukt. de politiek en media besteed er even veel aandacht aan en op sites zoals de telegraaf staan vele reacties van koekblikkers dat motorrijders de grootste aso's zijn. rijden te hard, keihard door files, inhalen, etc...
  2. Ray1981

    zoef....Pats...helemaal plat :(

    dan denk je ff een lekker stukje te gaan toeren met je huisgenoot achterop.... ff een paar mooie bocht weggetjes en dan ff naar de super om met twee pakken ijslolly's in je pak weer richting huis te gaan (dan lijkt het net of je mannentitten hebt :'). lang genoeg gereden om weer iemand...
  3. Ray1981

    opschakelen hoge versnelling..schiet in vrij..?

    Hallo mensen, ik heb een cbr 600 f3 met 24k op de klok. de laatste tijd rij ik wel fel (power wheely's, heel snel opschakelen, etc--> misschien dat ik iets teveel verlang?). maar nu heb ik al een paar maal dat als ik opschakel en de koppeling weer laat opkomen hij niet in de versnelling...
  4. Ray1981

    Bijna gepakt ervaringen met de politie ..

    De laatste tijd wel een beetje geluk met de motor. afgelopen vrijdag een flinke rit gemaakt door duitsland. daar trek ik me niet zo veel aan van de snelheid maar toen ik de grens weer over ging zat ik nog steeds een beetje in het goede tempo. ik rij een 50 km straat op waar een paar slome...
  5. Ray1981

    Ervaring met Chinese spanningsregelaars (ja Honda)?

    aangezien mijn spanningsregelaar van mijn honda cbr 600 ws kapot is ben ik aan het schooieren op internet voor een goedkope oplossing (ik blijf deels hollander). origineel zit die snel boven de 100, goede imitatie 80, duitse ebay 50 en op de chinese ebay vond ik er dus een voor ongeveer 25...
  6. Ray1981

    accu dood of iets anders?

    Vanochtend op het fijne idee gekomen om deze week de motor mee te nemen voor mijn dagelijks vervoer. thuis start ik hem en merk dat hij een beetje moeite heeft met starten. d8, zal wel door het koude weer komen. ik rij weg en besluit bij een tankstation even wat te roken te halen. wil de...
  7. Ray1981

    Ik vroeg me af waarom ..

    bij een motor het schakelen zo "vreemd"is. hij staat in neutraal, 1 naar beneden is dus de een, een ferme tik naar boven de 2 en dan zo verder tot de hoogste versnelling. (1-0-2-3-4-5-6) waarom is het laagste punt niet de neutraal en dan gewoon omhoog (0-1-2-3-4-5-6) en waarom zit de...
  8. Ray1981

    Rempedaal cbr 600 F3 PC31 (bj 1998)

    Hoi mensen, ik ben op zoek naar een rempedaal voor mijn f3 in goede staat voor uiteraard weinig :') als iemand nog zoiets heeft liggen. ook een zijkuip rechts in de kleurstelling rood-wit-paars ben ik eventueel in geinterresseerd als die in zeer goede staat is of een stickerset voor...
  9. Ray1981

    En daar ging ik...

    Vorige week zondag ontwaken en zien dat het een mooie dag is. die dag zou ik naar mijn vriendin gaan maar besloot nog f een ommetje met de motor te maken want mooi weer is zeldzaam. ik tuf van huis weg naar de lutte alwaar ik besloot om ff duitsland in te rijden om in een pittoresk plaatsje...
  10. Ray1981

    Communicatiesetje (twintalker 6800) aanpassen

    Hoi mensen, ik heb dus sinds kort dit setje: Lidl Nederland nu vind ik de doppen en de microfoon die erbij zitten nou niet bepaald makkelijk... ik vroeg me af of je een nieuwe doppenset en microfoon kunt kopen die veel kleiner zijn. dus zeg maar gewoone mp3-speler oordopjes en...
  11. Ray1981

    Bekeuren omdat het moet ..

    NRC - Nieuws, achtergronden en onderzoeksjournalistiek ik had al zo'n idee dat de burger weer de dupe zou worden van de stakingen. de politie doet hun werk dus niet voor de verkeersveiligheid of handhaving openbare orde maar zijn dus het verlengde van de belastingdienst. weer te...
  12. Ray1981

    Het CBR600F/FS TOPIC Deel 17

    Hét Honda CBR600F/FS topic DEEL 17 *O* OFFICIEEL HET GEZELLIGSTE TOPIC VAN 2008 *O* Wat gebeurde hiervoor? HET Honda CBR600F topic!!!! HET Honda CBR600F topic deel 2!!!! HET Honda CBR600F topic deel 3!!!! Het Honda cbr600f topic deel 4 Het Honda cbr600f topic deel 5 Het Honda...
  13. Ray1981

    Vrouw achter het stuur, bloed aan de muur...

    Althans dat is de mening van een bepaalde user hier: en nog meer in dit topic: Ongeluk met motorrijder op Middenweg in Sittard 21-05-2008 maar goed. zijn vrouwen idd een stel zombies achter het stuur die met de tepels sturen en de spiegels gebruiken om hun make-up bij te werken...
  14. Ray1981

    Remblokken voor een cbr 600 f3?

    hallo allemaal, ik wil binnenkort eens mijn remblokken vervangen (voor) van mijn f3. nu heb ik een beetje gekeken en op louis.de vind ik de volgende remblokken per 1 set! saito remblokken sintelmetaal a 22,95 euro saito remblokken organisch a 16,95 euro lucas remblokken sintelmetaal...
  15. Ray1981

    Hoe eerlijk is jouw garage?

    bovenstaande bericht gaat natuurlijk over auto's maar dit kan ook zo zijn met motoren, wat zijn jullie ervaringen? ikzelf heb ooit mijn achterband laten vervangen toen de garage tijdens de werkzaamheden zei dat ook mijn complete kettingset vervangen moest worden. enige tijd later ben ik...
  16. Ray1981

    Tot 35% minder brandstofverbruik met aceton????

    Chiptuning is uit, nagellak remover is in! http://www.wistudat.info/m1.html het klinkt heel mooi dit. zou betekenen dat we extreem veel op brandstof voor koekblik kunnen besparen maar zou het ook werken voor de motor? iemand al ervaringen of meer info hierover?
  17. Ray1981

    Irridium Bougies CR9EHIX-9

    NGK Irridium IX bougies type: CR9EHIX-9 aantal: 4 De voordelen op een rijtje: * Hoge betrouwbaarheid * Snellere Acceleratie * Minder brandstof verbruik * Betere Ontsteking * Motor loopt beter * Dubbele levensduur t.o.v. standaard bougies * Geen...
  18. Ray1981

    Instellen maximum snelheid duitse Autobahn ..

    FOK.nl cookie-informatie Nou lekker dan, lijkt wel of de linksen alle gemakken en pleziertjes wil ontnemen van het volk |( woon zelf 2 km van duitsland en de autobahn was altijd wel fijn. met de motor nog niet hard gereden maar als we uitgaan of ergens heen moesten is het fijn als je...
  19. Ray1981

    Regina Kettingset...nog steeds beroerd?

    Hoi allen, ik heb zojuist voor 90 euro een complete regina kettingset voor mijn cbr 600 f3 besteld bij louis. "KETTENSATZ REGINA Z-RING CBR600 97-98 (108/15/43) " ik vond het een zeer goedkope aanbieding en aangezien de normale prijs 165 is en ik wel vetrouwen heb in louis als een...
  20. Ray1981

    Pas op ..... eikels!

    mocht je automatisch aan deze twee denken... daarvoor ook maar meer voor deze en deze zijn natuurlijk ook eng: zag ze dit weekend een paar maal liggen in grote aantallen en ook in bochten :X een vriend wees me er al op voordat ik ging rijden maar kan me voorstellen dat je...
  21. Ray1981

    Dure onderdelen (kappenset) voor weinig/spotprijs!

    Hoi mede MF-ers ben de laatste twee weken behoorlijk actief op ebay en zodoende al wat leuke dingetjes voor weinig tegen gekomen voor mijn cbr. onlangs kocht ik een kuipruitje donker voor mijn cbr voor 6 dollar, 30 dollar bezorg, totaal omgerekend 26 euro waar je in europa 65 voor...
  22. Ray1981

    Paulus de verkeerskabouter

    Zag het voorbij komen op geenstijl en hier zie je nederlands meest irritante moraalridder in een onvergetelijke positie! wat schattig is die he, de boosaardige tuinkabouter van koos spee. (ps, wie vind het schepje en harkje op de foto :P )...
  23. Ray1981

    Nieuw soort flitspaal (motor-rijder-proof)

    Vandaag op het werk hadden we dus weer een gesprek over vervelende flitspalen. ik vertelde vrolijk dat in de meeste gevallen wanneer je van voren word geflitst er voor de motorrijder weinig aan de hand is. een collega vertelde me dat dat in de toekomst verleden tijd zou zijn aangezien er nu...
  24. Ray1981

    Langzaam Leeglopende achterband?

    Ik was zonet even aan het prutsen met mijn motor en terwijl ik erop zat vond ik de achterband indeuken als ik op en neer ging. ben afgestapt en ik don met mijn duim de band wel een stuk indrukken, lijkt me niet helemaal oke? ik heb de band ooit eens op de juiste temp gebracht toen het mooi...
  25. Ray1981

    Superbikeparty/ Lagerverkauf Duitse zaken

    Hoi mensen, afgelopen week ff bij hein gericke en louis geweest en die vertelden dat ze as zaterdag 7-7-2007 superaanbiedingen hebben. ikzelf moet helaas werken maar heb al een verlanglijstje aan vrienden mee gegeven ;) Dus als mensen nodig spulletjes nodig hebben of een leuk dagje...
Terug
Bovenaan Onderaan