Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Kenneth B. Done

    Nieuwe Honda SH300i deel 2

    Daar is-ie dan: deel 2 van dit fameuze en zeer informatieve topic. Alle eerdere bijdragen (en dat zijn er aardig wat) kun je hier terugvinden: een schat aan informatie. Hier gaan wij ondertussen verder met onze geliefde SH300i !
  2. Kenneth B. Done

    Nieuwe E-scooters van Mini en Smart

    Ontzettend hip Elektrisch scooteren: Leuke details zijn ABS, en geen dashboard maar je iPhone erin klikken. Het zijn nog studies maar er zit wellicht een produktiemodelletje aan te komen. Wat vinden jullie? E-Roller von Mini und Smart: Halbe Portion unter Strom -...
  3. Kenneth B. Done

    De MP3 LT is goedgekeurd voor rijbewijs B!

    Ik moest even met mijn ogen knipperen want de nieuwe Piaggio MP3 LT is goedgekeurd voor rijbewijs B in Nederland! Dit is kennelijk een historisch moment, want zonder motorrijbewijs op een 250cc langs de file rijden was tot voor kort in ons betuttel-landje onmogelijk. Wat vinden jullie...
  4. Kenneth B. Done

    Cabrio op 2 wielen

    uit het Parool, 16 april 2008
  5. Kenneth B. Done

    Beverly 250 werkplaatshandleiding aangeboden!

    Lang geleden, toen er nog geen SH300 was, wilde ik een Beverly 250. Deze wph had ik alvast bemachtigd. Nu heb ik 'm niet meer nodig, doe een bod en ik stuur 'm op (en dat kost 2,20 euro) ...een hele nette dubbelzijdige kopie
  6. Kenneth B. Done

    Ja, nog even over die Vectrix, kan dat?

    Ik vind elektrische motorscooters zeer interessant en de discussie daarover moet gevoerd kunnen worden op dit deel van motorforum. In de motorscooterklasse zijn ze er nog nauwelijks en de elektrische brom/snorscooters (best een aantal al te koop) zijn allemaal niet om aan te zien zo lelijk...
  7. Kenneth B. Done

    Bende motorscooterdieven in Utrecht opgerold

    Het lijkt me dat motorscooter-eigenaren in Noord-Rijnland-Westfalen nu vooral opgelucht kunnen ademhalen. 182 vorig jaar en 64 gestolen motorscooters nu in beslag genomen, dat zijn geen kinderachtige aantallen. Zoveel rijden er in heel Nederland niet eens rond! ;)
  8. Kenneth B. Done

    Future Motorscooters...

    Het is leuk om eens te kijken naar wat concepten van de 'motorscooter van de toekomst'. Bij dit soort modellen vraag ik me af wanneer je het nog hebt over 'n motorscooter, of over een 'motorfiets met automatische versnellingsbak'. De laatste categorie bestaat niet (of het zou de...
  9. Kenneth B. Done

    Yamaha X-Max komt eraan..

    Ik zie net dat Yamaha op de Nederlandse site de X-Max aan het toevoegen is, en ook wat speciale uitvoeringen van de T-Max. Op de motorbeurs waren er wel wat affiches te zien van de nieuwe X-Max, maar men wist nog niet precies wanneer ie leverbaar zou worden. De X-Max is zeker een interessante...
  10. Kenneth B. Done

    Politie Utrecht bindt strijd aan met motorscooter

    Zowaar een zeldzaam nieuwsbericht over het fenomeen motorscooter: UTRECHT - De politie Utrecht stelt een speciaal rechercheteam in dat zich gaat richten op motorscooters. Met deze voertuigen, die eruit zien als een scooter maar het vermogen hebben van een motor, gebeuren veel ongevallen. Ook...
  11. Kenneth B. Done

    het Kawasaki Versys 650 - topic

    Ik denk erover om een Versys te kopen. Ik heb nog geen proefrit gemaakt, maar dat kan inmiddels. Wie heeft 'm al, en vertel dan eens hoe de Versys bevalt, ik ben heel benieuwd...
Terug
Bovenaan Onderaan