Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: zx12soldier
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Z

    motorshow Wim ter Braake motoren

    In het weekend van 13,14, en 15 november heeft Wim ter Braake motoren een grote opruiming en zijn er andere leuke acties, voor meer info kijk hier maar even: http://www.terbraake.nl/pdf/20-jaar_showmailing.pdf of anders kijk even op hun website: Wim ter Braake Motoren - Nijeveen -...
  2. Z

    onder 4000rpm slecht lopen zx9r

    Als ik tijdens het rijden onder de 4000rpm blijf heb ik last van een lijkt wel stotterende motor, hij houd iets in en hij loopt onregelmatig. Bij een stationair toerental heb ik nergens last van, bij een toerental van boven de 4000rpm lijkt het op te houden. Dit alles is vooral goed voelbaar in...
  3. Z

    plaatsen foto vanuit bestand

    gnavond als ik de foto van m'n nieuwe aanwinst wil laten zien welke opdracht regel moet ik dan gebruiken???????
  4. Z

    vandaag nieuwe motor opgehaald

    Vandaag was het de grote dag, ik kon namelijk de motor gaan ophalen, samen met de vrouw in het koekblik en op naar de dealer. De afstand van mijn huis naar de dealer is ongeveer een kleine 60 kilometer, onderweg heerlijk genoten van het sneeuw wat rustig naar beneden dwarrelde. Eenmaal bij de...
  5. Z

    wat controleren na winterstalling

    wat zijn de punten die je moet controleren als je de motor weer in gebruik neemt na de winterstop, en wat moet je vervangen?
Terug
Bovenaan Onderaan