Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: phustje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. phustje

    Triumph Street Triple R 2013 Edition One - vol orginele accessoires

    Prachtige parelmoerwitte, Triumph dealer (aantoonbaar!) onderhouden Street Triple-R uit 2013 van eerste eigenaar. Altijd binnen gestald. Voorzien van zo goed als nieuwe Bridgestone S22/21 banden (Voor 150km, achter 1500km). Voorzien van de volgende orginele opties: - Triumph Fly-screen -...
  2. phustje

    Scorpion uitlaatdemper - Triumph Street Triple (R) 2013-2016

    Slip-on demper van Scorpion in RVS uitvoering voor de Triumph Street Triple (R) van bouwjaar 2013-2016. Compleet en in goede staat zonder beschadigingen. Zeer mooi geluid en stuk lichter dan de orginele demper van Triumph. DB-killer is uitneembaar. Prijs: €200,-
  3. phustje

    Startrelais Yamaha XJ 600S Diversion (1992-2004) - Nieuw

    Ongebruikte startrelais voor een Yamaha XJ600S Diversion. Wellicht ook geschikt voor andere typen. Prijs: 20,- Plaats: Apeldoorn Ex. eventuele verzendskosten Bij interesse mailen svp
  4. phustje

    2x 500ml Voorvork olie 30W - Nieuw

    Ongebruikte voorvorkolie. 30W, 2x 500ml Prijs: 6,- Plaats: Apeldoorn Ex. eventuele verzendskosten Bij interesse mailen svp
  5. phustje

    TankCure set

    Ongebruikte set voor het herstellen van je tank Prijs: 23,- Plaats: Apeldoorn Ex. eventuele verzendskosten Bij interesse mailen svp
  6. phustje

    Shark SK4 Fusion jethelm - zilver - maat M

    Wegens overcompleet, te koop aangeboden. In zeer nette staat. Maat: M Lokatie: Arnhem Prijs: 30 euro
  7. phustje

    Alpinestar Stella Tyla dameshandschoenen - maat S

    Zo goed als nieuwe handschoenen van mijn vriendin in maatje S Locatie: Arnhem Prijs: 15 euro
  8. phustje

    Pirelli Diablo Corso Rossa bandenset

    Goede set banden met voldoende profiel voor nog zeer veel km's. Maar 4000km mee gereden. 1x circuit mee gereden, de rest zijn straat km's Voorband: 120/70ZR17 Achterband: 180/55ZR17 Wordt als set verkocht! Prijs: 100,- Alleen ophalen
  9. phustje

    Triumph Street Triple Goodies!

    Gezien het idee is om van het voorjaar de Triple in te ruilen voor een ander doe ik hier als de leuke extra's in de verkoop. Triumph Seat cover (fusion white) 75,- Geen krassen/schade. Zeer netjes. Komt met boutjes voor bevestiging aan de buddy seat. Spatbord (fusion white) 25,- Aan...
  10. phustje

    Puma 1000 Maat 43

    Hierbij zet ik mijn Puma 1000's weer te koop. Vorig jaar gekocht en maar paar keer gedragen. Zien er nog perfect uit. 150 125 euro. vast Maat 43. Draag zelf maat 42.5/43 als normale schoenmaat.
  11. phustje

    Alpinestars SMX Plus Maat 43 Wit

    Wegens aanschaf van nieuwe laarzen zijn deze poser laarzen te koop 8-) Hebben wat kleine gebruikerssporen maar zien er nog netjes uit. Alle ritsen, kliksystemen, etc zijn nog 100%. Heb zelf schoenmaat 42/42.5 en soms 43 en deze laarzen zitten mij echt als gegoten. Prijs: 75,-, nieuw zijn...
  12. phustje

    Suomy Leren Pak (Combi, 2delig)

    Wegens het aanschaffen van een motor in andere kleuren zet ik mijn pak te koop. Pak is nog in uitstekende staat zoals op de foto's ook te zien is. Weinig aangehad en bijna alleen met mooi weer gereden. Altijd thermokleding onder gehad dus stinkt niet naar zweet oid. Maatje 48. Ben zelf...
  13. phustje

    Motor besteld: kenteken 2009?

    Ik zal de topictitel even verduidelijken aangezien die nu nogal summier is. Eind augustus dit jaar heb ik bij een officiële Triumph Dealer met volle trots een "bouwjaar" (modeljaar) 2009 Triumph Street Triple besteld. Een offerte laten maken en getekend met een verwachte levering 1e kwartaal...
  14. phustje

    Honda VTR 1000F Firestorm Rood

    Bij deze zet ik mijn mooie rode VTR te koop. Bouwjaar is 1997 en hij heeft 23886km erop staan. Bij net geen 20000km een beurtje gehad met nieuwe remblokken voor, olie, filter, accu, carb afgesteld op de arrows. Voor de vakantie nieuwe Michellin Pilot Powers opgezet dus nog op zgan bandjes...
  15. phustje

    Continental ContiForce bandje

    Nog een prima voorbandje die ik nu over heb. Goed voor nog duizenden km's (zie foto's). Maten: 120/70/R17 Doe maar een eerlijk bod en je kan hem meenemen (in Apeldoorn).
  16. phustje

    Yamaha FZR 400RR

    Te koop: Yamaha FZR 400RR uit 1992 met nog maar(!) 34128km op de teller. Ziet er voor haar leeftijd nog zeer netjes uit! (uiteraard wat kleine gebruikrspoortjes maar dat heb je met een fiets van deze leeftijd). Wordt sinds november niet meer op gereden (winterslaapje). Motor is voorzien...
  17. phustje

    Yamaha YZF-R6 bj. 2001

    Prachtige Yamaha R6 te koop. Is in prefecte staat. Rijdt als een zonnetje. Algemene informatie: Bouwjaar: 2001 Km-stand: 41500 Kleur: zie foto's Extra's: Leovince SBK uitlaat, zwartkuipruitje, Hyperpro stuurdemper. Staat van onderhoud: Banden, remmen, ketting en tandwielen zijn nog...
  18. phustje

    R6 '99-02 link systeem

    Beste mf-ers, Ik ben momenteel op zoek naar de orginele link armen voor mijn R6. Mocht iemand die hebben dan hoor ik het graag. Zie foto: http://img224.imageshack.us/my.php?image=r6linkkg6.png Ikzelf heb link armen liggen die de motor verlagen waardoor de motor geschikt wordt voor mensen...
  19. phustje

    R6 linksysteem

    Dag mensen, Ik ga eind deze maand mijn R6 ophalen maar heb nog ff een vraag. De R6 is dus verlaagd (fiets was van een vrouw) en ik wil hem weer naar het orgineel terugzetten. Ik heb vandaag ff gekeken hoe dat er dus uitzag aangezien de verkoper dat bij de dealer had laten doen en niet echt...
Terug
Bovenaan Onderaan