Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: JAMF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. JAMF

    Storende WhatsApp reclame

    Sinds een paar dagen krijg ik regelmatig dat de hele pagina wisselt naar een venster dat schreeuwerig roept dat mijn whatsapp verlopen is. (Chrome Android) Advertenties op MF horen erbij, maar dit gaat wel heel ver.
  2. JAMF

    TDM start niet meer (dat krijg je als je er diesel ingooit)

    Ben weer lekker bezig geweest - denk ik Gisterenmiddag na het werk getankt, daarna nog 1,5 km naar huis gereden. Vanochtend geen sjoege .... kwartje begint te dalen..... waarom moest ik maar 24 euro aftikken voor een tank waar ik normaal 30 of 32 euro voor betaal ? Snuffelen aan tank...
  3. JAMF

    Goretex proshell en goretex lockout ritsen

    Omdat ik gewoonlijk het hele jaar doorrij, heb ik een textielpak. Een broek en een jas van Evolution, beide met 'waterdichte' z-liner. Het waterdichte is er inmiddels wel vanaf, dus ik ben op zoek naar een beter pakkie. De punten die ik in een goed motorpak zoek zijn Waterdicht: GoreTex...
  4. JAMF

    [GESTOLEN] Rode Suzuki RF900R MT-08-SF

    In de nacht van zondag op maandag is van een maat van me de motor uit zijn schuurtje gestolen: Locatie Rotterdam-zuid nabij oprit Brienenoordbrug Een Rode Suzuki RF900R Kenteken MT-08-SF
  5. JAMF

    Is een 'auto' slechts een auto en geen motorvoertuig ??

    Bij toeritdoseerinstallaties (Scrabble !!!) Staat meestal een bord : Bij groen één Auto (bij rood één foto staat er ook wel eens bij) In hoeverre kan ik dit met de motor negeren ? (wegens geen auto) Kweetut: voordringen bij een TDI (Scrabble afko) is geen sportieve actie TENZIJ: je niet...
  6. JAMF

    Aansprakelijkheid bij toertochten

    We willen binnenkort met wat mederijders uit de kroeg een ritje (200 - 250 km.) gaan doen. Nu heb ik ooit ergens gelezen dat als er tijdens zo'n ritje een ongeval(letje) plaatsvindt, dat de eerste de beste letselschade advocaat de vermeensde aanstichter van de toertocht aansprakelijk kan...
  7. JAMF

    [NSU Max 1953] Alle mogelijke info gezocht

    bron:www.nsu.nl Gezocht voor restauratie/wederopbouw project: Alle mogelijke info over de NSU max 1953 1: een WPH of een sleutelhandleiding zou zéér welkom zijn 2: exploded view tekeningen van blok, carb, remnaaf etc 3: gedetailleerde foto's van gerestaureerde max'en 4...
  8. JAMF

    Rug breken door broodtrommel (met broodje aap)

    Hoorde van iemand die mij met rugzak op de motor zag stappen, dat er eens iemand zijn rug gebroken heeft op zijn eigen broodtrommeltje. Hij doelde dus op het gevaar van harde voorwerpen op de rug meesjouwen. Om in mythbusters termen te spreken, plausibel. maar een beetje googlen op dit...
  9. JAMF

    Ketting + tandwielen aanschaffen ... welke en waar ???

    Ben toe aan een nieuwe set tandwielen en een ketting voor mijn TDM 850 (4tx) (zoekfunctie al gedaan....... te lui om 12202 berichten na te lezen) Nu zit er een DID 525 Hv o-ring ketting op, maar als ik ga zoeken vind ik ook X-Y-Z- ringen. en welk merk is het beste volgens...
  10. JAMF

    Sprocket brake ???? Waarom ???

    Las in BigTwin over een bike met een sprocket brake. ofwel in gewoon hollands een achtertandwiel dat ook als remschijf dienst doet. Zoiets dus: Lijkt me lastig met smeren ... vet en remblokken verdragen elkaar niet zo best dacht ik .. en 't lijkt me dat die ketting behoorlijk vies...
  11. JAMF

    Nieuwe Avatar voor JAMF

    Of liever niet ???????? Het is zonder de muziek ..........
  12. JAMF

    waardeloze actie van Shell (Boycot!!!!)

    Bij Vpower krijg je een ferrarimodelletje voor 1 euro In mijn fiets krijg op 't matje 22 liter, en dan mot ik douwe naar 't pompstation Lekker sociaal voor de motorrijders Ik kots erop, geen Vpower meer, haal wel verbeterd sap bij BP , krijg je gewoon freebies en je mag ook gewoon meedoen...
  13. JAMF

    Banden (welke, waar te koop)

    Ongetwijfeld al 1 miljoen keer over ge-topic-t en gepost: Maar met de Fantastische zoekfunctie ....... Ergo, Mijn TDM is toe aan nieuw rubber; ------------------------------------ Werkplaatsboek geeft aan : Bridgestone BT 54 F / R Pirelli MTR 03 /04 Michelin Macadam 90X Wielmaat voor ...
  14. JAMF

    Radiale remmen

    Weet iemand hier wat er bedoeld wordt met radiale remklauwen ??? Heeft het te maken met in welke richting de druk gegeven wordt?? Of met de plaats van montage ?? Waarom komen ze alleen op voorwielen voor ?? Hoe heet de "gewone" tegenhanger ?? Leuk die artikelen in die motorblaadjes, maar...
  15. JAMF

    Led knipppers

    Ben op zoek naar led knippers voor kuipmontage (klein, druppelvormig, helder glas) iemand een webshopje ???
  16. JAMF

    Was 't effe vergeten

    Toch nog maar effe voorstellen. Jeroen, 31 jaar Yamaha TDM 850 1998 als je nog meer wilt weten, moet je maar posten.
  17. JAMF

    Gezocht: Yam. TDM 850 spiegels

    Gezocht: Yamaha TDM 850 spiegels, En dan wel die vanaf bj 1999 erop zitten, die druppelvormige. Die vierkante schouderkijkers heb ik al.
Terug
Bovenaan Onderaan