Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mrpink83
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mrpink83

    Ram Aquabox Medium + Ram Arm + Ram ball

    Betreft de volgende onderdelen: Ram Aquabox Medium Rammount Ball Rammount Arm Binnenmaten: 15.24 x 10.14 x 4.445 cm Buitenmaten: 16.51 x 13.335 x 5.08 cm (de ball en u-bout blijven op mijn motor zitten) RAM Aquabox 6 Medium/Wide size box
  2. mrpink83

    Pelican Case i1015 + Ram mount steun B-149Z

    Set, bestaande uit: -) De pelican case i1015: waterdicht, onverwoestbaar en de mogelijkheid om je telefoon, gps of pda te verbinden met het ingebouwde 3.5 mm snoer. -) Ram mount RAM-B-149Z: montage beugel voor op de motor of op de fiets. Eenvoudig monteren en...
  3. mrpink83

    Aquabox Medium AQ2>nieuw

    De Medium Aquabox van RAM Mount. Type naam is AQ2. Nieuw, incl boutjes en moertjes voor baseplate en opvulschuim. Ik heb op dit moment geen foto's, maar hij is nieuw.
  4. mrpink83

    Kushitani goretex handschoenen mt S

    Deze beurs gekocht voor 40 euro, maar ze zijn mij toch te klein. TEAB
  5. mrpink83

    Oordoppen laten aanmeten in Frankrijk

    Zoals de titel: ben op zoek naar een franse zaak waar je op maat gemaakte oordoppen kan laten maken. Ben nu bezig met een reis en die universele beginnen toch te irriteren. Wellicht gewoon een zaak in de buurt, liefst in de buurt van Macon (of verder naar het zuiden). Ik heb Earmo al gemailt...
  6. mrpink83

    ff een ampere en volt vraag..

    Ik ga een lange reis maken en neem een 12v lader voor mijn beiden nokia's (n95 en 5800). Tijdens het rijden is opladen geen probleem, maar ik vroeg me af of ik een gsm kan opladen zonder mijn motor te laten draaien. En natuurlijk of ik hem daarna nog kan starten :P . Wat ik had bedacht (en...
  7. mrpink83

    MRA ruit Fazer ('99)

    Aangeboden: MRA ruit voor een fazer uit '99. Ruit is in prima staat en de gaatjes voor de mra spoiler zitten er al in... :P Mag weg voor weinig.
  8. mrpink83

    Nieuwe Akito desert allweather jas (L)

    Nieuwe Akito desert jas (kaartjes er nog aan): ideale all-weather jas in uniek en modern design. Heeft 2 uitritsbare voeringen, een waterdichte voering en een wintervoering. Daarnaast vele airvent ritsen en verstelmogelijkheden, dit maakt het jack echt all-weather. Akito heeft geen importeur in...
  9. mrpink83

    (TK)Nieuwe IXS Goretex handschoenen> 35 euro (maat 8,5/S)

    Nieuwe IXS goretex handschoenen, alleen uit verpakking geweest voor de foto. -Maat S -Waterdicht,winddicht en ademend door goretex membraam -licht gevoerd Ophalen in utrecht of opsturen
  10. mrpink83

    Gratis kaartje motorbeurs (alleen afhalen utrecht)

    Ik heb nog een gratis kaartje voor de motorbeurs. Ben alleen vanavond uit eten en morgen ochtend na elven de deur uit. Dus niet echt veel tijd om het kaartje op te halen, maar ik dacht misschien kan ik er nog iemand mee blij maken. Zit zo meteen in het centrum, dus mocht iemand interesse hebben...
  11. mrpink83

    goretex zomerhandschoenen

    Ik ben op zoek naar zomer handschoenen, maar dan met goretex lining. Ik zit al een tijd te zoeken, maar vind of waterdichte handschoenen zonder goretex, of het zijn meer all weather/winter handschoenen met goretex. En nee, ben nog niet bij een motorzaak binnen gelopen. Ben er zo een die...
  12. mrpink83

    Witte korte textiele all weather jas

    Aangeboden: mijn witte akito jas. Het is een fijne jas en ik vind hem er ook mooi uitzien. De reden dat die weggaat is dat ik toch liever een lange jas heb. Jas wordt niet in NL geleverd dus je bent ook nog redelijk uniek! - Waterdicht met de uitritsbare wintervoering - 4 Knox protectie...
  13. mrpink83

    Zomer broek: ZGAN €40

    Een zomerbroek van Probiker. Vorig jaar juli gekocht. Hooguit 10 keer gedragen. Inclusief de heup en kniebescherming! Het is maat L (lengte 106cm) Volgens mij is het dezelfde als deze...
  14. mrpink83

    Macna Motor All-weather broek> 50 euro

    Aangeboden: Macna Allweather Broek, in goede staat. Sterke, stevige all weather motorbroek. Absoluut waterdicht en winddicht. Stevig materiaal. Inclusief binnenvoering. Ben zelf 177cm (lengte van de broek 102cm) , breedte is in te stellen (ik weeg 75 kg) Voor MF: 50 euro
  15. mrpink83

    Xj900F 600 Euro

    XJ900F uit '89 met 50.000 km op de teller, maar het kan gemak meer zijn ivm niet orginele teller. Heb de motor anderhalf jaar in bezit en maar 7000 km op gezet. Geen technische problemen, optisch niet heel mooi meer. Misschien een mooie opknapper of een winterfiets voor weinig geld. XJ900 staat...
  16. mrpink83

    textiele motorbroek in een andere kleur dan zwart?

    Hallo, Ik zoek een textiele motorbroek die eens een keer een andere kleur dan zwart heeft. Dus een beige/kaki/grijs of zelfs witte broek. Volgens mij heb ik wel eens zoiets gezien, maar toen was het een broek van 300 e en dat vind ik een beetje teveel! Iemand zoiest zien liggen in de winkel?
  17. mrpink83

    Joepie, een extra nummer erbij!

    Dat is lachen. ;( Wil je net gaan rijden (sinds een maand weer), zie je dat je kentekenplaat ontbreekt! Motor staat voor de deur geparkeerd en het is volgens mij vanacht of de nacht daarvoor gebeurd. Wat kan je toch boos worden als er iets van je gestolen wordt! Ben btw wel gaan rijden...
  18. mrpink83

    Louis en garantie: tot nu toe niet verkeerd!

    Dit wilde ik even kwijt... Gister in de regen naar huis gereden (30 km). Regen an sich vind ik niet erg als je maar de goede kleding er voor draagt. Jas waterdicht, broek waterdicht alleen mijn handschoenen begonnen te lekken. Ik heb de cool breaker van louis.de sinds dit jaar. Prima...
  19. mrpink83

    Energiestation met compressor> is dat wat?

    Hallo, Bij de aldi is vanaf 3 october dit apparaat te koop. Kent iemand dit ding? Is het practisch om hier mee je banden op te pompen? Werkt dit nou op netstroom of kan je hem opladen? Dus de accu opladen en dan het apparaat oppakken en naar je motor lopen, vervolgens met de compressor de...
  20. mrpink83

    zijkoffers tegen de uitlaat

    Hallo, Ik kwam er laatst achter dat mijn zijkoffers (krausers) tegen mijn uitlaten zitten (xj900f). Dit komt volgens mij omdat het geen originele uitlaat is en dat deze iets hoger uitkomt. Gevolg is dat mijn koffers wegsmelten. Niet heel snel maar als ik er een half jaar mee door rijdt, zijn...
  21. mrpink83

    carbs XJ900 uti '89

    Hallo, Ik zoek de carburateurs van een XJ900 uit 1989, type 58L. Eigenlijk zoek ik alleen de naalden en de stijgbuisjes.
  22. mrpink83

    Nieuwe zomerhandschoenen: Probiker Breeze 2 mt L

    Nieuwe zomer handschoenen. Eén keer gepast, maar zijn mij iets te groot. Te koop voor 17,50 Het liefst afhalen (maar opsturen kan wel en ik denk dat ze wel in zo'n bubbeltjes enveloppe passen, zodat er geen verzendkosten bij komen)
  23. mrpink83

    Kleine tanktas> 10 e

    Kleine tank tas te koop. Gemakkelijk voor kleine boodschapen en persoonlijke spullen (portemonnee, gsm, sleutels ed). ZGAN http://www.mijnalbum.nl/Foto-83HZLYGF.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-OBOUVZNZ.jpg Voor 10 euro is die van jou. -3 magneten (en riemen) -anti-slip bodem...
  24. mrpink83

    TKA: Macna textiele heren Motorbroek mt L

    opnieuw
  25. mrpink83

    XJ900 verbruik/vermogen probleem

    Hallo, Ik post deze vraag nadat ik grondig het forum heb afgezocht, maar toch niet een geschikt antwoord heb gevonden (het is ook een gigantisch forum :o ). Het gaat om deze brommer ('89). Deze motor heb ik sinds oktober in bezit en het is mijn eerste motor. Onlangs heb ik hem op de...
Terug
Bovenaan Onderaan