Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: BASH22
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. BASH22

    FZR400RR 3JT Project SE

    Can't help it... Na twee andere projecten, kan ik het niet laten.... er komt een derde :] Projectje #1 Het RD500 project Projectje #2 ZXR400/600 project Projectje #3 Tsja... FZR400RR 600 blokje? :Y jazeker... maar dat zou te simpel zijn toch? In ieder geval de basis van een FZR400RR 3TJ en ik...
  2. BASH22

    16-04 sessies ter overname TT assen

    Ik heb 4 sessie voor 16-04-2017 ter overnam. Het gaat om sessie 1 t/m 4 op TT circuit van Assen. Sessies zijn 35 eur per stuk. totaal 140 eur. Gaat om medium sessies. Iemand interesse? Stuur me even een PM Groet, Bas :]
  3. BASH22

    4 x sessie te TT assen 16-04-2017 te overname

    Ik heb 4 sessie voor 16-04-2017 ter overname i.v.m. met motor kapot. Het gaat om sessie 1 t/m 4 op TT circuit van Assen. Gaat om medium sessies. Sessies zijn 35 eur per stuk. totaal 140 eur. Iemand interesse? Stuur me even een PM Groet, Bas :]
  4. BASH22

    4 x sessie op Assen 16-04 te koop

    Beste, Ik heb 4 sessie voor 16-04-2017 ter overname i.v.m. met motor kapot. Het gaat om sessie 1 t/m 4 op TT circuit van Assen. Het gaat om de medium sessies. Sessies zijn 35 eur per stuk. totaal 140 eur. Iemand interesse? Stuur me even een PM Groet, Bas :]
  5. BASH22

    Kenteken en het aantal KW

    Ik heb een vraag, ik wil al een tijd een motor kopen en ik loop elke keer tegen het volgende aan. Een hele hoop motoren (vooral bij enduro of omgebouwde cross) hebben op het kenteken minder KW dan ze in werkelijkheid hebben. Zo wordt 17KW (23pk) vaak genoemd, terwijl de motor minimaal 60...
  6. BASH22

    Paddock starter maken

    Hi, Ik wil een Paddockstarter maken. De meeste zie je op 12v gemaakt met een start motor van een (krachtige) auto. Ik wil er een op 220v maken. Ik ben eerst maar eens aan het berekenen geslagen. Ik wil de rollen max. op 20km/p laten draaien. Dat betekend het volgende: 20km/u =...
  7. BASH22

    CRT Sportrijders sessie te koop 20-6

    Hallo, Ik heb een Sportrijders sessie voor 20-06 te koop ik kan zelf niet en dus voor overname beschikbaar. Nu voor 150 ipv 225. Wie o wie?
  8. BASH22

    CRT Sportrijders sessie te koop 20-6

    Hallo, Ik heb een Sportrijders sessie voor 20-06 te koop ik kan zelf niet en dus voor overname beschikbaar. Nu voor 150 ipv 225. Wie o wie?
  9. BASH22

    ZXR400/600 project

    Ik rij nu alweer een wat jaartjes met een ZXR400 op diverse circuits rond. Super mooi stuur machientje maar beetje vermogen tekort. Beetje jammer als op het circuit rijdt en je uit een bocht komt en al die andere (600cc) motoren lopen bij je weg. In de bocht kom ik er vaak wel weer bij en soms...
  10. BASH22

    SZR660 frame voor project/racer

    Mooi frampje voor een project. Ik heb in een zelfde frame een RD500 in hangen. Geen kenteken.
  11. BASH22

    Youngtimerracing.nl

    Beste Youngtimers, In dit topic kan iedereen de ervaringen delen over te activiteiten van Youngtimerracing.nl (YTR) Stichting Youngtimerracing heeft als doelstelling het oude motortijdperk te doen herleven, door circuitdagen en evenementen te organiseren, of te faciliteren. De naam...
  12. BASH22

    > Het RD500 Project! Deel 2

    Omdat het project nog niet geheel af is, is hierbij deel 2 een feit. Voor de gene die niet weten waar dit topic over gaat, zie deel 1. Ter verduidelijking hier was ik gebleven: Het RD500 Project! Misschien moet ik hem weer helemaal uit elkaar halen... dan heb ik ten minste nog wat...
  13. BASH22

    Lijnboren of frezen

    Dit onderwerp komt voort uit het topic: Het RD500 Project! Hier kan eindeloos gediscuseerd worden over lijnboren en of frezen van lagerschalen. Veel plezier allemaal.
  14. BASH22

    Te koop speciale RD500

    Ik een hele speciale RD500 te koop. Hieronder meer informatie. Het is een RD500, met een aantal aanpassingen. Zo zijn de achterbrug, voorvork en wielen aangepast. Achter is er een aluminium achterbrug in gezet met en voor een voorvork van een RF900. De motor is verder voorzien van...
  15. BASH22

    Camera verloren tijdens TT van Assen

    Hi, Ik ben mijn camera verloren / gestolen... Ixus vol met foto's, zat ik een grijs stoffe hoesje. met 2 extra batterijen. Als je heb heb gezien of in bezit hebt, laat het me dan weten aub. Het gaat me niet om de camera maar om de foto's Alvast bedankt!
  16. BASH22

    5,25 x 17 achterwiel (tz250)

    Hallo, Weet iemand nog een 5,25 x 17 achterwiel te koop, bijvoorkeur 3 spaaks? Bijvoorbeeld van een TZ250. Alvast bedankt
  17. BASH22

    Foto's Classic races Schagen 2007

    Ik heb nog wat foto's van de classic races te schagen. Bijdeze: http://www.tijger.org/tijger/index.php?option=com_docman&task=cat_view&gid=21&Itemid=29 Deze rar files uitpakken en je hebt een aantal fotos van de classic races. Even een voorbeeldje: Gr. Bas :]
  18. BASH22

    Verplichte APK keurig voor tweewielers

    Leuk zo'n nieuw kabinet....... Verplichte APK keurig voor tweewielers????? :( Nou voor de gene die zelfbouwmotoren hebben en speciale dempers, ik zou ze maar weer terug bouwen naar orginele toestand.
  19. BASH22

    Motorbeurs en Race

    Binnenkort is er een classic motorrace en motoronderdelenbuers, voor de liefhebbers.... www.hmv-nederland.com www.motorracebarneveld.nl Gr Bas :]
  20. BASH22

    VFR400RR NC30

    Hallo, Ik zoek een tank van een VFR400RR NC30. Als iemand zo'n tank heeft, laat het dan even weten. Alvast bedankt Gr. Bas :]
  21. BASH22

    Motorbeurzen 2007

    Welke Motorbeurzen komen er nog in 2007?
  22. BASH22

    koppeling werkt in eens niet meer??

    Hi, Ik was net aan het rijden en van het een op het ander kon in mijn koppeling niet meer inknijpen. In heb begin pakte hij hem nog op het laatste gedeelte maar nu helemaal niet meer. Wat zou dat kunnen zijn?? Het gaat om een CBR900RR GR Bas
  23. BASH22

    Welke motor heeft een 5J achterwiel?

    Hi Ik ben op zoek naar een motortype dat een 5J achterwiel heeft. Mag ook 5,25 maar dat is max. voor mij. Ik heb het liefts een yamaha, maar mag ook een ander merk zijn. Zou iemand me het kunnen vertellen? Dus welke motortypes hebben een 5J achterwiel? Alvast bedankt! GR Bas
  24. BASH22

    Remrevisieset brembo's

    Hi, Kan iemand met helpen aan een adres waar ze brembo remrevisie setjes verkopen? Of weet iemand de maten van de brembo zuigers, dan kan ik ze zelf afdraaien. ze zijn voor een ducati SS 600/750/900 brembo remmenset Ik heb nodig; - zuigers - van die beugeltjes op de remblokken...
  25. BASH22

    Welke Bandenmaat heb ik?

    Hi, Vraagje ik zoek een motorband. Nu zie ik altijd van die maten staan bijvoorbeeld: 160/70x17 160 = breedte 70 = ?? (wat is deze maat?) 17 = 17" wiel Ik heb zelf een 5J, 17" achterwiel welke bandenmaat heb ik dan nodig? Heb ik dan 160/50/17? Kan iemand me dat vertellen...
Terug
Bovenaan Onderaan