Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DutchmanZXR
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. D

    Kawasaki ZX-6R '99 Rood 25Kw

    Soms moet je moeilijke keuzes maken in het leven. En dit is er een van. Vanwege mijn vervolgopleiding die ik ga doen eind dit jaar ben ik genoodzaakt mijn Kawasaki te verkopen. Ik heb hem vorig jaar in de zomer overgenomen van de tweede eigenaar en heb er zelf bijna 6000km van kunnen genieten...
  2. D

    Nieuwe Europese wetgeving betreft licht rijbewijs

    Hoi allemaal, Ik las dit zojuist op Motorfreaks: ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Ondanks vele inspanningen vanuit Nederland door de MAG en hun hulp in het Europarlement van Europarlementslid Corien Wortmann...
  3. D

    Kostenplaatje motor..

    Hoi allemaal, Ik ben nu nog 17 maar op 8 december word ik 18 en ga ik natuurlijk zo snel mogelijk voor mijn motorrijbewijs.Mijn eerste-motor kandidaten top 4 is (uiteraard 25Kw): - Kawasaki ZXR-400 - Honda CBR-600F - Honda CB500 (word dan een streetfighter) - Suzuki GS500 (word dan een...
  4. D

    Even gedagzeggen :-)

    Hoi allemaal, Ik ben al een tijdje aan het lezen en rondkijken op dit heel erg leuke forum en heb me nu dan vast maar geregistreerd. Ik ben nu 17 en in december mag ik dan hopelijk eindelijk voor m'n motorrijbewijs. Het wachten duurt lang. M'n eerste motor wordt een ZXR400 heb ik besloten :9...
Terug
Bovenaan Onderaan